Dårlig helheds oplevelse af campingpladsen
For det første er der ikke nogen online bookingsystem så man kan se hvilke pladser der er ledige i den ønskede periode, så alt booking foregår via mail korrespondancer.
Ved ankomst skal man gætte sig til hvor receptionen er da den ligger gemt på bagsiden af bygningen inde på den anden side af bommen, hernæst skal man gå ind gennem restauranten og om i noget der kan minde om et baglokale/fordelergang hvor der så er en lille skranke. Her blir man taget imod af en tysk ejer som taler en gebrokkent blanding af tysk/dansk/engelsk og som forstår ganske lidt dansk, så hvis man ikke kan tale tysk er der en sprogbarrierer.
Udleveret får man et kort pr enhed, som skal bruges til bommen, dørene til toiletbygningen samt for at få vand når man skal i bad, så kort sagt hvis man glemmer at få kortet med når man skal på toilet (eller en anden fra enheden er på toilet/i bad), så kan man ikke komme ind i toiletbygningen og dermed kan kan ikke komme på toilettet.
Det næste er så at deres rengøring af toilet bygningerne i særdeleshed badrum og familierum er yderst mangelfuld, gulvene er møg beskidte og våde selv på tøre solskinsdage, når man skal bruge vand som man betaler for til at "gøre rent" i badet før man kan tage et bad så er der sku for dårlig rengøring af faciliteterne.
Derudover er der ingen censor til lys i badrummene, så hvis man ikke er færdig indenfor 12 min så må man færdiggøre sig i mørke eller håbe på der kommer en der skal på toilet som derved aktivere censoren til lyset.
Det er ganske vist en lille campingplads med 60 strøm enheder og to store arealer til med teltpladser, men der er på samme toiletterne 3 toiletter og to bade og på manden toiletterne er der kun 2 toiletter og 1 højt pisouar og to bade, der ligger ofte urin ud over gulvet på manden toiletterne.
Så er der et familierum hvor det ser ud til på ikonet uden for døren at der er pusleplads til små børn men dette er ikke tilfældet.
Selve pladserne er små og i meget svingende størrelser.
Pladsen ligger helt ud til en trafikeret vej, kun adskildt af en række træer, hvilket betyder at man kan høre alt færdsel fra vejen inde på pladsen og der er til tider meget tung/larmende/hurtig kørende trafik på den vej hvilket giver larm på den ellers rolige plads.
Det vrimler med myrer, jord hvepse, klæger, fluer og alm hvepse.
Det eneste der trækker en lille smule op er at maden i restauranten er ganske udemærket hverdagsmad, til tilforladelige priser der gør at man kan have råd til at spise der mere end en dag. Den dyreste hovedret stod til ca 169,-, en fadøl koster 40,- og en stor sodavand var ca samme pris.
Det er ihvertfald ikke et sted vi kommer igen
2. juli 2025
Uopfordret anmeldelse