30.05.2026
30.05.2026
Der er godt nok forskel på hvem der laver iskuglerne dernede.
Skulle købe to bærre med 3 kugler i hver.
Den ene var overdådig stor af en med 3 kugler at være, som blev lavet af en sød ung pige der virkede interesseret i sit arbejde og havde godt/højt humør.
Det andet bærre blev lavet af en ung mand som absolut ikke gad sit arbejde (det lyste ud af ham) og han ville helere stå med sin mobil i hånden, der var 3 kugle bestemt ikke noget at prale af (lignede mere en med 2 kugler).
Samme aften og så SÅ stor forskel, men til samme pris, det er virkelig uacceptabelt.
De eneste 2 stjerne er kun fordi der var en sød pige som havde godt humør, var serviceminded og virkede som hun gaf være der.







