Så skuffende
Så skuffende. Meget tynd maling, som på hjemmesiden bliver kaldt en drøj maling? Den har en rigtig dårlig dækkeevne. Når den er tør fremstår den, som en almindelig halvblank vægmaling. Den har ikke den lækre matte overflade, som de lover og viser på hjemmesiden. Den har en kraftig lugt, som hænger længe i det malede lokale.








