Kold pizza nogo
Øv troede man fik varm mad når man bestiller levering, men pizzaen var kold.
Ringer derned og får besked på at det er fordi at jeg ikke fik den leveret i en pose..
Aldrig har jeg hørt magen til sludder, får aldrig en pose når jeg bestiller pizza og min pizza er altid varm...

