DutchGrown Anmeldelser 

17.109
•
TrustScore 4.5 ud af 5

4,7

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

As usual, another order of 500 excellent condition and size bulbs arrived, now planted. This is the third or forth order of Daffodils we have gotten from Dutch Grown over the last few years, totaling... Se mere

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

The offerings are second to none and while the website is easy to navigate and orders are delivered as promised - the quality and eventual results are mixed. Sadly, some items such as bluebells and c... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

The bulbs always arrive just as I’m thinking of planting them, and the packaging is sturdy while allowing some air flow. My mail carrier was so impressed, he is going to try some this yearThe bulbs t... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I have ordered bulbs from this company previously and they arrive individually labelled with planting instructions. The bulbs have always performed well. This year I ordered a selection of dahlias. In... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Havecenter
  2. Blomstermarked
  3. Planteskole

Skrevet af virksomheden

We are a family run supplier of high quality flower bulbs and plants grown on our farms in the Netherlands. For more than four generations DutchGrown has been sending gardeners in the USA, the UK and across Europe strong healthy Dutch flower bulbs and plants they can rely on. We ship locally wherever possible. Orders in the USA come from our warehouse in Michigan. Orders in the UK leave from our warehouse in London. All European orders are packed and sent directly from our warehouse in the Netherlands. This means fast delivery and bulbs that arrive in excellent condition. Every bulb is carefully checked in Holland and stored under ideal conditions so it reaches you healthy and ready to grow. Our range includes one of the largest selections of flower bulbs and bare root plants available today with many special and hard to find varieties. With our full Grow Guarantee and a long history of quality and trust, DutchGrown has become a favorite choice for gardeners who value reliability and beautiful results.

Why gardeners trust us?

Skrevet af virksomheden

Quality and care in everything we do!
We inspect every bulb and plant, pack every order with care and treat every customer with the respect of a family run business. Beautiful gardens begin with trust.

Kontaktoplysninger

4,7

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

17 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Hos Trustpilot er indhold fra rigtige mennesker i fokus. Denne virksomhed kan dog også anvende vores AI-svarværktøj, som hjælper dem med at skrive svar.

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,7

Alle anmeldelser

(17.109)

2.562 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Easy to order and shipping updates

It was so easy to order and I received frequent updates regarding shipping dates and delivery. Everything arrived on time and in great condition. Will definitely pass on contact info to my friends and order again myself.

21. september 2026
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Beautiful Bulbs

It was easy to order, and everything came labeled which I really appreciated. I ordered 275 bulbs so it was a lot. Everything looked amazing and is all planted. Can’t wait until Spring.

21. september 2026
Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

The bulbs that I ordered came and they…

The bulbs that I ordered came and they look healthy, however, I ordered different colors and they came in clear plastic bags with no labels. I cannot tell which are the yellow ones (for the front of my house) and the pink ones (for the back of my house). They should be labeled so you can tell which bulbs are which! All of the bulbs were packaged together in the same box.

21. september 2026
DutchGrown-logo

Besvarelse fra DutchGrown

All bags are labelled. The names of products are printed on the actual bags. Please double check your bags.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Exceptional Customer Service

Exceptional Customer Service! Placed an order for bulbs I thought would be shipped in the spring, but I was ordering “fall” bulbs. Dutch Grown managed my delivery for about 6 months later to arrive at the appropriate time of year. Bulbs arrived beautifully, just as anticipated! They’ve got a great system and it works!

8. september 2026
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

SPRING is Glorious

Beautiful flowers, good communication. Assistance with ordering. Replacement bulbs when the one I ordered got mixed up with a different bulb. Helpful figuring out the math to use CODES for free shipping.

21. september 2026
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Totally positive experience

The website for Dutch Grown is easy to navigate, the process of ordering is easy, and after placing the order, I felt that all communication was clear and timely. My box of bulbs arrived yesterday -- the packaging was sturdy and secure, and planting instructions were included. The bulbs look amazing -- super fresh and healthy.

27. september 2026
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

So I’m editing my review

So I’m editing my review. The person who contacted me contacted me after I put a negative review in and then opened up a case with PayPal since I paid through PayPal. In that email, they proceeded to give me additional excuses why my order that had some of the same product as the order I play seven days later was not shipped. They never inquired or looked at apparently that that was the case. Also this company with the order placed seven days after the original order, emailed me with the order that was placed later a confirmation, they emailed me a packing confirmation when they were starting to packet. They then emailed me with a label created, and then they turned around and emailed me it was picked up, I’ve got an absolutely no communication on the original order which was larger and more expensive and again included some of the same bulbs that were in the order I did receive. In that email she even advised me I needed to go in and change my review. Not at this point I had already sent an email and she also required that I only received one email is how her response to that was now I said to whether or not you saw two is not my problem. Then because I opened a complaint with PayPal, and they did a partial charge back of $29.44 until it was resolved, she sent me another email telling me since I opened a complaint, and did a charge back, she was going to cancel our order. Very nasty customer service, inadequate, communication, and I can’t tell you have to go or not are worth it because I will never shop with this company again. And I would not even give him one Star if , if I could go less, I would.

18. september 2026
DutchGrown-logo

Besvarelse fra DutchGrown

Dear Karen,

We are sorry to see our correspondence represented this way.

We explained how our shipping process works and that your separate orders were being processed normally. When a PayPal dispute was subsequently opened, we explained that the dispute would need to be closed if you wanted us to proceed with shipment.

As for the review, you were simply asked to consider updating it once the matter was resolved, if you were satisfied with the resolution.

Our only goal was to assist you and resolve the issue. You have now requested cancellation, which will be honored, and this matter is concluded.

DutchGrown

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere