Better - Bath Pavilion Anmeldelser 21

TrustScore 4 ud af 5

3,9

Noth Parade Road, BA2 4ET Bath, GB


Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Had a conversation with a gentleman called Mustafa as I was not able to book my normal activities and the price i was paying Had shot up . Mustafa was very helpful and help me with a membership I cou... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Really loving doing my fitness swimming. I come in early when it’s nice and quiet and just zone out during my swim. The changing rooms and showers are clean and well looked after. Staff are very he... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Went here to see This is Floyd. Really good show. However there is no seating in the bar area. The hall is on one level so should you have a tall person in front of you, your view of the stage will be... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Better @ Bath bowling - Daughters 14th birthday party booked at the bowling, confirmed that we have 2 lanes. Arrive to find only 1 lane and moved, due to broken lane. Nothing done to resolve... Se mere

Virksomheden har svaret


Virksomhedsoplysninger

  1. Fritidsklub
  2. Fitnesscenter
  3. Motionscenter
  4. Indendørs swimmingpool
  5. Bibliotek
  6. Friluftsbad

Skrevet af virksomheden

Welcome to Better! We’re a charitable social enterprise, committed to the health and wellbeing of everyone in our community. From gyms, leisure centres and swimming pools to lessons and courses for both adults and juniors - plus libraries and children's centres - we've got it all. So whether you’d like to try something new, keep the kids entertained or have a dip in the pool, discover our inclusive range of activities, suitable for all ages and abilities at your local Better centre today.


Kontaktoplysninger

  • Noth Parade Road, BA2 4ET, Bath, Storbritannien

3,9

God

TrustScore 4 ud af 5

21 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Hos Trustpilot er indhold fra rigtige mennesker i fokus. Denne virksomhed kan dog også anvende vores AI-svarværktøj, som hjælper dem med at skrive svar.

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Amber was fantastic teacher

Amber was fantastic teacher

21. april 2026
Better - Bath Pavilion-logo

Besvarelse fra Better - Bath Pavilion

Hi Lucy

Thank you for your review. 

We are very pleased to see that Amber is providing great lessons, and we hope to see you at the same time next week!

Kind Regards

Amir

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Very helpful gentleman

Had a conversation with a gentleman called Mustafa as I was not able to book my normal activities and the price i was paying Had shot up .
Mustafa was very helpful and help me with a membership I could aford plus gave me a refund for the day I missed as Had an emergency which was very unexpected. Thank you so much

6. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Better - Bath Pavilion-logo

Besvarelse fra Better - Bath Pavilion

Thank you very much for finding the time to share your experience with us, Margaret,

We are really happy to hear our staff made such a positive difference in your visits at Bath Pavilion.

Kinds Regards

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Membership

Easy to do on line

1. februar 2026
Better - Bath Pavilion-logo

Besvarelse fra Better - Bath Pavilion

Hi Alex,

Thank you for your review!

We're pleased to hear that you found it easy to operate our online services, and purchase a Membership with us.

Warm Regards,

Kaisha

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

I went to see a Simon and Garfunkel…

I went to see a Simon and Garfunkel through the years but was disappointed. The venue is beautifully decorated and would be lovely for a wedding, it is however not suitable for a concert as the seating is very uncomfortable (gave me back ache) . The seats are all on one level so if you have anyone tall or moving about a lot then you are not going to see much.

For a wedding etc however the seating would be fine. This was a bit my fault as being new to the area I should have looked up the Pavilion, I expected a theatre. I did enjoy the singers though.

4. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Better - Bath Pavilion-logo

Besvarelse fra Better - Bath Pavilion

Hello Jackie,

Thank you for your feedback.



We appreciate you providing us with this valuable feedback as this helps us improve.



We apologise that you have not had a positive experience with us and hope we can get better.



We have forwarded your comments to the centre and have asked that they review the issues you have raised.

Kind regrads

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ruined birthday party.

Better @ Bath bowling - Daughters 14th birthday party booked at the bowling, confirmed that we have 2 lanes. Arrive to find only 1 lane and moved, due to broken lane.

Nothing done to resolve, and party group left to 1 lane, ruining all the plans & a teenagers birthday party. No supervisor on site to resolve, still waiting to speak to said supervisor, after being here 20mins.

Awful service!

Eventually spoke to the manager, who said that whilst he appreciates the situation & that the birthday was ruined. He could not do anything to resolve the situation, other than get us to fill in a form to possibly get a refund in some time & someone will contact you.

I strongly advise against booking any form of a party in such shambolic setup.

13. september 2025
Uopfordret anmeldelse
Better - Bath Pavilion-logo

Besvarelse fra Better - Bath Pavilion

Hello Simon,

Thank you for your valuable comments and feedback.

I regret to learn that your experience with Better did not meet your expectations.

Our customer service team will reach out to you promptly upon receiving your completed form.

Kind regards.

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Well equip gym

Easy to access.
Well equipped gym

20. august 2025
Better - Bath Pavilion-logo

Besvarelse fra Better - Bath Pavilion

Hi Victor,

Thank you for your fantastic review!

We are so delighted to hear that you are enjoying Bath Pivilion.

We pride ourselves on providing excellent customer service and are happy that this has been reflected in the service you have received.

We have also passed on your comments to the centre!

Warm Regards
Aaiasa

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Went here to see This is Floyd

Went here to see This is Floyd. Really good show. However there is no seating in the bar area. The hall is on one level so should you have a tall person in front of you, your view of the stage will be obstructed. The stage is elevated from the audience.

16. august 2025
Uopfordret anmeldelse
Better - Bath Pavilion-logo

Besvarelse fra Better - Bath Pavilion

Hello Marian,

Thank you for your feedback.

We appreciate you providing us with this valuable feedback as this helps us improve.

We apologise that you have not had a positive experience with us and hope we can get better.

We have forwarded your comments to the centre and have asked that they investigate the issues you have raised.

Kind regards
Aaiasa

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I found that your representative at…

I found that your representative at your Bath branch, handled my issue with membership with compassion and professionalism.

21. april 2025
Better - Bath Pavilion-logo

Besvarelse fra Better - Bath Pavilion

Hi Michael 

Thank you for your review. 

We are delighted that the staff at the Bath Pavilion were able to assist you and resolve your membership query effectively and compassionately. 

If you have further questions, please do not hesitate to ask!

Kind Regards

Amir

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

I went on holiday recently and when I…

I went on holiday recently and when I returned I found my membership had been suspended - all my direct debits are in order & I still qualify for the Civil Service discount as usual

19. april 2025
Better - Bath Pavilion-logo

Besvarelse fra Better - Bath Pavilion

Hi Daniel,

Thank you for reaching out, and we’re sorry to hear about the confusion regarding your membership. We completely understand how frustrating this must be, especially after returning from a holiday.

If your direct debits are up to date and your eligibility for the Civil Service discount remains unchanged, there may have been a technical issue on our end. Please contact our support team directly at customerservices@gll.org and we’ll make it a priority to review your account and resolve this as quickly as possible.

We appreciate your patience and look forward to getting things back on track for you.

Best regards,

Charmaine

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

I can never book junior session gyms

I can never book junior session gyms. After school they are always fully booked 🥹.

26. marts 2025
Better - Bath Pavilion-logo

Besvarelse fra Better - Bath Pavilion

Hi Zina,

Thank you for sharing your feedback, and I’m sorry to hear that you've been having trouble booking a junior session. 

We understand how frustrating it can be when sessions are fully booked. Please be aware that members are able to book activities 7 days in advance so they can secure a spot in the activity they wish to attend. The bookings are available at all times but the 7th day can only be booked at 10pm each night. 
We’re constantly working to improve availability, so I’ll make sure your concerns are passed along to the team. In the meantime, feel free to book your activities online in advance. We truly appreciate your patience!

Kind regards,

Charmaine

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Increase I Membership Fee

I joined the gym in Bath and was pleased that they offered me a membership of £25 a month. All of a sudden and without an explanation my membership fee increased from £25 then £35 and now £36. Togive BETTER credit Daniel from BETTER did try to contact me however, I was abroad at the time. The latest colleague reported that there was nothing to she could do and told me to sort it out with the gym itself. Have anyone tried to contact the BETTER gym in Bath to discuss membership; it is very frustrating !!!

21. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
Better - Bath Pavilion-logo

Besvarelse fra Better - Bath Pavilion

Hi Sheila,

Thank you for sharing your feedback, and I’m sorry to hear about the frustration you're experiencing with your membership fee and communication. We understand how important clarity and transparency are when it comes to pricing, and we apologise for the inconvenience caused by the price increases and the lack of clear explanation.

It’s great to hear that Daniel from BETTER tried to reach out, though I completely understand how being abroad could make it difficult to resolve the issue promptly. We’ll make sure to pass your feedback on to the team so that they can improve the way they handle such matters moving forward.

In the meantime, I recommend visiting the gym or reaching out again so we can find a resolution that works for you. We truly appreciate your patience and hope we can resolve this for you soon.

If you need any further assistance or have more questions, please don’t hesitate to get in touch.

Kind regards,

Charmaine

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Staff at Better Bath are helpful and…

Staff at Better Bath are helpful and cheerful. Thank you all. Especial thanks to: Maureen; to Seb, to Laura on desk and others on desk.
Are you able to pass on thanks????
Ozzie

16. marts 2025
Better - Bath Pavilion-logo

Besvarelse fra Better - Bath Pavilion

Hi Ozzie,

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that you had such a positive experience with our team at the Bath Sport & Leisure Centre. We’ll definitely make sure Maureen, Seb, Laura, and the rest of the team know how much you appreciate their help. Your feedback truly means a lot to us!

Thanks again for taking the time to share your thoughts. We look forward to welcoming you back to Better Bath in the future!

Best regards,

Charmaine

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great classes and helpful staff

Really loving doing my fitness swimming. I come in early when it’s nice and quiet and just zone out during my swim. The changing rooms and showers are clean and well looked after. Staff are very helpful and sorted out by technical glitch with the booking app. Just started Barre classes and really benefitting from improving balance and leg strength so I’m now during 2 classes a week.

9. oktober 2024
Better - Bath Pavilion-logo

Besvarelse fra Better - Bath Pavilion

Dear Suzanne,

We sincerely appreciate your feedback.

We are pleased to learn of your satisfaction with the swimming sessions and fitness classes at the Bath Sports & Leisure Centre. It is gratifying to know that you are already experiencing the positive impact of your workouts.

We take great pride in providing excellent customer service and maintaining high-quality facilities. Your acknowledgement of our commitment to service excellence is truly encouraging.

We trust that you will continue to derive great value from your membership at the Bath Sports & Leisure Centre.

Sincerely, 

Charmaine

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Nice gym but the classes are extremely…

Nice gym but the classes are extremely underwhelming, instructor spent half the time explaining and left feeling like I hadn’t really done anything. Maybe it’s for an older crowd.

10. august 2024
Better - Bath Pavilion-logo

Besvarelse fra Better - Bath Pavilion

Dear Katy,

We appreciate your feedback.

We regret to hear that your Fitness Class experience was unsatisfactory due to the instructor dedicating a significant amount of time to instructing the exercises. It is important to note that new customers may join classes where others are already familiar with the routines. This can be intimidating for new customers if the routines are not demonstrated in each class. Therefore, some instructors review the routines during each session. We apologise if this made you feel like you did not receive a sufficient workout during the class.

Thank you for bringing this to our attention.

Kind regards,

Charmaine

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

No steam room

No steam room, which is part of my membership that I'm paying for. Yet you don't have a steam room and your advertising in the app for bookings,etc, sauna and steam room.

1. august 2024
Better - Bath Pavilion-logo

Besvarelse fra Better - Bath Pavilion

Hi Floyd

Thank you for your review. 

Upon looking at your membership, I can see you have access to the health suite. 

The health suite at your local centre provides access to a sauna, as it does not feature a steam room. You can view all the details of the various facilities on the website, for which a link is provided below.

Bath Sports & Leisure Centre | Gym, Swimming Pool & Bowling | Better (https://www.better.org.uk/leisure-centre/banes/bath-sports-and-leisure-centre)

Kind Regards

Amir

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

It was a great experience

It was a great experience

27. marts 2024
Better - Bath Pavilion-logo

Besvarelse fra Better - Bath Pavilion

Good Morning Lucy,

Thank you for your review.

We are delighted to hear that you are enjoying your membership at the Bath Sports & Leisure Centre. We hope you continue to enjoy your membership at this centre and take advantage of the great activities they have available.

Kind regards,

Charmaine

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I’ve rejoined after a few months away

I’ve rejoined after a few months away. Good choice of classes, friendly staff.

3. januar 2024
Better - Bath Pavilion-logo

Besvarelse fra Better - Bath Pavilion

Hi Rosemary,

Thank you for your review.

We are delighted to hear that you have rejoined us and are happy to hear you are enjoying the classes.

Warm Regards

Hazal

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

good comercial gym

+ Clean, not super busy in the mornings, great location.
- Some machines are quite old, lots of machines for the elderly but not enough of some (eg: only 1 leg extensor, no weighted leg press, no cable rowing, etc.)

9. november 2023
Better - Bath Pavilion-logo

Besvarelse fra Better - Bath Pavilion

Hi Guaca,

Thank you for your review.

We are happy to hear you are enjoying your membership and appreciate you taking the time to provide us with this feedback.

Warm Regards

Hazal

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Such a good party

Such a good party, Thankyou !

15. juli 2023
Uopfordret anmeldelse
Better - Bath Pavilion-logo

Besvarelse fra Better - Bath Pavilion

Hi Amelia,

Thank you for your review.

We are glad you enjoyed the party at Bath!

Warm Regards

Hazal

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere