Et apotek uden etiket !
Et apotek uden etiket !
Ingen maner , ingen høflighed. De har så travlt med at smide medicinen på bord og hoppe på det næste bord. Stiller du mere end 1 spørgsmål , så bliver de irriteret. Det kan man tydelig mærke.
Stedet ligner mere end hurtig “ drive In “ end et apotek.
Husk på at i er ansat som apoteker og forpligtet at besvare de simple spørgsmål til de usikre kunder ….. bare i 1-2 minutter. Det dør man ikke af hvis man har hjertet med på sit job.
Derfor få i kun 1 stjerne
