lavt serviceniveau
Har en datter der er sygemeldt. Hun deltager i alle tiltag fra kommuner etc. Nu truer kommunen med kontanthjælp, fordi hun har været sygemeldt siden juli sidste år. Hun ringer derfor i FOA Aalborg og får efter 3 omstillinger fat i en socialrådgiver som er vældig uengageret og ubehagelig. Hun beder ikke engang om cprnr. men siger tværtimod: Hvis kommunen vil sætte dig på kontanthjælp, er det jo sådan det er!!!!!!!! Men du får et brev 14 dage før du overgår til kontanthjælp-og det kan du kommer herned i fagforeningen med.
Hvad pokker er det for en behandling, tænk at der ikke er mere hjælp, på trods af højt kontingent. Tror sørme jeg vil overveje at skifte fagforening. FOA skam jer!!!!
