Bitter køb af hjørnesofa
Jeg har den 4 April bestilt en hjørnesofa og modtager ugen efter det halve af sofaen,efter 2 mail, bliver jeg så lovet at næste uge ville det resterende komme og man ville give mig en kompensation for fejlen.
Jeg modtager så 300 kr og venter så igen 14 dage og der sker stadig ikke noget,skriver så igen og får at vide det er Vidaxl, der har lavet fejlen og jeg selv kunne kontakte dem,det prøver jeg så,der kunne jeg jo snakke med et levende menneske,de afviste så at det var hos dem,og nævnte jeg kunne returnerer det jeg havde modtaget,problemet er bare at jeg ikke har gemt de meget store papkasser,da jeg regnede med at kunne stole på hvad jeg har modtaget af beskeder i 7 mail,har sendt nr 8 i dag :-(








