Jeg var for nylig her i dag den 23
Jeg var for nylig her i dag den 23. oktober klokken cirka 15 nede for at vil aflevere en pakke til en forsendelse med dao,i Egeparken i Silkeborg. så står det en af jeres unge medarbejdere ved kassen og ekspedere. Og idet jeg troede at pakken skulle lægges i en af jeres sække hvor der stod dao på, kommer der et lidt flabet svar i form af nej fra medarbejderen og jeg skulle bare lægge den på disken, hvilket jeg selvfølgelig gør og siger efterfølgende til medarbejderen, jamen det er da dejligt med klar besked sådan lidt ironisk. Og der stod en kunde lige overfor mig der hørte hans måde og tale på… så jeg tror det er en god ide hvis I tager en snak med den pågældende medarbejder om god opførsel og om hvordan man snakker til kunderne. Høflighed koster som sagt ikke noget. For det er bare (IKKE) okay.








