Magen til dårlig kundeservice skal man…
Magen til dårlig kundeservice skal man lede længe efter. Spørger til nogle Polini dele som ES teknik er de eneste i Danmark som kan hjælpe med. Men efter 2 mails bliver jeg affærdiget med "Vi stopper her,jeg vil ikke bruge mere tid på opgaven,håber på forståelse"
Det er godtnok ufattelig ringe service





