Ebager.dk Anmeldelser 20

TrustScore 2 ud af 5

2,1

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Har egentlig været okay tilfreds og naturligvis tilvalgt at betale lidt ekstra for deres varer end som at handle dem selv. Men, da de laver en 142% stigning på levering fra 35-85 kr står jeg af. Det b... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bestilte morgenbrød men annulerede ordren 2 min efter via email ! Brød leveret alligevel og bare sat langt væk fra hoveddør selvom der under bestillingen var skrevet der skulle ringes på døren !! Eft... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Sjovt nok ligner min anmeldelse til forveksling andre her på siden. Hver gang vi bestiller, mangler der noget i bestillingen. Man kunne jo få den mistanke, at pakkefolkene ikke kan tælle, men siden je... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastisk at stå op søndag morgen Har ALDRIG haft problemer med E-Bageren. Alle de dårlige anmeldelser er flere år gamle. Får fra Kvickly på Skibhusvej i Odense. Byens bedste Brunsviger. Så ***** st... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Erhvervsservices

Om Ebager.dk

Oplysningerne kommer fra forskellige eksterne kilder

Hos Ebager kan du bestille brød og kager, og få det leveret lige til døren.

Der er ingen minimumskrav og ingen binding.

Det koster kun 25,- kr. pr. levering.

Vi leverer i;
Storkøbenhavn og omegn.
Roskilde.
Århus.
Odense.
Aalborg.
Kolding.

Virksomheder og offentlige institutioner tilbydes en kontoordning med månedlig faktura.

Kontaktoplysninger

2,1

Under middel

TrustScore 2 ud af 5

20 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bestilte morgenbrød men annulerede…

Bestilte morgenbrød men annulerede ordren 2 min efter via email ! Brød leveret alligevel og bare sat langt væk fra hoveddør selvom der under bestillingen var skrevet der skulle ringes på døren !! Efter henv. til både ebager.dk og ebager i Kastrup var beskeden at ordren skulle annuleres via hjemmesiden og ikke via email !! Underlig fremgangsmåde hvorfor regningen ikke vil blive betalt !! Jeg mener at der er rigelig dokumentation for annuleringen da der er sendt en annulering til begge !
Brug for guds skyld ikke dette plat foretagende !!

25. april 2022
Uopfordret anmeldelse
Ebager.dk-logo

Besvarelse fra Ebager.dk

Ja hvad kan vi sige…. Der er en “Slet ordre” funktion i systemet, da det hele kører automatisk og vi jo ikke sidder og vogter over vores email 24/7.
Så fint at man bruger systemet “forkert” og giver andre skylden for sin egen uduelighed.
Hvis vi havde set emailen ville vi selvfølgelig havde slettet ordren, men det gjorde vi ikke.
Og Susanne har ret…. Brug os ikke hvis du forventer et serviceniveau som hverken 112, 1318, politiet eller enhver anden virksomhed kan garantere ;)

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ingen morgenmad til os

På hjemmesiden står, at man skal bestille før 22. Jeg placerede en ordre 21.30 og fik en ordrebekræftelse. Da varerne ikke kom på aftalt tidspunkt, ringede jeg til sælger, som kunne fortælle, at netop den bager, som skulle levere, skulle have ordren senest kl 20 aftenen før. Det fremgik bare ikke af hjemmesiden og ordren var gået igennem.

Da jeg spurgte, om de ville forsøge at løse problemet og få varerne af sted forsinket, fik jeg først at vide, at de ikke ville betale for den ekstra omkostning, det i så fald ville give. Jeg er med på, at alle kan begå fejl, men hvis man ønsker glade kunder på trods, må man i min optik forsøge at løse fejlen og selv snuppe den ekstra regning. Hvis de havde sendt varerne (forsinket) med en taxa, havde jeg set igennem fingre med fejlen. På tom mave er jeg nu bare ærgerlig over at have bestilt via ebageren og kan ikke umiddelbart anbefale firmaet.

14. februar 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Sendte andet brød end bestilt og uden at orientere inden

Jeg bestilte om aftenen til levering dagen efter til min søns fødselsdag. Bestillingen lød på tre theboller med chokolade, en romsnegel og en spandauer. Brødet kom fint næste morgen, men indeholdt theboller uden chokolade, en romsnegel og to spandauer. Ingen af mine børn spiser spandauere, så der var ikke wienerbrød til alle, og theboller med chokolade manglede, selvom det ellers er traditionelt for fødselsdagsfejring hos os. Jeg kontaktede efterfølgende ebager og Konditorbager Kastrup, som kort svarede en enkelt sætning med en beklagelse og konstatering af, at der var sket en fejl. En fejl, der altså forstyrrede vores fødselsdagsfejring, og gør, at jeg ikke ønsker at handle der igen.

19. maj 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fin oplevelse

Jeg bestilte dagen før med levering fra Konditorbager Kastrup og det blev leveret cirka 8:30, som er fint til en lørdag morgen. Brødet var også udmærket og jeg har været meget tilfreds.

19. februar 2019
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Fra Kastrup

Fra Kastrup. Othello lagkage til 12 personer. Meget smalle stykker lagkage. Overtrækket meget lyst i chokoladeovertrækket. Skuffet over størrelsen af lagkagen og over den sparsomme kagecreme, som lagkagen indeholdt. Bestiller ikke othello igen fra Kastrup

3. november 2018
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Forsinket levering og elendig service

Bestilte brød Lørdag aften omkring kl 21 og forventede at der var leveret brød når jeg stod op. Men det var det ikke, jeg ventede og ventede og ringede til dem kl 8.55. De kunne ikke finde min ordre, men kunne godt se at pengene var reserveret på min konto. Men det kunne de ikke gøre noget ved. Og fordi jeg kom til at sige et bandeord, blev jeg svinet til i telefonen, for jeg skulle ikke bande af ham. Jeg ville dog stadig have morgenbrød, da jeg havde betalt og bestilt i tide. Jeg sendte min ordrebekræftigelse til deres mail og derefter smækkede han røret på. Han så ringede tilbage kl 9.10 og sagde der var levering på vej. Desværre havde vi en der skulle afsted med bussen, som ingen morgenbrød fik. Dette er helt uacceptabelt, når man forventede at det var her til tiden og at man blev behandlet sådan. Morgenbrødet blev leveret kl 10.10

5. august 2018
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastisk at stå op søndag morgen

Fantastisk at stå op søndag morgen
Har ALDRIG haft problemer med E-Bageren. Alle de dårlige anmeldelser er flere år gamle. Får fra Kvickly på Skibhusvej i Odense. Byens bedste Brunsviger. Så ***** stjerner til Kvickly, men sandelig også ***** til Chauffutterne

19. juni 2018
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Vi bestilte fra guldbageren i Kastrup …

Vi bestilte fra guldbageren i Kastrup og alt var helt perfekt.
Dejlige boller og lækker og flot pyntet lagkage.
Der blev leveret til tiden og helt hen til køkkenet.
Fantastisk service og kvalitet.
Det kan helt sikkert anbefales og det var sidste jeg bestilte derfra.

30. maj 2017
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Morgenbrødet der aldrig kom !!

Det er ikke første gang de gør det nummer, brødet jeg bestilte kom aldrig men de har hævet pengene fra min konto.
Jeg ringer til e-bager og efter jeg har forklaret ham min situation,at jeg laver min bestilling den 11/11 , og for at vide at han vil checke det med budet og fik at vide at fordi jeg først checket min konto den 30/11, var det nærmest min egen skyld hvis jeg ikke kan få mine penge tilbage. Jeg har nu ventet i 5 timer på at han vil ringe tilbage.....
Jeg vil IKKE anbefale e-bager.

Det var først få minutter før midnat han ringet tilbage (efter 12 timers venten) men jeg fik mine penge tilbage.
Jeg vil stadigvæk IKKE anbefale Ebager.dk

30. november 2016
Uopfordret anmeldelse
Ebager.dk-logo

Besvarelse fra Ebager.dk

Hej Morten.
Du har fuldstændig ret, brødet burde være kommet.
Men hvad du glemmer at fortælle, er at du ikke henvendte dig til os før efter 19 dage. 19 DAGE !!! gik der uden vi vidste du ikke havde modtaget det.
Vores bude kunne ikke en gang huske om de havde været på din adresse eller hvor de havde stillet det.
Så selv om du ikke henvendte dig og gav os en mulighed for at undersøge den manglende levering, eller udbedre fejlen, så valgte vi per kulance at refundere beløbet til dig.
Vi har mange leveringer hver dag, og da der er mennesker bag Ebager.dk, ja så sker der fejl en gang i mellem. Men hvis du som kunde ikke giver os en chance for at rette fejlen, så kan vi jo ikke rette den.
Tak for din respons, selv om jeg langt fra er enig om at det kun er til 1 stjerne. Reelt får vi jo aldrig at vide om vi har leveret det uden for din dør, om en af naboerne har taget det, eller om julenissen har været tidligt på spil.
Så før du kommer med opkast om dårlig service en anden gang, så giv din leverandør en chance for at rette op på det.
Der er meget få mennesker og virksomheder i denne verden der er ufejlbarlige. Desværre begår vi hos Ebager.dk fejl ind i mellem, men vi plejer altid at rette op på dem omgående. Hvis vi får det at vide.

Ups jeg glemte lige.... ja der gik mere end 5 timer før vi vendte tilbage, for det tager jo tid at spore noget tilbage der er 3 uger gammelt, da der er mange bude tilkoblet Ebager.dk, og bare at spore hvem der har kørt der den dag og få fat på vedkommende kan tage timer. Men hvad gør det reelt, når du tog 456 timer om, at fortælle os at der var et problem.

Med venlig hilsen
Lars, Ebager.dk

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Guldbageren i Taastrup igen igen ...

Sjovt nok ligner min anmeldelse til forveksling andre her på siden. Hver gang vi bestiller, mangler der noget i bestillingen. Man kunne jo få den mistanke, at pakkefolkene ikke kan tælle, men siden jeg aldrig har oplevet fejl i min favør, begynder der at tegne sig et billede af forsætligt snyd. Især fordi man hverken får svar på sine henvendelser eller får krediteret de manglende varer. Jeg synes ellers, at konceptet er rigtig godt - i teorien. I praksis fungerer det bare ikke - hvor simpelt det end måtte forekomme ...

27. august 2016
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Har i overhovedet styr på jeres tilmeldte bagerier?

3 dage i træk hvor man bestiller og alle 3 dage sker der fejl, det er bare ikke acceptabelt.
Vi sidder en større flok mennesker samlet i ishøj og bestiller samlet, brødet skal komme fra guldbageren i Tåstrup, hvilket er tæt på hvor vi er, nemlig Ishøj.
1. dag kommer brøden kl. 9.30 undskyldningen: "vi fik en akutordre" fair nok fejl kan ske.
2. dag mangler der grovstykker, brødet kom dog omkring kl. 9
3. dag mangler der både gifler og rundstykker, hvilket betyder at vi selv må køre til Tåstrup og hente det der mangler, bevares vi får en ok kompensation, på 16 stykker wienerbrød, men efter 3 dage med fejl på fejl, må vi erkende at det ikke virker efter hensigten.
vi er en forening med vokseværk, der samles et par gange om året, og det ville for os være genialt at brødet blev leveret til døren, men når denne løsning ikke fungerer må vi finde andre alternativer.
bare ærgerligt at alle fejl og mangler i sidste ende falder tilbage på jer, der som ophavsmand og kontaktperson til bagerierne, må forventes at have styr på tingene.

27. marts 2016
Uopfordret anmeldelse
Ebager.dk-logo

Besvarelse fra Ebager.dk

Ja, du har fuldstændig ret, det er ikke godt nok fra bagerens side og vi gør altid alt vi kan for at både vi hos Ebager, vores bude og bagere, leverer den bedste indsats hver gang. Men da der jo er mennesker bag hele systemet, vil der ske fejl en gang i mellem. Og rart at høre at bageren har taget hånd om fejlen og rundhåndet kompenseret for det.
Vi hos Ebager foretrækker altid at reklamationer går gennem Ebager og ikke direkte til bageren, så vi kan tage hånd om enhver fejl. Her er vi dog først blevet orienteret om fejlene via dette opslag på Trustpilot, og har derfor ikke kunne gøre noget for at rette fejlene eller beklage indsatsen.

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Blev vækket om natten med tørt brød og får Ingen svar på mails

Jeg havde bestilt hos ebageren for at dels overraske min kæreste med friskt morgenbrød på hendes fødselsdag og dels for at vi kunne sove lidt længere uden at jeg skulle af sted til bageren om morgenen.

På bestillingen havde jeg afkrydset at brødet skulle stilles UDEN at chaufføren ringede på døren.

Alligevel bliver hele familien vækket kl. 05:45 om morgenenaf en chauffør der synes at han alligevel skulle ringe på. Resultat. Overraskelsen røg i vasken og hele familien vågnede. Ingen overraskelse til morgenordet. ingen sov længe.

Da vi endelig skulle spise brødet var en stor del af det tørt. uden at vide det, så har jeg en stærk fornemmelse af at det var daggammelt brød vi fik leveret.

Jeg skrev til ebagerens kundeservice, men har endnu ikke modtaget svar snart en uge efter.

Jeg forventer klart en bedre service og en bedre kvalitet fra Reinh. van Hauen og ebageren.

27. juli 2015
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Kagen der aldrig kom

Jeg bestilte en kage som gave til min bedste vens runde fødselsdag. Bestillingen gik igennem - men næste dag kom der ingen kage. Da jeg klagede til ekager, fik jeg det svar, at de ikke længere samarbejdede med den bager som kagen var bestilt fra - gennem deres system! Vil man drive e-handel, må man som minimum ha' styr på sin hjemmesides funktioner! Dumpekarakter til ekager.

16. april 2015
Uopfordret anmeldelse
Ebager.dk-logo

Besvarelse fra Ebager.dk

Ja du har fuldstændig ret. Det er en smutter der ikke burde kunne ske, men desværre skete.
Vi kører et stort system, men der sidder mennesker bag systemet, og ind i mellem sker der menneskelige fejl. Vi undskylder selvfølgelig, hvilket jeg også er sikker på vi gjorde over for dig, da vi blev klar over fejlen.

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Fin ide, men dur ikke

Når man risikerer at få leveret sin morgenmad kl 9.30 må man sige at konceptet kun er brugbart for familier der sover meget længe om morgen - ærgerligt for ideen er ellers fin

12. oktober 2014
Uopfordret anmeldelse
Ebager.dk-logo

Besvarelse fra Ebager.dk

Hej
Jeg beklager hvis vi ikke har levet op til dine forventninger, og undskylder mange gange.
Normalt bestræber vi os på at levere mellem 7,30 og 9 i weekenderne, så ved ikke lige hvad årsagen er til forsinkelsen. Vi havde nogle omstruktureringer i området vest for København i slutningen af september og starten af oktober, så hvis det er der du bor, har det muligvis været det der har "ramt" dig.
Hvis der er fejl ved leveringerne eller forsinkelser, så ring til os på 70273311. Vi tager altid fat i budene med det samme, så vi kan løse problemerne.

mvh
Lars

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Så er søndag morgen reddet

Har prøvet ebager.dk 2 gange og det har været rigtig godt begge gang. Man skal blot bestille morgenbrødet inden kl. 22 aftenen før. Vores nærmeste bager har ikke længere åben om søndagen, derfor har det været dejligt at kunne få brødet bragt til døren. Vi har en aftale om, at posen blot skal hænges på vores kælderdør og det fungerer perfekt.
Brødet er lækkert, dufter dejligt og smager godt.
Det koster godt nok 25 kr. at få bragt, men det betaler vi gerne for at slippe for selv at skulle afsted søndag morgen. Og så bestiller vi bare et brød der fint kan holde sig frisk og lækker til dagen efter.

16. februar 2012
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere