Kunne man give nul stjerner
Kunne man give nul stjerner, gjorde jeg det!!
Kan ikke anbefale Småskolen Christianshede. Disse mennesker arbejder udelukkende i egen interesse, og det er penge.
Man lyver forældrene op i hovedet, lover guld og grønne skove, men intet bliver gjort, og ansatte på opholdsstedet, har ingen relevante uddannelser.
Man bagtaler forældrene, taler ned til forældrene, taler grimt om enkelte børn, der råber på hjælp. Samtidig er der ansatte, der behandler andre folks børn, som var det deres egne.
Hjernevask af børn, manipulation og grooming, står øverst på listen af daglig kost for børnene - hvilket er skræmmende.
Jeg forstår absolut ikke, at kommunerne i det her land, vælger at bruge disse Tvind skoler/opholdssteder, og samtidig lytter til en ledelse, der arbejder udfra, at man ikke vil miste de mange millioner som kommunerne poster i dem - og ikke udfra det, de på deres hjemmeside reklamerer med. Der er tydeligvis ikke ansat mennesker i det regi, der er fagligt uddannet til at varetage f.eks. børn med adhd, autisme mm. Det kommer stærkt til udtryk, ved den måde man i dagligdagen behandler disse børn.
O stjerner herfra!!!








