BHL Anmeldelser 

2.006
•
TrustScore 3.5 ud af 5

3,7

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Arranged for a home visit. The two advisors, Daniel and Russell, were on time. I live in a 3rd storey flat - no lift and they brought up an extremely heavy sample chair without complaint. They were... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

So I’ve been dealing with Lee who has delivered both a first class service and product! We needed to source a few bathroom items to match a current suite and Lee went above and beyond to call back... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Hive smart radiator valve. Said they price match, they wouldn't match screwfix. (screwfix were out of stock) but so we're they. Slow/Late delivery blamed on couriers not picking up yet sent the... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Poor service, poor online support. Placed an order over the weekend. Took nearly a working week to contact me to state, “Unfortunately we are unable to fulfill your order. The order has been cancel... Se mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Butik med VVS-udstyr
  2. også i
  3. Butik med badeværelsesudstyr
  4. Køkkenudstyrsbutik
  5. Leverandør af havebygninger
  6. Leverandør af kedler

Om BHL

Skrevet af virksomheden

BHL offers over 130,000 products for home and trade. From trade essentials to home DIY, personal care to seasonal products. Trading online since 1998 and established 1968, BHL are an independent family business you can trust. Shopping with BHL is quick, easy & secure. Order online at bhl.co.uk or call us on 01226 369637.

Kontaktoplysninger

3,7

Middel

TrustScore 3.5 ud af 5

2 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har ikke besvaret negative anmeldelser

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

3,7

Alle anmeldelser

(2.006)

8 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Where’s the item I paid for? BEWARE!

The receipt taking my cash was almost immediate but since then nothing - neither dispatch note nor the item I have paid for
When I queried BHL, a quick response came asking for the invoice number. Since then, nothing, once more.
I doubt BHL actually has the item they advertised - yet they take the money and stay mumm. I am still waiting. I need that item!

27. januar 2023
Uopfordret anmeldelse
BHL-logo

Besvarelse fra BHL

Hello Murray,
We understand your frustration, our team would have asked for your invoice number so that we can identify you on our system and since your first contact we have been chasing Evri for an update regarding your order.
We can see you ordered the Secure Tiara 425 programmer on the Friday 27th and our team shipped the item on Monday 30th of Jan from our warehouse and is definitely in stock.
We are still in an investigation with Evri, please bear with us while we get to the bottom of your order.
Kind regards, the BHL team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

5 Star Service

Helpful staff, fast delivery and quality products

3. februar 2023
Uopfordret anmeldelse
BHL-logo

Besvarelse fra BHL

Hello Richard,
Thank you for the amazing 5-star feedback!
Its great to hear that you rate our team so highly and we will pass on your words so that they can get the recognition they deserve.
We hope to see you again soon!
Kind regards, the BHL team.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Nice website.

Purchased Stovax Protector Flue & Chimney Cleaner to prevent any build up of creosote between sweeps. I found the website easy to use and ordering simple. The Stovax was delivered within the estimated delivery time, well packed and undamaged. I can definitely recommend this company based upon my experience.

3. januar 2023
Uopfordret anmeldelse
BHL-logo

Besvarelse fra BHL

Hello Sally!
Thank you for the fantastic 5-star review!
Its great to hear that you've had such a wonderful and memorable experience with our website and team.
It also means a lot to us that you would recommend us so highly and we hope to see you again soon!
Kind regards, the BHL team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

TERRIBLE SERVICE!

Following there response, I would like to add the drop off point was totally insecure! No ID required, no order number, in fact I was left to scour through a stack of parcels on my own! I could have taken any of them!!
I ordered a part from this company I was told it would take a few days.
I chased this up and was given a delivery date of 30/1 this was not met.I was then given another date of 2/2 which was also not met.I wasn’t told and had to chase this up on both occasions.
The parcel was finally sent out on 3/2 but I was not informed it was on its way and I was not contacted by the courier.It was only by chasing up yet again I found out it was coming that day.
Unfortunately they use the worst delivery company on the planet UPS who go out of there way not to deliver! They evidently tried to deliver? NOT!(we were in all day) and deposited it at a drop off point which they did not tell me about!!!
Although I appreciate there were supplier problems, I still feel communication should have been better and the parcel should have been delivered to my door.
All This has caused me a great deal of wasted time and inconvenience and is totally unacceptable.

3. februar 2023
Uopfordret anmeldelse
BHL-logo

Besvarelse fra BHL

Hello Paul,
We apologies that there has been such a delay with your order, when we are given a date by our branches they are supposed to deliver on these dates but this appears not to be the case.
Upon you chasing your order our team swiftly organised our branch to dispatched your order via UPS as this would have been the fastest way we could have got your order to you.
We understand there are sometimes problems with couriers not attempting delivery, but we can see that the collection point for the order was very close to your address and we're happy to hear that you now have your order.
We are constantly improving on our services and we will take your words into consideration.
Kind regards, the BHL team.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Awful customer service

Awful customer service. Really rude and unhelpful. Refusal to help or call back.
Still not had an email confirming my order is cancelled despite repeated promises.
They promise to call, email etc and never come through. Needed stuff for a concrete poor and they failed big time.

1. februar 2023
Uopfordret anmeldelse
BHL-logo

Besvarelse fra BHL

Hello Laura,
We're sorry you feel this way about us and our team, we did everything they could as we were chaing up Evri multiple times daily to find the whereabouts of your order and did not give you a call back due to having no new news to report back.
Our apologies that Evri could not get your order to you in the time frame you needed.
We understand that you had cancelled the order over the phone with our team and they did send a confirmation of the cancellation to your email address, but sadly, the email bounced back and this could be the reason you had not received the message.
Kind regards, the BHL team.

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Parcel lost

My parcel was lost in the way but I was not notified at all. After more than a week waiting for it, I contacted customer service and they sent me another one but I had to wait another week with no heating. So I was more than 10 days without heating because parcel was lost.

21. januar 2023
Uopfordret anmeldelse
BHL-logo

Besvarelse fra BHL

Hello Bruno,
Thank you for the honest review.
We can see from your order history that you have been waiting a while, we can only apologies on behalf of Evri as they seem to have lost your order. But we're glad our team was able to get another unit out to you and we're happy to hear you now have your order.
Kind regards, the BHL team.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I’ve been using BHL for almost a year…

I’ve been using BHL for almost a year now, brilliant service and quality products. Can’t recommend them enough!

1. februar 2023
Uopfordret anmeldelse
BHL-logo

Besvarelse fra BHL

Hi Olly,
Thank you for the wonderful feedback and the brilliant 5-star review!
It means a lot to our team that you have chosen to return to us so many times and we highly value as a customer of ours.
We hope to see you again soon!
Kind regards, the BHL team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Wall mounted convector heater

The unit has now been fitted and in use for some time and is giving excellent service. BHL have also shown themselves to be an excellent supplier and I would recommend them.

19. december 2022
Uopfordret anmeldelse
BHL-logo

Besvarelse fra BHL

Hello Mr Heaton,
Thank you for the fantastic 5-star feedback!
Its great to hear that your new unit has been fitted and is working perfectly. Your kind words mean a lot and we will pass them onto the team so they know of the great work they are accomplishing.
We hope to see you again soon!
Kind regards, the BHL team.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I deal with BHL pretty much every…

I deal with BHL pretty much every couple weeks, the constant customer service is one of the best I've had along with competitive prices. One of the better companies out there!

1. januar 2023
Uopfordret anmeldelse
BHL-logo

Besvarelse fra BHL

Hello Holly,
Thank you for the amazing review!
Its great to hear that you've had a regular memorable experience with our team and we thank you for your business.
We will pass your kind words onto the team and they will be happy to hear them.
We look forward to seeing you again soon!
Kind regards, the BHL team.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastic Service

Fantastic service from everyone at BHL! Fast delivery, no issues at all with my order! Would highly recommend and will definitely be using again.

27. januar 2023
Uopfordret anmeldelse
BHL-logo

Besvarelse fra BHL

Hi Ryan,
Thank you for the amazing review!
Its great to hear that you've had such a memorable experience with our team, we're happy that we were able to get your order to you in a timely manner and it means the world to us that you would recommend us!
We hope to see you again soon!
Kind regards, the BHL team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Over 2 weeks delay after promised delivery date

Placed an order for an order for an item with a deliver timescale of 1-5 working days.

The item was required urgently to fix a faulty toilet flush.

After 5 days from receiving an email confirming the order had been processed, I still had not received the item.

Contacted the company to learn that the order wasn't going to arrive for at least another 2 weeks. Apparently this was because the product had arrived damaged from their supplier, and they had to order another one ... except no-one thought about informing me about the delay.

Fortunately they agreed to cancel the order and issue a refund, but now I have to start all over again.

Very disappointing.

30. januar 2023
Uopfordret anmeldelse
BHL-logo

Besvarelse fra BHL

Hello Kam,
We're sorry our team was unable to get the unit out to you in the timeframe you needed and we were only notified of the units damage upon your investigation.
In this instance the event was out of our control as the unit was damaged beyond the repair and we would not have been able to get the unit out to you.
Our team did manage to order another unit but with an extended lead time from the manufacturer, as per the conversation with our team yesterday the order has been fully cancelled and refunded.
Kind regards, the BHL team.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I was charged £5.85 for delivery only…

I was charged £5.85 for delivery only to find it had been outsourced to a company one mile from where I live. I had to return the item myself as it was incomplete, having to return three days later for a replacement. I found the holes on the new parts didn't line up and had to resort to using items from my original parts to complete the repair.

21. januar 2023
Uopfordret anmeldelse
BHL-logo

Besvarelse fra BHL

Hello Terrence,
Thank you for your honest review.
We can see you have ordered a part that we have delivered by one of our sister companies so that we could get your order to you promptly.
We're sorry to here that the unit you ordered was missing parts but we're glad ot hear that the branch was able to help you get the full unit. The Ideal Standard hinges for space toilet seat may have changed designs some years ago and we always recommend that customer check the manufacturers part number of the units they order to make sure that they are the parts they need.
I can see you were charged the minimum order charge for your order and this is applied to all orders below £100.
Kind regards, the BHL team.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

i bought a rothenburger sani snake was…

i bought a rothenburger sani snake was a fair price and staff at bhl were very helpful as there was an issue with the courier but all good in the end

21. januar 2023
Uopfordret anmeldelse
BHL-logo

Besvarelse fra BHL

Hi Matthew,
Thank you for the outstanding 5-star review!
We're sorry that there was an initial issue with the courier for your order but Its great to hear that our team was able to get the bottom of the issue and get your Sani Snake to you.
We hope to see you again soon.
Kind regards, the BHL team.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Very good website which was easy to…

Very good website which was easy to order from with the option of speedy delivery which I took advantage of. Good communications from helpful staff.

14. januar 2023
Uopfordret anmeldelse
BHL-logo

Besvarelse fra BHL

Hello Nigel!
Thank you for leaving us a fantastic 5-star review!
Our team strives to hear that our customers have had such a memorable experience with our website and staff.
We hope to see you again soon!
Kind regards, the BHL team.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Cheapest price on the net for what I…

Cheapest price on the net for what I needed, Mira shower tray. Free delivery, fast turnaround. Very happy!

18. januar 2023
Uopfordret anmeldelse
BHL-logo

Besvarelse fra BHL

Hi Peter!
Thank you for the amazing 5-star review!
Its means a lot ot us that you have taken the time to leave us such positive feedback and its great to hear that you managed to get the item you needed at a great price.
We hope to see you again soon!
Kind regards, the BHL team.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Still waiting for delivery

Still waiting for delivery. Phoned number to enquire where my purchase was, only went to a mailbox. I will have to try again on a number I’ve found on Google.
Not good

21. januar 2023
Uopfordret anmeldelse
BHL-logo

Besvarelse fra BHL

Hello Adrian,
Thank you for your honest review.
We can see you have ordered from us almost 2 weeks ago and for this we apologise, we're open Monday-Friday 8am-5pm but if you're unable to call us you can always email or sent a message via our chat on our website.
As for your order, we have expressed this with our team and it will be delivered to yourself tomorrow morning.
If you have any more questions, please feel free to get in contact at sales@bhl.co.uk or 01226 369637.
Kind regards, the BHL team.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I ordered a new room thermostat to…

I ordered a new room thermostat to replace a broken one.My order came through very promptly and at a competitive price

12. januar 2023
Uopfordret anmeldelse
BHL-logo

Besvarelse fra BHL

Hello Susan,
Thank you for the wonderful 5-star review!
Its great to hear that you had such a memorable experience with our team and that we were able to help you find a new thermostat at a great price.
We hope to see you again soon!
Kind regards, the BHL team.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great service at best price

Good quality Mira shower tray and riser set at fantastic price. Definitely recommended.

2. januar 2023
Uopfordret anmeldelse
BHL-logo

Besvarelse fra BHL

Hello Gurmit,
Thank you for the wonderful 5-star review!
It's great to hear that you've received your shower tray at a great price and it means a lot to our team that you would recommend us!
Thank you for choosing to shop with us and we hope to see you again soon.
Kind regards, the BHL team.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

It hasn't arrived yet!

3. januar 2023
Uopfordret anmeldelse
BHL-logo

Besvarelse fra BHL

Hello Hilary,
Sorry to hear you haven't received your order yet.
We always recommend contacting our helpful team regarding all orders as we are always here to help.
We can see you have ordered just before the Christmas holidays and delivery times are delayed slightly due to our teams taking much-needed time off to spend with their families.
But our team has chased your order up and it will be delivered to you on the 5th of January. Please accept our apologies for the delay in your order.
Kind regards, the BHL team.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Prompt delivery and great service *****

We needed a gas fire replacement after seeing the one we wanted from bhl we ordered it and was given an estimated delivery date. The fire arrived before the delivery date which was great for us. A massive thank you for the prompt delivery I can’t thank you and the delivery team enough.

2. november 2022
Uopfordret anmeldelse
BHL-logo

Besvarelse fra BHL

Hi Michael!
Thank you for the fantastic feedback!
It's great to hear that you received your order ahead of schedule and we will pass your kind words on to our whole team.
We hope to see you again soon.
Kind regards, the BHL team

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere