Det dårlige 2 x ChicagoRoast XXL. Kødet var rødt og svært at skære og tygge. Hvidløgs"smøret" havde aldrig ser skyggen af smør. Det var enten margarine eller et skummelt blandingsprodukt. D... Se mere
Virksomheden har svaret
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Det dårlige 2 x ChicagoRoast XXL. Kødet var rødt og svært at skære og tygge. Hvidløgs"smøret" havde aldrig ser skyggen af smør. Det var enten margarine eller et skummelt blandingsprodukt. D... Se mere
Virksomheden har svaret
Maden blev leveret 5 minutter før aftalt tid, men det havde været bedre, hvis de havde ladet maden være i ovnen de sidste 5 minutter eller 10... Benene har absolut ikke været gennemvarmet. Det var... Se mere
Vi fik igår gæster på besøg og efter en lang uge med arbejde blev vi hurtigt enige om at vi ikke gad til at handle og stå med aftensmad selv. Vi tjekkede JustEat og det hjalp ikke ligefrem for d... Se mere
Virkelig skuffende, bagte kartofler der havde stået for længe i ovn el gamle, våde og knap lunkne, Luksus salat med feta majs oliven et par duske grønt 4-6 hele cherry tomater ris eller noget andet tø... Se mere
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har besvaret 7 % af deres negative anmeldelser
Svarer typisk inden for 24 timer
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Vi fik igår gæster på besøg og efter en lang uge med arbejde blev vi hurtigt enige om at vi ikke gad til at handle og stå med aftensmad selv. Vi tjekkede JustEat og det hjalp ikke ligefrem for der er da ikke andet end det sædvanlige fastfood pizza, burger osv.
Jeg havde så hørt fra en kollega at der lige havde været udskiftning af køkkenpersonalet hos Chicago Roasthouse Aalborg og vi valgte at give det en chance.
Vi bestilte lidt af hvert, både spareribs, kalkun og roastbeef og det var tilberedt perfekt for os. Spareribs var lækre marinerede og helt møre 🤩 kalkunen og roastbeef var saftig og perfekt tilberedt.
Lad os bare sige, det er ihvertfald ikke sidste gang!
Første gang jeg har prøvet Chicago Roasthouse i Aalborg og må sige det er ikke sidste gang jeg skal spise der virkelig lækkert og mørt kød og så til en god pris. hvis man skal holde selskab er det virkelig et besøg værd
Efter en lidt træls oplevelse, hvor vi fik forkert smør og forkert sovs, blev vi lovet, at vores næste bestilling var gratis. Vi har lige hentet en gratis ny menu og den blev udleveret med smil. Mega god service og oplevelse 🙂
Super lækker mad - vores spareribs var sticky og ualmindeligt velsmagende også var der rigtig go betjening i lugen😍 Så dejligt nemt og corona venligt med drive-in koncept👍😃
Det er bestemt ikke sidste gang, at vi kigger forbi. 👍😃
Havde bestilt nytårsmenu til afhentning. Det spillede bare 100% Maden var dejlig varm og der var rigeligt af det! Desserten var AMAZING. Altid sødt og serviceminded personale. tak for mad <3
Fantastisk lækkert kød, super mørt og dejligt krydret! Super god service og flink leverandør!
Bestilte og ca 20-30 min efter var det ved døren, så super hurtig levering!
Alt i alt, en lækker oplevelse som kun kan anbefales videre :-)
Vi fik et perfekt måltid. Kødet var mørt, passende stegt og kartofler og salat frisk og velsmagende 👍😊
God mad og super service. Det var et stort hit her i huset. Vi kommer helt sikkert igen.
Hurtig levering og super lækker mad fra Chicago Roasthouse i Aalborg 👍
Kan klart anbefales
Kødet er så mørt og smagsfuldt, at det bringer selv din mormors madlavning til skam. Flødekartoflerne sad lige skabet med en formidabel sauce til følge. Chicago Roasthouse overgår helt klart alle forventninger!
Har flere gange bestilt fra Chicago Roasthouse i Aalborg, og bestiller også der fra igen. Maden er super lækker og personalet er venlige og imødekommende. Kan anbefales at bestille der fra
Har bestilt mad fra Chicago Roasthouse i Aalborg. Havde smagt en af deres smagsprøver, og valgte derfor at prøve at bestille derfra. Det kan varmt anbefaledes, smagte utroligt lækkert, og der manglede ingenting ☺️👌🏻
Første gang vi prøver dette sted. Super lækkert mad. Der vil vi gerne handle fra igen ☺️
Lever altid op til forventningerne
Vi havde fornøjelsen at få samme gode oplevelse af medarbejdere (bla. David!!) og samme gode kvalitet af mad i går, da vi hentede takeaway fra Chicago Roasthouse i Aalborg.
Vi kommer igen!!
Jeg var så heldig at vinde jeres Half'N half menu til 4 personer over en konkurrence på Facebook.
Fantastisk smagsoplevelse med frisk blandet salat, krydret kød og sprøde pommes. Venlig betjening ved bestilling og leveret på aftalt tidspunkt. 5 stjerner herfra og klart en anbefaling værd til andre.
Tusind tak for mad! Blev dejlig mæt og maden smagte VIRKELIG godt! Portionerne var tilpas, servicen var helt i top, og det i hvertfald ikke sidste gang, at vi bestiller fra Chicago Roasthouse Aalborg! 😁
Kødet havde den helt rigtige farve og var meget mørt, så absolut ingen klager herfra!
Den i Aalborg kan varmt anbefales herfra 💪🏽
Har lige bestilt 25 kuverter👏 Efter et lille forsøg med en Roastmenu først.
God service og godt humør virker til at følge gratis med til noget ellers udemærket mad 💁♂️
Vi fik bestilt en omgang mad idag i Aalborg og kunne allerede hente maden 30 min senere super service flink personale og super lækkert mad
Virkelig god mad 😋😋 Kan klart anbefales!
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.