God kundeservice.
God kundeservice.
Jeg bestilte nogle varer, hvor den ene varer desværre var beskadiget.
Jeg lavede en reklamation, og fik derefter en opringning, hvor de ville høre hvordan jeg ønskede sagen løst. Jeg fik hurtigt en ny varer, og har senere fået en mail, hvor de spørger til om alt var ok med reklamationen.
Jeg handler der gerne igen 😊








