Easy Comforts Anmeldelser 

17.154
•
TrustScore 4 ud af 5

3,8

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Ordering and delivery was fine--no complaints. But returning items for refund or exchange is my problem with Easy Comforts. All the other catalog companies I order from have preprinted return labels... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

shipping time was great, but when we went to put the sheet risers together, the rubber coating was too thick to go into the holes they were supposed to go in. We made due as we were traveling and nee... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

All the items were as advertised. The special water hose holder was exactly what we needed. Ruby clothes hangers are the ideal solution for keeping the closet neat and being able to find matching item... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I ordered some front closing bras to wear after surgery. They were all priced right, fit as described, and good quality. They did send me one wrong item, but the problem was resolved quickly and pr... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Hjemmesygepleje
  2. også i
  3. Butik med aromaterapiprodukter
  4. Butik med badeværelsesudstyr
  5. Handicaporganisation
  6. Leverandør af hjælpemidler
  7. Wellnesscenter

Om Easy Comforts

Skrevet af virksomheden

The Easy Comforts catalog and internet business was established by the Walter Drake Company to provide value-priced health and personal care merchandise to their maturing customer. Whether you are seeking products for yourself, a family member, loved one, or friend, these products are designed to ease you through difficult times and situations and provide comfortable solutions. When life presents a physical challenge, we are here to help you get through those times so you can enjoy better ones!

COVID-19 NOTICE:

We are open for business and working to safely serve you. Our Economy shipping timeline has been slightly extended to 4-12 business days due to the impact on delivery times from COVID-19. Thank you for your patience and understanding. We appreciate your business.


Kontaktoplysninger

3,8

God

TrustScore 4 ud af 5

17 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har ikke besvaret negative anmeldelser

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

3,8

Alle anmeldelser

(17.154)

7 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

shipping time was great, but...

shipping time was great, but when we went to put the sheet risers together, the rubber coating was too thick to go into the holes they were supposed to go in.
We made due as we were traveling and needed to use them, but they are not exactly like the ones we ordered several years ago that we use at home.

7. april 2024
Easy Comforts-logo

Besvarelse fra Easy Comforts

Thanks for your feedback and ordering with us. I'm sorry that not all items were great. Anytime there is an issue we would be happy to help. Simply call or email us with details and we can work on a solution together.

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

still waiting on some boots that i…

still waiting on some boots that i ordered back in early March

8. april 2024
Easy Comforts-logo

Besvarelse fra Easy Comforts

Thank you for your feedback. We reviewed the order and see it was all delivered in March. Please contact us so we can look into this further. We apologize for this inconvenience.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I want you to refund my postage money…

I want you to refund my postage money of $84:00. Your representative very rude unprofessional.

5. april 2024
Easy Comforts-logo

Besvarelse fra Easy Comforts

Thank you for your review. We apologize we do not refund for any return postage. We will pass along this feedback to be reviewed. We apologize for this inconvenience.

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Sent my order to wrong address

Sent my order to wrong address, people need to pay more attention to orders

8. april 2024
Easy Comforts-logo

Besvarelse fra Easy Comforts

Thank you for your feedback. I will certainly pass this along to the proper department for review. We hope to serve you better in the future.

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Easy to order items but hard to return them.

Ordering and delivery was fine--no complaints. But returning items for refund or exchange is my problem with Easy Comforts. All the other catalog companies I order from have preprinted return labels that can be picked up by U.S.P.S. or UPS. Easy Comforts requires me to make my own return label, figure the postage price, apply stamps, and mail it from my post office. I no longer drive,and it's challenging to get to my p.o. Easy Comforts should use a return option with preprinted adhesive postage-charge defined stated label, that can be picked up by one's postal carrier.

6. april 2024
Easy Comforts-logo

Besvarelse fra Easy Comforts

Thank you for your feedback. I will certainly pass this along to the proper department for review and future consideration.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

BLADDER PADS ARE WRONG FIBER AND TAKE…

BLADDER PADS ARE WRONG FIBER AND TAKE TOO LONG TO DRY.

TOO MANY SALES EMAILS

REQUESTD UNSUBSCRIBE

6. april 2024
Easy Comforts-logo

Besvarelse fra Easy Comforts

Thank you for your feedback. We apologize for this experience. We have passed this along to the correct department to be reviewed.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Never got the product

Never got the product. Took to long. Never shipped

6. april 2024
Easy Comforts-logo

Besvarelse fra Easy Comforts

Thank you for your feedback. I cannot apologize enough for the delay due to the backorder. We are working on getting that stock in form the supplier and sometimes dates will change according to what they have updated with us. I am so sorry for the change in dates and understand the frustrations. Stay tuned as a shipping confirmation email will be sent when it has left our warehouse.

Please note since this item is shipping directly from the vendor it will take 2-3 weeks for delivery once it does come back into stock.

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

I have waited for my order for about a…

I have waited for my order for about a month and no one let me know it was backordered until i got an email today. They could have let me know sooner.

31. marts 2024
Easy Comforts-logo

Besvarelse fra Easy Comforts

Thank you for your feedback. I cannot apologize enough for the delay due to the backorder. There are times where we temporarily sell out of an item faster than anticipated. This is one of those instances and we truly apologize for the inconvenience. We are working on getting that stock in form the supplier and sometimes dates will change according to what they have updated with us. I am so sorry for the change in dates and understand the frustrations. Stay tuned as a shipping confirmation email will be sent when it has left our warehouse

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bad Experience

#1. Napkin Cips - missing from order, however credit was given.
#2. Sports Bra b/o until 4/09/24 still have not received today 4/24/24.

Both from Order #SO393250945

3. april 2024
Easy Comforts-logo

Besvarelse fra Easy Comforts

Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely apologize for the inconvenience caused by the missing Napkin Chips and the delay in receiving your Sports Bra. We understand how frustrating it can be to not receive your items as expected. The Bra is expected to be back in-stock May 3, 2024. If you decide not to take delivery of the bra, please contact Customer Service 1-800-296-5174 to cancel.



Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere