Har fået udskiftet linser i øjnene. Hele forløbet er foregået tilfredsstillende. Lige fra første møde, operationen samt efterfølgende kontrol. Der er afsat rigelig tid så alt foregår stille og roligt... Se mere
Virksomheden har svaret
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser
Auga Eye Center er Danmarks største Øjencenter lokaliseret i København. Vi er specialiseret i: - Grå stær operationer - Brillefrihed vha. linseudskiftning - Øjenlågsoperationer. Derudover ser vi private øjenpatienter til almindelig konsultation, og forsikringspatienter. Vores store, flotte og moderne klinik er spredt over 1300 kvm. fordelt på to etager. I stueetagen finder du vores mange undersøgelsesrum, hvor vi foretager forskellige typer af undersøgelser og målinger af dine øjne og dit syn. Det er på denne etage, du bliver undersøgt, hvad end du skal til en almindelig øjenlæge-, brillefriheds-, øjenlågs- eller grå stær undersøgelse. I kælderen ligger vores 4 moderne operationsstuer. De er indrettet i de gamle bankbokse fra Amagerbankens tid. Vi arbejder professionelt og man mødes med respekt og ordentlighed. Vi møder dig i øjenhøjde og lytter til dine ønsker og udfordringer. Vi tilbyder kun behandlinger, som vi tror på vil hjælpe dig og indfri dine forventninger. Mener vi, at en behandling er unødvendig, risikabel eller ude af trit med din forventning, vil vi afvise at behandle dig. Vi lægger stor vægt på det personlige forløb, hvor vi bestræber os på, at det er den samme læge der følger dig fra undersøgelse, til operation og kontrol. Vi har valgt prismæssigt at sætte os lidt billigere end en del af vores konkurrenter. Det har vi dels gjort, fordi vi kan. Vi driver en meget stor og effektiv klinik med 4 travle operationsstuer, dette er bl.a. udgangspunktet for vores cost-effektive setup. Dels har vi lagt os der, fordi vi ønsker, at vores behandlinger skal være tilgængelige for så mange som muligt. Vi samarbejder med flere sundhedsforsikringer. Dvs. at hvis du, f.eks. gennem dit arbejde, har en sundhedsforsikring, kan det være de dækker dit besøg hos os, hvad end det er en almindelig øjenundersøgelse, grå stær operation
Amagerbrogade 242, 2300, København S, Danmark
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har besvaret 66 % af deres negative anmeldelser
Svarer typisk inden for 24 timer
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Jeg vil til en hver tid anbefale augaeyecenter (øjenlæge Stig Holfort)
Har fået den bedste behandling før, under og efter operationen. Er specielt SUPER glad for behandlingen EFTER min øjenlågsoperation: Har kunne få fat på Stig alle tider i døgnet, aldrig følt mig efterladt med alle de spørgsmål og bekymringer jeg sad med under helingsprocessen, samt er Stig utrolig opmærksom og ivrig efter at følge hvordan det går, og høre om alt er som det skal være selv måneder efter endt operation.!
Jeg kan virkelig anbefale at man booker en konsultation med Stig, hvis man overvejer nogen former for øjen behandling.

Besvarelse fra Auga Eye Center
Min egen øjenlæge var blevet syg og jeg skulle finde en anden. Fra det øjeblik jeg ringede til Auga, er jeg kun blevet mødt af venlige, imødekommende og superprofessionelle mennesker. Kirurgen Hugod, der udover at være dygtig, er en meget empatisk og venligt menneske, der ikke har den "maske" jeg har oplevet hos andre i den profession. Indrømmet jeg var nervøs - men jeg var tryg da jeg "sad i stolen"
Jeg vil varmt anbefale Auga.

Besvarelse fra Auga Eye Center
Fik lavet øjenlågsoperation hos Auga, af Stig Holfort. Er meget tilfreds med resultatet, og kan på det varmeste anbefale Auga Eye Center og Stig. Yderst professionel * god pris !
Mange tak !

Besvarelse fra Auga Eye Center
Jeg er SÅ glad for mine 'nye øjne' efter at have fået en trifokal operation for 3 måneder siden. Har været helt tryg hele vejen igennem - også under selve operationen (som ellers var 'en anelse' grænseoverskridende...). Og så er Auga lige lidt billigere end mange andre steder.
Jeg kan bare sige 'go for it'.

Besvarelse fra Auga Eye Center
Det har været en fornøjelse for min hustru at blive behandlet (grå stær) hos Auga. Super venlig og meget kompetent behandling og hun følte sig tryg hele vejen. Stor tak.

Besvarelse fra Auga Eye Center
Blev henvist af min 80 årig tidligere svigerfar til Auga.
Ringede og bestilte tid, og fik en tid ugen efter. Bliver så til konsultationen kontrolleret og der bliver spurgt ind til hvorfor jeg ønsker udskiftning af linser, altså øjnoperation.
Bliver vejledt og vi bliver enige.( super samtale og vejledning)👍🏻
Ugen efter møder jeg ind til operationen, fra jeg ankommer til jeg er ude af døren går der 1 time, skønt😉
Under operationen, fortæller øjnlægen alt hvad der kommer til at ske, så jeg er med konstant, det så rart. Hvert øje blev ordnet på ca 10-15 min.
Havde jeg vidst at det var så let havde jeg gjort det for mange år siden🤗.
For undersøgelsen og operationen, hvor var det en god oplevelse. Kan varmt anbefale Auga til dem der overvejer at få det lavet. De så professionelle.
Jeg fik selv en af de nye slags linser der er kommet til danmark.
1000 tak til øjnlæge, det er det bedste jeg har gjort for mig selv i mange.
DE VARMESTE ANBEFALINGER FRA MIG
MVH Kim -roskilde

Besvarelse fra Auga Eye Center
Indbydende og effektiv klinik. Høj faglighed .

Besvarelse fra Auga Eye Center
Har netop fået løftet øjenlåg samt gennemgået en grå stær operation, selv om noget kan fylde så meget tanke mæssigt, må jeg sige at peat de læger der stod for begge operationer været så søde og dygtige jeg kunne ikke have fået en bedre behandling. Tak til det søde personale der også svarer på spørgsmål og tager sig tid til at lytte og er opmærksomme. Kan klart anbefale stedet.

Besvarelse fra Auga Eye Center
Prof og behagelig personale og hurtig operations tid.
Altid hjælpsom ved telefonen ved tvivls spørgsmål båder før, under og efter.
Super glad for resultatet

Besvarelse fra Auga Eye Center
Virkelig god oplevelse fra start til slut.
En rar stemning hos et dygtigt og smilende personale.
Og behandlingen blev udført til min store tilfredshed
Tak

Besvarelse fra Auga Eye Center
Har fået lavet øjenlågs operation hos Stig Holfort, og det fortryder jeg ikke. Stig er en meget dygtig, lyttende og venlig øjenkirurg. Jeg er ekstrem glad for det endelige resultat og kan på det varmeste anbefale plastikkirurg Stig så frem du påtænker at få korrigeret dine øjenlåg.

Besvarelse fra Auga Eye Center
Jeg har fået en trifokale/brillefri operation som jeg har været yderst tilfreds med. Jeg kan varmt anbefale Auga Eye Center, hvor jeg har fået den bedste behandling og information, både før under og efter operationen.

Besvarelse fra Auga Eye Center
En professionel og dygtig behandling. Samlet set en god opleve!

Besvarelse fra Auga Eye Center
Super dygtige behandlere, lige fra undersøgelse til operation. Fik konstateret grå stær på det ene øje, men valgte at få nye linser. Trifocale linser er lykken, jeg kan læse, se nær og fjern. Efterfølgende kontrol og opfølgning på operation 100 % betryggende. Jeg kan på det "klareste" anbefale Auga Eye Center som din fremtidige øjenlæge

Besvarelse fra Auga Eye Center
Fantastisk oplevelse hos Auga Eye Center. Fik opereret mine øjenlåg hos øjenlægen Stig Holfort, som sørgede for, at jeg var i trygge hænder. Super venlig og sikre sig at man bliver inddraget under hele operationen. Man kan altid sende en SMS eller ringe døgnet rundt og han svarer ret hurtigt. alt i alt, 5/5 oplevelse samt resultat. Kan klart anbefale Stig som kirurg.

Besvarelse fra Auga Eye Center
Baggrund: Jeg var 59 år. Jeg var træt af linser ind og ud. Mine øjne var meget symmetriske +1,0 - +2,5
Havde kigget priser på trifocalelinse udskiftning ved andre. Men kvide mig ved deres priser.
24.02.2023 fik jeg sat nye linser i udført af Mikkel Hugod. Fra jeg lagde mig i stolen, til jeg var ude i ventegangen gik der, som jeg oplevede dette omkring 10 minutter (begge linser udskiftet) .
Jeg vidste godt hvad der skulle ske, da jeg havde fået god og grundig information fra Louise Aariis.
Jeg kom til forundersøgelse og fik alle 3 tider (opperation og 2 gange kontrol) samtidig.
I dag (30.05.2023) var jeg til sidste kontrol. Alt er gået super godt. Alt hvad jeg havde af frygt og forestillinger er langt mindre end jeg havde forestillinger om.
“Haloer” - ja de er der når jeg tænker over dem. Men ikke noget der fylder i mit liv eller giver store bekymringer.
Jeg ser alt det jeg skal og føler ingen trang til at tage en brille på.
Alt er gået super godt. Sendte min første SMS besked i bussen på vejen hjem omkring 30 minutter efter opperation.
Til dig der ønsker at få det lavet, kan jeg sige bestil tid til en forundersøgelse og træf på basis af rådgivning der, din helt egen beslutning.
Jeg skal ikke kloge mig på hvad der er godt for dig, jeg føler mig vildt godt tilfreds. Havde gjort det for flere år siden, hvis jeg vidste hvorgodt det ville blive.
Tak til Louise Aariis for super kompetent rådgivning.
Tak til Mikkel Hugod - for supper veludført isætning af linser.
Super tilfreds kunde.
Mvh Benjamin Hansen

Besvarelse fra Auga Eye Center
Meget professionel klinik med dygtige læger og venlig og imødekommende personale. Kan varmt anbefales.

Besvarelse fra Auga Eye Center
Jeg følte mig meget velkommen og har fået en god behandling, både før, under og efter operation af øvre øjenlåg.

Besvarelse fra Auga Eye Center
Har været meget glad for den behandling jeg har fået. Venlig betjening. Man kommer ind til den planlagte tid.
Meget flot arbejde, og stor tryghed i forbindelse med og efter operationen, hvor du hele det første døgn kan kontakte øjenlæge.

Besvarelse fra Auga Eye Center
Jeg er blevet opereret i begge øjne af Stig Holfort i maj 2022. Forløbet er uden smerter, med en utrolig rolig og faglig forklaring under vejs.
Siden har jeg fået fjernet efterstær, ligeledes uden smerter, med god og rolig forklaring.
Jeg kan kun anbefale Stig Holfort på det varmeste.

Besvarelse fra Auga Eye Center
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.