Total fuske firma
Handel ALDRIG med dem, de tager dine penge og giver dig intet. Min dreng ville bestille noget hos dem og i stedet tager de røven på ham og han var sønderknust. Efter snak med banken lykkedes det os at få pengene tilbageført.
Så handel ikke med dem.




