Har fået udskiftet linser i øjnene. Hele forløbet er foregået tilfredsstillende. Lige fra første møde, operationen samt efterfølgende kontrol. Der er afsat rigelig tid så alt foregår stille og roligt... Se mere
Virksomheden har svaret
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser
Auga Eye Center er Danmarks største Øjencenter lokaliseret i København. Vi er specialiseret i: - Grå stær operationer - Brillefrihed vha. linseudskiftning - Øjenlågsoperationer. Derudover ser vi private øjenpatienter til almindelig konsultation, og forsikringspatienter. Vores store, flotte og moderne klinik er spredt over 1300 kvm. fordelt på to etager. I stueetagen finder du vores mange undersøgelsesrum, hvor vi foretager forskellige typer af undersøgelser og målinger af dine øjne og dit syn. Det er på denne etage, du bliver undersøgt, hvad end du skal til en almindelig øjenlæge-, brillefriheds-, øjenlågs- eller grå stær undersøgelse. I kælderen ligger vores 4 moderne operationsstuer. De er indrettet i de gamle bankbokse fra Amagerbankens tid. Vi arbejder professionelt og man mødes med respekt og ordentlighed. Vi møder dig i øjenhøjde og lytter til dine ønsker og udfordringer. Vi tilbyder kun behandlinger, som vi tror på vil hjælpe dig og indfri dine forventninger. Mener vi, at en behandling er unødvendig, risikabel eller ude af trit med din forventning, vil vi afvise at behandle dig. Vi lægger stor vægt på det personlige forløb, hvor vi bestræber os på, at det er den samme læge der følger dig fra undersøgelse, til operation og kontrol. Vi har valgt prismæssigt at sætte os lidt billigere end en del af vores konkurrenter. Det har vi dels gjort, fordi vi kan. Vi driver en meget stor og effektiv klinik med 4 travle operationsstuer, dette er bl.a. udgangspunktet for vores cost-effektive setup. Dels har vi lagt os der, fordi vi ønsker, at vores behandlinger skal være tilgængelige for så mange som muligt. Vi samarbejder med flere sundhedsforsikringer. Dvs. at hvis du, f.eks. gennem dit arbejde, har en sundhedsforsikring, kan det være de dækker dit besøg hos os, hvad end det er en almindelig øjenundersøgelse, grå stær operation
Amagerbrogade 242, 2300, København S, Danmark
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har besvaret 66 % af deres negative anmeldelser
Svarer typisk inden for 24 timer
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
I en alder af 59 og flere års overvejelse, fik jeg endelig taget mig sammen til at blive brillefri, det er helt fantastisk at det kan lade sig gøre, og jeg elsker det hver dag, jeg har efterfølgende også fået fjernet hud fra øvre øjenlåg (så det ender med at jeg ligner en i 40erne). Mine varmeste anbefalinger til Stig og teamet i Auga Eye Center.

Besvarelse fra Auga Eye Center
Jeg have en skade siden 2010 grundet et overfald hvor mit venstre bryn faldt sammen og siden da har der dannet sig mere tungt hud på øjenlåget
Jeg valgte at fikse det hos Stig ved Auga centeret selv om jeg er fra Århus
Jeg må inddrømme det er sjældent man følges til døren med perfektion som stig gjorde
Tusind tak stig for din engagement og perfektion plus at du ku slette en øm fortid jeg huskede hvergang jeg kiggede i spejlet
Du gav mig et brynløft sammen med at fjerne huden som tungede på venstre øje arrene er næsten usynlige her præcis 2 uger efter operationen
Vil klart anbefale stig

Besvarelse fra Auga Eye Center
Jeg blev opereret d.17.03.2025.
Jeg fik lavet tunge øjenlåg og fjernet poser under øjnene samtidig.Jeg er en pillefinger og selvfølgelig gik der rødmen/betændelse i højre øje.
Jeg skrev til Stig Holfort, som svarede inden for 5 min og fik en creme og øjendråber udskrevet. Stig er knald dygtig og forklarer alt, under hele operationen og yders lydtende, og dette virker meget beroligende. Jeg har i dag været til kontrol og Stig var lyttede og vi blev enige om en “ lille” korrektion, som jeg spurgte til og Stig var helt enig.Dette glæder jeg mig til.
Jeg kan varmt anbefale Stig Holfort og deres klink.Jeg følte mig tryg og kan varmt anbefale klinikken.De får ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️af mig.

Besvarelse fra Auga Eye Center
Jeg har fået lavet øjenlåg hos Stig. MEGET pænt resultat, og Stig er rigtig sød, rolig og dygtig under operationen, hvis man er lidt bange. De får mine bedste anbefalinger.

Besvarelse fra Auga Eye Center
Hej
Jeg har fået multifokale linser i hos Auga og det er bare det bedste, de er super flinke og vil lige sige under operationen, er Stig virkelig god og fortæller hele tiden hvad han gør og hvor lang tid der er tilbage af operationen..🤗
Så 5 store stjerner herfra til Stig og mikkel

Besvarelse fra Auga Eye Center
Fantastisk oplevelse 🙏🏻Stig er dygtig og kompetent og mit resultat af “øjenlågs løft” er bare super
Kan varmt anbefale AUGA 👍🏻
2. Bedømmelse
Her efter 3. måned kontrol går det fortsat rigtig godt. Dejligt at slippe for linser og alt det bøvl, samt at skulle bruge læsebriller når enten man ikke har lys nok eller fordi man har taget linserne ud.
Er lidt lysfølsom, men når man ser klarere og skarpere på farver, er der jo ikke noget at sige til at lyset kommer lettere ind.
Har stadigvæk en svag ubetydelig skygge i i det ydre synsfelt(kl. 10.00), på det øje hvor der blev korrigeret for bygningsfejl, men den genere ikke for udsynet.
Den bedste beslutning jeg har gjort længe, burde have gjort det tidligere.
Fantastisk oplevelse, høj faglighed,
fik opereret øvre øjenlåg af kirurgen Stig - super dygtig til sit arbejde og har en høj faglighed samt øje for det æstetiske.
Fra forundersøgelsen og under operation, har jeg følt mig fuldstændig tryg - Stig er det mest rolige og behagelige menneske og yderst serviceminded. Jeg er så glad for det flotte resultat af mine øjenlåg, kan varmt kan anbefale Auga Eye Center
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ og mere til fra mig
Auga Eye Center har været meget servicemindede og har ydet en rigtig god service.
Utroligt kompetent og imødekommende personale. Kirurgen Stig der har opereret mig, har haft et skarpt øje for symmetri og har lyttet til mine ønsker. Operationen har givet mig et løft, der har givet mit ansigt et friskere og yngre udtryk.
Man kan ligefrem mærke den høje faglighed, da ens tilfredshed for resultatet, virker til, at betyde lige så meget for kirurgen, som for en selv.
Jeg vil klart anbefale dette sted.
5 stjerner fra en meget tilfreds kunde.
I dag er det en uge siden brillerne blev lagt i skuffen🙏🏻 Fra forundersøgelse til operation var jeg bare tryk☀️☀️☀️☀️☀️ Vil anbefale jer til alle på min vej.
Fantastisk oplevelse. Har fået opereret øjenlåg af Stig Holfort han er super sød, rolig og meget behagelig. Han var god til at berolige mig og fjerne fokus fra operationen. Kan kun give den bedste anbefaling.
Har fået øjenlågsoperation ved Daniel i juni 2024. Kunne skriver mange roser,men kort og godt: yderst tilfreds. Efter kontrol,ville jeg godt have korrigeret lidt på det ene øje,som netop er blevet lavet og er så glad for resultatet. Daniel er dygtig og et meget behageligt menneske og kan kun give den største anbefaling herfra
Jeg har kun positive ting at sige. Jeg er tilknyttet skeleterapeut Sayeh, med min lille søn. Jeg har følt mig så pænt taget i mod og hun er genial med min søn, føler mig 100 % tryg.
Hjælpsom og imødekommende personale som gav en behageligt behandling.

Besvarelse fra Auga Eye Center
Oprigtig fin behandling fra første forespørgsel med venlig og professionel rådgivning til tryg følelse ved operation og efterfølgende kontrol af de erfarne kirurger.

Besvarelse fra Auga Eye Center
Professionel og god oplevelse. Fik lavet nedre øjenlåg - og Stig var meget empatiske, rolig og inkluderende.
Vejledningen undervejs i processen har været god, og jeg er meget tilfreds med resultatet.

Besvarelse fra Auga Eye Center
Jeg har for nogle måneder siden gennemgået en øvre øjenlågsoperation, og jeg er virkelig glad for resultatet! Fra starten af var hele processen utrolig professionel og behagelig. Stig og Janni var utrolig venlige og informative, hvilket gjorde mig tryg fra start til slut. Stig tog sig tid til at forklare alt, hvad der ville ske under operationen, og mine forventninger blev fuldt ud imødekommet.
Selve operationen var hurtigt overstået, og jeg følte mig meget godt taget hånd om under hele forløbet. Smerten var minimal, og jeg havde kun små hævelser og blå mærker de første par dage. Resultatet er fantastisk – mine øjenlåg ser både naturlige og friskere ud.
Jeg kan varmt anbefale denne operation til alle, der overvejer det. Jeg har fået et mere vågent udseende, og jeg er meget tilfreds med både behandlingen og det endelige resultat. Det har virkelig været en positiv oplevelse!

Besvarelse fra Auga Eye Center
Proffesionelt serviceminded - anbefaler gerne - en ting som kunne optimeres er telefonkøen for at komme igennem til sekretæren - der er for lang ventetid

Besvarelse fra Auga Eye Center
Meget behagelig øjenlæge Stig, fik lavet tunge øjenlåg. Var meget nervøs, men øjenlæge Stig berolige mig. Alt gik som det skulle, meget glad for mit resultat bedste anbefaling herfra.

Besvarelse fra Auga Eye Center
En af de bedste beslutninger i mit erfarne liv.
Fik en god og konstruktiv forundersøgelse, hvor jeg fik de oplysninger jeg havde havde brug for til at drøfte den med min kone inden beslutningen blev truffet.
Under hele operationen, blev jeg talt, vejledt, samt beroliget igennem de ca. 30 min.
Umiddelbart efter operationen, kunne jeg til min overraskelse læse uden briller.
Ugen efter går det fortsat super godt Tak til de ansatte for god behandling.

Besvarelse fra Auga Eye Center
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.