Har lige hentet min SAAB 9-5 fra AutoAnders, og endnu en gang, har de leveret en god service til en fair pris. Anders og Jakob har lavet vores SAABer de sidste 16-17 år, og kan kun få de bedste an... Se mere
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Se, hvad kunderne siger
Har i mange år afleveret min Saab 9000 til saabværksteder i hovedstadsområdet. Det har ind i mellem været en meget dyr fornøjelse, men efter jeg er begyndt at aflevere min bil hos Auto Anders er reg... Se mere
Jeg har haft benyttet Autoanders ca 15 gange over de sidste 10 år med 3 forskellige gamle Saab'er. Jeg har altid fået en professionel behandling og han har altid været i stand til at finde og løse d... Se mere
Kompetente teknikere og dejligt med et værksted der holder hvad de lover. Vi var så uheldige at vandpumpen gik på vores bil og selvfølgelig lige op til en weekend , hvor vi bare skulle bruge den. Værk... Se mere
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Meget godt arbejde og god rådgivning
Meget godt arbejde og god rådgivning
Fremragende service
Jeg har brugt Anders og Jacob i 20 år, og er aldrig blevet skuffet. Anders har ind i mellem insinueret at jeg er lidt blank, det lever jeg med. Ærlig og redelig service og til gode priser. Giver min varmeste anbefaling.
Fantastisk kundepleje fra start til slut og altid efter
Motoren på min 9-3TiD stod af pinsedag, klonke lyde og den var færdig. Den tidligere mekaniker havde undladt at skifte vandpumpe ved tandremsskifte for at spare småpenge.
Autoanders splittede den ad og fandt en anden erstatningsblok som han købte hjem. Desværre var der fejl på blokken og det endte desværre med at vi måtte hovedrenovere den oprindelige motorblok.
De brugte ufattelig mange timer og knoklede dag og nat for at få den færdig. Jeg så ikke en regning på alle timerne da Autoanders valgte kun at lade mig betale dem, som var fair, resten accepterede han selv at dække.
Det er sjældent billigt med motorhavari men servicen hos Anders og jakob i lynge kan ikke betvivles.
Da jeg fik bilen igen kørte den som ny og den har ikke slået en forkert fis siden.
Jeg vil til enhver tid betro netop Autoanders mine biler da jeg er 100% sikker på at det der bliver lavet og skiftet er nødvendigt, hverken mere eller mindre.
Autoanders har også haft lavet min tidl. 900aero, min saab 96v4 og der har aldrig været noget tvivl om kvaliteten af arbejdet.
Top Saab Service
Der Findes Anders And 🦆 Og så Findes der Anders Saab og Jakob.. Fantastisk Arbejde 👏
Anders er utrolig negativ
Anders har mere travlt med at tale om de peroner mv. han ikke bryder sig om end sit arbejde. Meget negativ oplevelse og ubehagelig personlighed.
Verdensklasse værksted
Har lige hentet min SAAB 9-5 fra AutoAnders, og endnu en gang, har de leveret en god service til en fair pris.
Anders og Jakob har lavet vores SAABer de sidste 16-17 år, og kan kun få de bedste anbefalinger herfra.
Rart med et værksted, hvor bilen er i højsædet, folkene ved hvad de taler om, og ingen højglanspolerede sælgere.
Imponerende værksted som trods et…
Imponerende værksted som trods et ydmygt ankomst parti har fantastisk dygtige mekanikere.
Et sted hvor man ved at ærlighed kommer først og varer længst. Og så er priserne meget rimelige.
Eksperter i SAAB med et ry der har spredt sig ud over DK's grænser.
Jeg skal ha'en SAAB og ved hvor den skal passes!
professionelt og kyndigt værksted
Har fået mine biler serviceret hos autoanders de sidste 8 år, det bedste værksted jeg endnu har benyttet mig af, kan varmt anbefales.
Jeg har altid været super tilfreds med…
Jeg har altid været super tilfreds med servicen jeg har fået på værkstedet af begge mekanikere, alt fra dæk skifte til den store tur med bærebro og udstødning.
Har anvendt Autoanders i 4 år og kommer ikke til at bruge andet værksted.
Altid super service
Altid super service
Og god kommunikation
Det der er aftalt er lavet og til en fair pris
Super værksted med dygtige mekanikere
Gode til fejlfinding.
Har også altid fået hjælp over telefonen hvis det var noget der kunne vente til næste besøg på værkstedet
Dygtig, pålidelig og reel
Jeg har haft benyttet Autoanders ca 15 gange over de sidste 10 år med 3 forskellige gamle Saab'er. Jeg har altid fået en professionel behandling og han har altid været i stand til at finde og løse de fejl, der har været. Jeg har altid oplevet at han har været meget rimelig med både tidsforbrug og reservedelspriser.
Jeg har meget vanskeligt ved at forstå de negative anmeldelser jeg kan se på Trustpilot. Jeg kan varmt anbefale Autoanders til alle Saab entusiaster.
Har med interesse læst Claus Sørensens…
Har med interesse læst Claus Sørensens anmeldelse herunder. Der er flere ting der ikke hænger sammen, og jeg finder den både urimelig og injurierende.
1: Anders reparerer ikke bil "uden regning". Basta.
2: "Der blev skiftet tændrør og så startede den"? Nu ved jeg ikke hvad bilen skulle have repareret, men det lyder som om du har afleveret en bil med gamle, udbrændte rør. Manglende service, simpelthen. En sådan bil kan starte når den er kold, men ikke når rørere er varme, hvilket de måske har været efter prøveturen. Vedligehold din bil, skift rørene til tiden - så var både du og Anders sluppet for den oplevelse. Mekanikere skal lægge øre til det mest utrolige vrøvl...
3: "Blå røg op fra motorrummet". Hvis Claus' basale viden om biler ikke rækker længere end hertil, og han derfor ikke kender årsagen til røgudviklingen - så er det lige lovlig friskt at skyde skylden på Anders. Vi andre bliver i hvert fald ikke klogere af denne noget mangelfulde fejlbeskrivelse.
Jeg har brugt Autoanders siden han åbnede sit værksted for mere end 15 år siden, og har aldrig haft anledning til at skifte. Sådan er dét.
Hold jer væk fra Autoanders i Lynge
Fik anbefalet Autoanders af en ven. Kørte min Saab op til ham. Han reparerede bil for kr. 5500 uden regning. Da jeg hentede bilen kunne den slet ikke starte. Der blev skiftet tændrør og så startede den. Han påstod han havde testet bilen efter reparation???
Kørte derfra men nåede kun til Farum (ca 5 km fra Lynge) da der kommer masser af blå røg op fra motorrummet. Kontaktede Anders der i en særdeles ubehagelig tone afviste at det var hans skyld??? Han sagde jeg kunne få mine penge tilbage minus reservedele, hvilket jeg accepterede. Har aldrig set en krone trods to emails samt to telefonsamtaler. Autoanders er ikke til at stole på og han kan heller ikke lave Saab biler. Kan på ingen måde anbefale ham.
AutoAnders har passet alle mine Saab'er
Kan læse en anmelder finder Anders arrogant... Anders er en nørd og Saab entusiast :)
Er min bil beskidt skælder han mig ud, men ingen andre end Anders piller ved mine Saab'er - og sådan har det været siden han kom fra Saab i Birkerød (var en enkelt gang utro hos Saab i Gladsaxe... det fortrød jeg bittert)
Arrogant
Aldrig har jeg fået så dårlig behandling. Anders er højrøvet og pisse arrogant. Vil aldrig sætte mine ben der, og man får heller ikke lyst til det.
Fantastisk god service
Kompetente teknikere og dejligt med et værksted der holder hvad de lover. Vi var så uheldige at vandpumpen gik på vores bil og selvfølgelig lige op til en weekend , hvor vi bare skulle bruge den. Værkstedet var så flinke at lave den så bilen var klar fredag eftermiddag. Det er god service og vi vil helt sikkert komme tilbage. Tak til Anders og hans dygtige folk.
Super service til gode priser
Har i mange år afleveret min Saab 9000 til saabværksteder i hovedstadsområdet. Det har ind i mellem været en meget dyr fornøjelse, men efter jeg er begyndt at aflevere min bil hos Auto Anders er regningerne blevet væsentlig mindre og bilen kører bedre.
Forleden havde jeg min bil til syn, hvilket den ikke bestod. Afleverede den derfor hos Auto Anders og bad ham udbedre de mangler synsmanden havde påpeget. Da jeg skulle hente bilen dagen efter, havde de allerede kørt bilen igennem syn og denne gang uden fejl. De gjorde det uden vi havde aftalt det og det sparede mig for turen til syn.
Det er sgu service!
helt igennem troværdig
AutoAnders tager sig kærligt af mine to ret gamle SAAB 9000. Han er smadddergo' til at finde de rette stumper til de rette priser, og jeg føler bestemt man kan regne med man får hvad man betaler for.
Saab specialist
Har brugt AutoAnders igennem flere år, altid virkelig professionel service, og
fornuftige priser.
1600 kr for absolut INGENTING
Jeg har aldrig følt mig så snydt!
Aftalen var at han højst måtte fejlsøge i to timer på et navigationsanlæg.
Jeg kom med bilen kl.08.00 og jeg gik derfra 08.15 og kl. o8.20 havde han ikke kørt bilen ind endnu.. jeg kom tilbage kl. 09.30 og han var var cirka færdig kl.09.50. ( aner ikke hvornår han så er gået i gang.)
Resultater er, at han maksimum kan have arbejdet i 1½ time - han tager for to timer a 600 kr og 400 kr for at sætte en tester på bilen, som ikke var en del af aftalen.... han fortæller ikke, at det koster ekstra. Jeg får det indtryk, at jeg skal betale kr. 600 i timen.
I min verden bliver kr. 900, - for absolut ingenting, men han insisterer på at han skal have kr. 1600. Så jeg mener, at Autoanders skylder mig kr. 700, - som jeg helt klart er blevet snydt for
Han må grine godt på værkstedet - dårlig, dårlig, service og kan absolut ikke anbefale dette sted - tvært i mod. Det rene bondefangeri
Dette er Trustpilot
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.








