Design Cykler - Esbjerg Anmeldelser 17

TrustScore 3.5 ud af 5

3,6

Østervangsvej 16, 6715 Esbjerg, Jylland, DK


Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Har altid oplevet god service når jeg har været ude med min elcykel fra kildemose. Men denne gang var noget helt særligt. Motoren var gået på cyklen og garantien var desværre udløbet. Så det ville k... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

En dårlig oplevelse med at den unge mand, som ekspederede os, skulle ud og spørge nogen andre hver gang vi stillede et spørgsmål. Ved godt han nok var lærling og skal lære det, men mener der burde hav... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Vi skulle købe en cykel til vores søn på 13 år. Han ville gerne have en Mate X. Vi tager først ind og kigger på den i butikken og bliver mødt af en meget venlig medarbejder, som fortæller om cyklen.... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Min kone og jeg købte tirsdag d. 28.4.2026 to nye cykler hos Design Cykler i Esbjerg. Vi blev mødt af en professionel og ikke mindst venlig ung mand, som på trods af en smule travlhed, tog sig god... Se mere

Virksomheden har svaret


Virksomhedsoplysninger

  1. Cykelbutik

Skrevet af virksomheden

Hos Design Cykler har vi mere end 30 års erfaring med at få danskerne godt kørende. Vi er en moderne kæde af store cykelbutikker, hvor faglighed og service går hånd i hånd. Vores mål er altid at give dig den bedste vejledning, uanset om du besøger os i en af vores 13 fysiske butikker eller handler på vores webshop. Vi er stolte medlemmer af brancheforeningen Danske Cyklehandlere, og vi står klar med et bredt sortiment og dyb produktviden, så du ender med præcis den cykel, der matcher dine behov. Certificeret tryghed og 5-stjernet service Når du vælger Design Cykler, vælger du kvalitet. Alle vores butikker fungerer som Shimano Service Center, hvilket er din garanti for det højeste faglige niveau. Vores værksteder er certificeret med 5/5 stjerner, og vi beskæftiger uddannede cykelmekanikere, der løbende opdateres med kurser i den nyeste teknologi. Det betyder, at din cykel altid bliver serviceret med originale reservedele og stor ekspertise, så du kan køre sikkert videre. Handel med fuld garanti – Online og i butik Vi har gjort det nemt og trygt at handle cykel og udstyr. Når du handler i vores store webshop, står du aldrig alene med dit køb. Du har nemlig fuld service, garanti og returret i alle vores fysiske forretninger. Har du brug for hjælp til en elcykel købt online, eller skal hjelmen byttes til en anden størrelse? Så står vi klar til at hjælpe dig i butikken. Populære kategorier Hos os finder du et kæmpe udvalg inden for elcykler, racercykler, mountainbikes og citybikes. Derudover har vi alt, hvad du skal bruge inden for cykelhjelme, cykeltøj og tilbehør til cyklen. Landsdækkende butiksnet Vi er tæt på dig. Med butikker i Aalborg, Randers, Aarhus, Horsens, Kolding, Esbjerg, Viborg, Næstved, Taastrup, Brøndby, Odense og Svendborg er hjælpen altid inden for rækkevidde. 100% Klargjorte cykler Din køreoplevelse starter med det samme. Cykler købt hos Design Cykler leveres 100% samlet og klargjort af vores uddannede mekanikere, så du er sikret en cykel, der er indstillet og justeret korrekt fra første tråd. Fuld servicepakke Vi slipper dig ikke efter købet. Med vores store netværk og certificerede værksteder sikrer vi, at du har adgang til service og garanti i hele landet, uanset i hvilken Design Cykler cyklen er købt. Besøg Design Cykler – vi er klar til at hjælpe dig!


Kontaktoplysninger

  • Østervangsvej 16, 6715, Esbjerg, Jylland, Danmark

  • 75150780

3,6

Middel

TrustScore 3.5 ud af 5

17 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 56 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 48 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super fantastisk service

Har altid oplevet god service når jeg har været ude med min elcykel fra kildemose. Men denne gang var noget helt særligt.
Motoren var gået på cyklen og garantien var desværre udløbet. Så det ville koste en net sum at få motoren skiftet. Men så var der en medarbejder som hedder Mike, som ikke synes det var rimeligt at en motor ikke skulle kunne holde til at cykle ca 3500km. Så han sørgede for at kildemose selv dækkede udgiften, så det ikke skulle koste noget som helst.
Så dobbelt op på stjerner til Mike OG alle hans kollegaer, som tydelig var meget glade på mine vegne. Med venlig hilsen Michele Andreasen

4. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Design Cykler - Esbjerg-logo

Besvarelse fra Design Cykler - Esbjerg

Hej Michele 😊

Endnu engang tusind tak for de varme ord!

Mike og holdet får endnu en runde ros, og det har de fortjent. Dejligt at vi kunne finde en løsning for dig.

Vi ses når cyklen skal til eftersyn igen!

Med venlig hilsen
Benjamin fra Design Cykler

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

En dårlig oplevelse

En dårlig oplevelse med at den unge mand, som ekspederede os, skulle ud og spørge nogen andre hver gang vi stillede et spørgsmål. Ved godt han nok var lærling og skal lære det, men mener der burde have været nogen som hjælp i baggrunden. Blev ikke informeret om at vi skulle betale for montering og klargørelse, selvom vi ikke fik noget eftermonteret, og kunne have fået cyklen med hjem med det samme

16. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Design Cykler - Esbjerg-logo

Besvarelse fra Design Cykler - Esbjerg

Hej Pia

Tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse – det er vi rigtig kede af at høre. Vores lærlinge er selvfølgelig under oplæring, men du har ret i, at der altid bør være en erfaren kollega lige ved hånden, så du som kunde oplever en tryg og kompetent betjening. Du burde naturligvis også være blevet informeret tydeligt om klargøring og montering, inden handlen blev afsluttet.

Vi tager din feedback med os internt, så vi fremadrettet kan blive bedre.

Med venlig hilsen
Benjamin fra Design Cykler

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Kanon Service

Meget tilfreds med mit køb af en Mate X El cykel. Vil sige tak til Ken for at være informativ og give en rigtig god service.
Varm anbefaling her fra.

1. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Design Cykler - Esbjerg-logo

Besvarelse fra Design Cykler - Esbjerg

Hej Lykke

Tusinde tak for din anmeldelse 😊

Jeg sørger for at sende din anbefaling videre til Ken.

Jeg håber at du bliver glad for din nye cykel 😊

Med venlig hilsen
Benjamin fra Design Cykler

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Vi skulle købe en cykel til vores søn…

Vi skulle købe en cykel til vores søn på 13 år. Han ville gerne have en Mate X.
Vi tager først ind og kigger på den i butikken og bliver mødt af en meget venlig medarbejder, som fortæller om cyklen. Dagen efter ringer vi og bestiller cyklen. Vi kan hente den samme dag. Meget glad dreng og meget god service. Især fortællingen til en teenagedreng om hvor vigtig det er at bruge cykelhjelm, jeg er vild med at fagfolk også siger sådan noget højt! Kæmpe anbefaling herfra om at handle hos Design Cykler i Esbjerg.

30. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Design Cykler - Esbjerg-logo

Besvarelse fra Design Cykler - Esbjerg

Hej Pia

Tusinde tak for din anbefaling. 😊

Ung eller gammel - for os er en cykelhjelm aldrig til diskussion! Så jeg er glad for at høre, at jeres søn har taget budskabet til sig.

Jeg håber at han får mange gode ture på cyklen, og at vi ser jer i butikken en anden god gang.

Med venlig hilsen
Benjamin, Design Cykler

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Nye cykler

Min kone og jeg købte tirsdag d. 28.4.2026 to nye cykler hos Design Cykler i Esbjerg.
Vi blev mødt af en professionel og ikke mindst venlig ung mand, som på trods af en smule travlhed, tog sig god tid til os.
Vores nyindkøbte cykler skulle udstyres med div. ekstra tilbehør, og vi fik at vide, at cyklerne ville være klar dagen efter. Vi var dog knapt nået hjem, før vi fik en sms om at cyklerne allerede var klar.
Vi tøver ikke med at uddele 5 stjerner for super service og imødekommenhed.

28. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Design Cykler - Esbjerg-logo

Besvarelse fra Design Cykler - Esbjerg

Hej Per

Mange tak for de pæne ord - det sætter vi stor pris på!

Det er dejligt at høre, at I begge gik glade fra butikken med jeres nye cykler, og at vores medarbejder kunne tage sig tid til jer på trods af en travl dag. Det er præcis den oplevelse vi gerne vil give alle vores kunder.

Vi glæder os til at se jer igen - god fornøjelse med cyklerne!

Venlig hilsen
Benjamin fra Design Cykler

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Elendig klargøring

Montering af skærme skævt , sadel skæv , ingen nøgler med til at afmontere batteri , låsen var ikke den jeg havde betalt for ,ringeklokken monteret midt på styret så man ikke kan nå den med tommelfingeren, ingen af de 5 ansatte der stod og lavede ingenting kunne finde nøglerne til batteriet , 5 stjernet værksted , nej bestemt ikke , har købt 3 elcykler inden for et år og niveauet på service og værksted har været på det niveau hver gang !

24. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Design Cykler - Esbjerg-logo

Besvarelse fra Design Cykler - Esbjerg

Hej Tommy

Tak for din tilbagemelding! Du har ret i, at der er ting i forløbet der ikke har været gode nok.

Vi beklager selvfølgelig oplevelsen, da det bestemt ikke er det vi sigter efter. Batteritasken med lader og nøgler burde have været udleveret fra start - det var en fejl fra vores side, som heldigvis blev rettet samme dag.

Vedrørende låsen: den du havde bestilt kunne desværre ikke monteres på cyklen, og min kollega tilbagebetalte differencen mellem din valgte lås og det alternativ der passede på din cykel med det samme. Vi beklager, at det ikke levede op til dine forventninger og at vores kommunikation herom, måske ikke har været tydelig nok.

Ringeklokken og evt. skæve monteringer burde du have påpeget ved et af dine to besøg - vi retter hjertens gerne sådanne ting på stedet. Vi beklager, at de ikke var korrekte fra starten. Den fejl tager vi fuldt på os, for det skulle selvfølgelig være på plads ved udleveringen.

Vi tager din kritik alvorligt. Tre elcykelkøb er et klart udtryk for tillid til os, og det forpligter. Vi håber dog, at du fortsat nyder dine cykler.

Venlig hilsen

Benjamin fra Design Cykler

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Skulle finde en cykel til min 7 årig…

Skulle finde en cykel til min 7 årig søn.

Super god sælger. Og min søn endte med at stråle af glæde. En rigtig stolt dreng

21. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Design Cykler - Esbjerg-logo

Besvarelse fra Design Cykler - Esbjerg

Hej Sandra

Tusinde tak for anmeldelsen 😊

Jeg er glad for at vi kunne hjælpe, og jeg håber at din at din søn får mange gode ture på hans nye cykel 🙂

Med venlig hilsen
Benjamin fra Design Cykler

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Der er brug for at stramme lidt op

Der er brug for at stramme lidt op. Jeg havde bestilt en hjelm til afhentning. Da jeg kom for at hente den, var den lagt til side til mig. Den havde den rigtige farve, men det var forkert model og forkert størrelse. Den rigtige hjelm blev fundet frem, men der var hverken æske eller brugsanvisning til. Lidt træls når den skal bruges til gave! :-(

17. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Design Cykler - Esbjerg-logo

Besvarelse fra Design Cykler - Esbjerg

Hej Magnus

Tak for din tilbagemelding, og undskyld for det rodet ved afhentningen.

Det er selvfølgelig ikke godt nok, at der lå en forkert hjelm klar til dig, og særligt ærgerligt at æsken og brugsanvisningen manglede, når hjelmen skal bruges som gave.

Vi tager kritikken med videre og vil selvfølgelig gøre hvad vi kan, for at det ikke sker igen i fremtiden.

Jeg håber, trods alt, at modtageren bliver glad for gaven.

Med venlig hilsen
Benjamin fra Design Cykler

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dårlig service i de 9 måneder jeg har…

Dårlig service i de 9 måneder jeg har haft min cykel kan ikke anbefales

16. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Design Cykler - Esbjerg-logo

Besvarelse fra Design Cykler - Esbjerg

Hej Mads

Tak for din anmeldelse.

Jeg er selvfølgelig ked af at høre, at vores service ikke har levet op til dine forventninger.

Jeg kan forstå på mine kollegaer at i er i dialog om en løsning på problemet.

Med venlig hilsen
Benjamin fra Design Cykler

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg tror jeg fik en god vejledning

Jeg tror jeg fik en god vejledning, håber jeg bliver glad for cyklen

30. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Design Cykler - Esbjerg-logo

Besvarelse fra Design Cykler - Esbjerg

Hej Birgit

Mange tak for din anmeldelse!

Vi håber også, at du bliver rigtig glad for cyklen. Tak fordi du valgte os.

Venlig Hilsen
Ronni / Design Cykler

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Design cykler i Esbjerg

Design cykler i Esbjerg. Gå langt udenom dem , havde elcykel til service, de mente den pga alder (3-4 år)skulle have ekstra service så regning blev kr. 1995,00. Det var det værste sjusk, den var ikke renset så man kunne se det, de havde glemt at spænde en stang ved bremsen fast, det resulterede i at jeg fik et ordentligt styrt da jeg ville bremse. Jeg har stadig,store problemer med min skulder og nakke. Leder ignorerede det først da jeg skrev. Enden blev ham ville refundere beløbet, men jeg har stadig en cykel der ikke fungerer og værre en skulder og nakke jeg ikke kan bruge . Sætter aldrig mine ben i den butik igen, dårlig oplevelse.

13. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Design Cykler - Esbjerg-logo

Besvarelse fra Design Cykler - Esbjerg

Hej Gunhild

Tak for din anmeldelse.

Vi er meget kede af, at du har haft en dårlig oplevelse hos os. Det er ikke den service og kvalitet, vi ønsker at levere.

Den defekte bolt til fodbremsen er selvfølgelig noget, vi burde have opdaget, og det beklager vi. Når en sådan fejl slipper igennem, lever det ikke op til den standard, vi forventer af os selv.

Vi håber, at den refundering, vi har lavet, er med til at give en rimelig afslutning på forløbet.

Venlig Hilsen
Ronni / Design Cykler

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Rigtig dårlig oplevelse med køb af cykler til 40.000 kr.

Jeg er bestemt ikke tilfreds med den service, som vi har oplevet fra Design Cykler i Esbjerg.
I januar 2026 købte vi to elcykler til en samlet pris på mere end 40.000 kr.
- Da vi hentede cyklerne var der næsten ingen strøm på batteriet på den ene cykel – den anden var halvt ladet op – forventede faktisk at en så lille detalje i servicen var på plads når man køber cykler til den pris.
- Efter at vi var kørt nogle få hundrede meter med vores cykler – måtte vi retur – på den ene cykel kunne styret næsten ikke dreje – og kranken på den anden cykel havde slør.
Det med kranken kunne ikke laves – den med det faste styr blev der skiftet et kugleleje v. styret – det vil sige at de ikke havde prøvet de nye cykler før de blev udleveret.
- Efter at have haft cyklen i ca. 2 måneder og havde kørt ca. 170 km - kom der rust ved begge pedaler – og efter samråd med en anden cykelsmed klagede jeg over, at der fortsat var slør i kranken.
- Jeg var allerede træt af cyklen med de skavanker – og spurgte til evt tilbagekøb- selvfølgelig til en reduceret pris, hvis jeg købte en cykel, der var 10.000 kr. dyrere end den jeg havde købt. Det kunne ekspedienten ikke svare på, men ville tale med butikschefen
- Så efter forudgående aftale kørte jeg cyklen ud i butikken en mandag – der blev lovet at de ville ringe tilbage – de ringede aldrig tilbage.
- Onsdag sidst på dagen ringede jeg selv ud i butikken – de havde endnu ikke set på cyklen, men ville vende tilbage – de vendte ikke tilbage¨
- Torsdag sidst på dagen ringede jeg igen – da var cyklen ”netop” færdig og jeg ville få en sms – vi fik aldrig en sms.
- Da jeg hentede cyklen fik jeg at vide, at de ikke køber brugte cykler – fair nok – jeg beholder cyklen. Men hvor der er vilje til god service er der også en vej.
- Rusten ved pedalerne var blevet pudset væk og smurt med noget olie – og kranken var nu blevet spændt. Fabrikken ville ikke skifte pedalerne og det ville forretningen så tilsyneladende heller ikke. rust på en cykel, der er 2 måneder gammel kan ikke løses med en smørekande.
- Jeg havde nok en forventning om, at når de havde haft cyklen i 4 dage havde de i det mindste skiftet pedalerne – sløret i kranken har i øvrigt ikke ændret sig –
- Min familie og jeg køber bestemt ikke flere cykler hos Design Cykler i Esbjerg.

27. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Design Cykler - Esbjerg-logo

Besvarelse fra Design Cykler - Esbjerg

Hej Bent, tak for din anmeldelse.

Vi er utroligt kede af at høre, at I har haft en dårlig oplevelse hos os i Esbjerg. Det er slet ikke den standard, vi ønsker at levere, og vi beklager især den indledende oplevelse ved udleveringen af cyklerne. Fejlen med lejet i kronrøret burde vi have fanget inden udlevering, og det forstår vi godt har været en skuffende start.

Når først oplevelsen starter dårligt, forstår vi også godt, at de efterfølgende forløb og manglende tilbagemeldinger har været frustrerende. Det beklager vi meget.

I forhold til pedalerne har den hårde vinter kunnet sætte sine spor, men hvis der fortsat er problemer, vil vi meget gerne bede dig komme forbi igen, så skifter vi dem. Vi kan samtidig gennemgå cyklen sammen med dig én gang mere. Vi har ikke kunnet konstatere slør i motor/krank, men hvis du fortsat oplever noget, du er utryg ved, vil vi selvfølgelig gerne se nærmere på det sammen med dig.

Tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse. Den feedback tager vi med os.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Professionel og kompetent personale.

Professionel og kompetent personale.

21. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Design Cykler - Esbjerg-logo

Besvarelse fra Design Cykler - Esbjerg

Hej Anders

Tak for den gode anmeldelse - vi glæder os til at hjælpe dig i butikken en anden gang 🙂

Med venlig hilsen
Benjamin fra Design Cykler

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

cyklen var klar som lovet til tiden.

cyklen var klar som lovet til tiden.
HURTIGT

12. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Design Cykler - Esbjerg-logo

Besvarelse fra Design Cykler - Esbjerg

Hej Ludovic

Tak for din anmeldelse. Det glæder os at høre, at cyklen stod klar som lovet, og at du oplevede hurtig service i Esbjerg.

Med venlig hilsen
Benjamin fra Design Cykler

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God service

Hurtig og god service

3. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Design Cykler - Esbjerg-logo

Besvarelse fra Design Cykler - Esbjerg

Hej Kari,

Mange tak for din anmeldelse! Vi er glade for at høre, at du oplevede hurtig og god service. Det betyder meget for os!

Vi håber at se dig igen. 😊

Med venlig hilsen
Benjamin fra Design Cykler

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Altid god service

Altid god service. Der er god tid til at snakke, få gode råd. Min cykel kørte så godt efter service eftersyn.

22. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Design Cykler - Esbjerg-logo

Besvarelse fra Design Cykler - Esbjerg

Hej Inge Lise

Tak for din flotte anmeldelse. Dejligt at høre, at du oplever god tid til snak og rådgivning – og endnu bedre, at cyklen kørte helt, som den skulle efter service. Det sætter vi stor pris på.

Med venlig hilsen
Benjamin fra Design Cykler

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere