Auga Eye Center Anmeldelser 192

TrustScore 5 ud af 5

4,8

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Anmeldelser i korte træk

Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser

Vurderer man 83 anmeldelser, anmelderne havde en exceptionel oplevelse med dette firma. Kunderne roser personalet for deres hjælpsomhed og professionelle tilgang, hvilket skaber en tryg og behagelig oplevelse fra start til slut. Mange fremhæver den fremragende service og den grundige information, de modtager under hele forløbet, fra forundersøgelse til operation og efterkontrol. Resultaterne af operationerne er ofte beskrevet som fantastiske, hvor mange oplever en markant forbedring i synet og en øget livskvalitet uden briller. Dog oplevede nogle få personer utilfredshed med resultatet af deres operation, herunder problemer med nattesyn, tågesyn og sorte streger. Enkelte nævnte også mangelfuld kommunikation og en følelse af at blive talt ned til under kontrolbesøg, hvilket førte til en mindre positiv samlet oplevelse.

Det, folk taler mest om

Staff

Mennesker rapporterer positive oplevelser med personalet, som beskrives som professionelt, kompetent og... Se mere

Service

Forbrugere finder service positiv, og mange roser den gode service og det velorganiserede forløb, hvor de... Se mere

Product

Anmeldere nævner positiv feedback om produktet, hvor mange udtrykker stor glæde over at være brillefri og... Se mere

Quality

Brugere beskriver positive interaktioner med kvalitet, hvor mange er yderst tilfredse med resultatet af deres... Se mere

User experience

Kunder deler positive meninger om brugeroplevelsen, hvor mange rapporterer, at de er super tilfredse med både... Se mere

Anmeldelser, der former dette resumé

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Har fået udskiftet linser i øjnene. Hele forløbet er foregået tilfredsstillende. Lige fra første møde, operationen samt efterfølgende kontrol. Der er afsat rigelig tid så alt foregår stille og roligt... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastisk personale, der hele tiden sørger for at patienten kan føle sig tryg fra start til slut. Mit patientforløb har været med henblik på operation brillefrihed. Auga Eye Center har også foretaget... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super dejligt og være fri for briller 😃 Søde mennesker god service og et godt forløb hvor man bliver holdt i hånden hele vejen . Fuldstændig smertefrit. Tak Alexandra

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg var naturligvis nervøs inden operationen – synet er jo nok den vigtigste sans, man har. Men fra første kontakt oplevede jeg en ekstremt professionel tilgang, og uanset hvem jeg var i kontakt med,... Se mere


Virksomhedsoplysninger

  1. Øjenklinik
  2. Øjenlæge
  3. Øjenpraksis

Skrevet af virksomheden

Auga Eye Center er Danmarks største Øjencenter lokaliseret i København. Vi er specialiseret i: - Grå stær operationer - Brillefrihed vha. linseudskiftning - Øjenlågsoperationer. Derudover ser vi private øjenpatienter til almindelig konsultation, og forsikringspatienter. Vores store, flotte og moderne klinik er spredt over 1300 kvm. fordelt på to etager. I stueetagen finder du vores mange undersøgelsesrum, hvor vi foretager forskellige typer af undersøgelser og målinger af dine øjne og dit syn. Det er på denne etage, du bliver undersøgt, hvad end du skal til en almindelig øjenlæge-, brillefriheds-, øjenlågs- eller grå stær undersøgelse. I kælderen ligger vores 4 moderne operationsstuer. De er indrettet i de gamle bankbokse fra Amagerbankens tid. Vi arbejder professionelt og man mødes med respekt og ordentlighed. Vi møder dig i øjenhøjde og lytter til dine ønsker og udfordringer. Vi tilbyder kun behandlinger, som vi tror på vil hjælpe dig og indfri dine forventninger. Mener vi, at en behandling er unødvendig, risikabel eller ude af trit med din forventning, vil vi afvise at behandle dig. Vi lægger stor vægt på det personlige forløb, hvor vi bestræber os på, at det er den samme læge der følger dig fra undersøgelse, til operation og kontrol. Vi har valgt prismæssigt at sætte os lidt billigere end en del af vores konkurrenter. Det har vi dels gjort, fordi vi kan. Vi driver en meget stor og effektiv klinik med 4 travle operationsstuer, dette er bl.a. udgangspunktet for vores cost-effektive setup. Dels har vi lagt os der, fordi vi ønsker, at vores behandlinger skal være tilgængelige for så mange som muligt. Vi samarbejder med flere sundhedsforsikringer. Dvs. at hvis du, f.eks. gennem dit arbejde, har en sundhedsforsikring, kan det være de dækker dit besøg hos os, hvad end det er en almindelig øjenundersøgelse, grå stær operation


Kontaktoplysninger

4,8

Fremragende

TrustScore 5 ud af 5

192 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 66 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 24 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg er blevet brillefri hos Auga og det…

Jeg er blevet brillefri hos Auga og det er nu 6 måneder siden jeg fik lavet min operation i dag stiller jeg utrolig skarpt og jeg er så taknemmelig for at jeg har fået den her operation og jeg valgte Auga. Fem stjerner herfra jeg anbefaler dem til alle omkring mig

13. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Brillefri...ja jo ok synet er da…

Brillefri...ja jo ok synet er da blevet lidt bedre, men ville nok hellere have briller på når jeg nu er blevet natteblind har dagligt tågesyn/ sløret syn ser sorte streget i øjenkrogene , nu er det gået ca 6 mdr efter operationen er også blevet behandlet for efterstær uden nogen større effekt .
Jeg føler lidt jeg får dumme svar når jjeg kommenteret det

20. november 2025
Uopfordret anmeldelse
Auga Eye Center-logo

Besvarelse fra Auga Eye Center

Kære LP. Det er vi kede af at høre.

Vil du ikke kontakte os så jeg personligt kan kigge med og hjælpe dig. Ring 42410211

Bare bed om samtale med Stig Holfort

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg fik den 26/3 fjernet øvre øjenlåg…

Jeg fik den 26/3 fjernet øvre øjenlåg hos Stig. Hele forløbet, fra konsultationen, til modtagelsen inden operationen og selve operationen har været udelukkende helt fantastisk.

Operationen og den efterfølgende tid har været 100% smertefrie og jeg føler at alle mine ønsker omkring resultatet er blevet mødt.

Da jeg efter operationen havde spørgsmål til stingene og helingsforløbet skrev jeg en besked til Stig med et vedhæftet billede, på trods af han holdte ferie, svaret han hurtigt og gav mig en god vejledning.

Jeg kan kun anbefale at få lavet sine øjenoperation hos Stig i Auga eye center

26. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Behagelig oplevelse

Virkelig sød og behagelig oplevelse, der blev hele tiden stille og roligt fortalt hvad der blev gjort.
Kan varmt anbefale stedet.
Helt sikkert et sted jeg vil vende tilbage til hvis det bliver nødvendigt

30. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg vil give Stig Holfort mine varmeste…

Jeg vil give Stig Holfort mine varmeste anbefalinger efter øjenlågsoperation. Stig er virkelig professionel og mine øjenlåg er lavet utrolig smukt & flot. Han formår at give en ro og tryghed fra start til slut. Jeg er ovenud tilfreds med mit resultat. 5 stjerner til Stig herfra.

25. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Mikkel Hugod og Stig er de bedste

Mikkel Hugod og Stig er de bedste! Tusind tak for den trygge og sikre oplevelse, jeg er i dag blevet brillefri og det er en stor befrielse.

12. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Auga Eye Center-logo

Besvarelse fra Auga Eye Center

Mange tak for de fine ord

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Tak Auga for at gøre min drøm til en…

Tak Auga for at gøre min drøm til en virklighed. Jeg har fået en fantastisk brille fri operation, det er gået mega godt efter 90 dage. Jeg ser fantastisk og de er bare så søde

5. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Auga Eye Center-logo

Besvarelse fra Auga Eye Center

Vi er SÅ glade for din gode oplevelse

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Auga er fantastiske

Auga er fantastiske! Jeg er blevet brillefri som 50 årig og sikken en befrielse. Tak

11. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Auga Eye Center-logo

Besvarelse fra Auga Eye Center

Tusinde tak for de fine ord.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Tak Stig

Tak Stig, jeg er endelig brillefri og sikke en forbedring i min livskvalitet

2. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Auga Eye Center-logo

Besvarelse fra Auga Eye Center

Kæmpe tillykke og tak

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Linse operation der er slået fejl

Fik 6/2 indopereret linser for at blive brillefri

I dag 6 uger efter ser jeg ekstrem dårligt, alt over 2 meter er sløret.
Jeg kan ikke orientere mig i trafikken, på jobbet, når jeg dyrker sport som padle/løb eller hvis jeg cykler, kan jeg kun se mit eget styr.
Desuden er mine øjne rødsprængte, svier, irriteret, flimmer, trætte bruger 4 forskellige øjendråber.
Min livskvalitet er blevet ekstrem forringet.
Ud over de 45.000,- kr. jeg selv har betalt, så har jeg været nødsaget til at betale for nye briller og solbriller da jeg nu for evigt vil være synshandicappet uden briller. Jeg kunne sagtens "leve" med en læsebrille hvilket jeg også blev oplyst om men det er langt fra tilfældet jeg ser ekstrem dårligt på afstand (over 2 m.)
Jeg har været til 3 kontrol/nye synstest efter og begge øjenlæger taler ned til mig, afbryder mig siger det er mig, der er utålmodig. De har en arrogant tilgang til at de har fejlet og kommer ikke med nogen konkrete bud på hvad der er gået galt.
Jeg bliver derfor nødt til at gå andre veje for at for den nødvendige hjælp, hvilket jeg i gang med, har bl.a. fået hjælp fra øjenforeningen og anden optiker.
Jeg har både klaget til patientklagenævnet og patienterstatningen.
Jeg kan på det kraftigste kun ADVARE mod Auga klinikken og især begge øjenlæger Stig og Mikkel

6. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Auga Eye Center-logo

Besvarelse fra Auga Eye Center

Kære Birgitte

Tak fordi du deler din oplevelse.

Vi er oprigtigt kede af at læse, at du ikke har fået det forløb og resultat, du havde forventet.

Vi tager altid patienters oplevelser meget alvorligt – både når det gælder selve behandlingen og den efterfølgende opfølgning.

Det er vigtigt for os, at alle føler sig hørt, trygge og godt informeret gennem hele processen.

Det synes vi også vores patienters historier, anmeldelser og oplevelser afspejler.

Vi anvender den nyeste mest moderne teknik til brillefrihed der findes på markedet, og er ovenikøbet ledende på denne teknik/linse.

Da vi af hensyn til tavshedspligt og datasikkerhed ikke kan kommentere konkrete behandlingsforløb her, vil vi meget gerne i direkte dialog med dig igen for at gennemgå din situation grundigt og finde den bedst mulige løsning.

Vi er ikke i tvivl om at du kan komme fint i mål men har nogle forbigående gener der kan løses. Det vil vi rigtig gerne hjælpe dig med.

Du er meget velkommen til at kontakte os hvis vi skal hjælpe dig helt i mål.

De venligste hilsner
Auga teamet.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Øjenlågsoperation

Jeg fik mine øvre øjenlåg opereret i december og var til kontrol i går. Alt er forløbet perfekt og man føler sig taget godt hånd om både fra forundersøgelse til operation, fjernelse af sting og til kontrol.
Jeg et super glad for mit resultat.
Kan varmt anbefale Stig og Auga Eye Center

11. december 2025
Uopfordret anmeldelse
Auga Eye Center-logo

Besvarelse fra Auga Eye Center

Mange tak

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg fik lavet en øjenlågs operation i…

Jeg fik lavet en øjenlågs operation i januar i år, mødte et fantastisk professionelt personale der gav den fornødne ro.
Resultatet er fantastisk og kan klart anbefale dette.
Hvis skalaen havde gået til mere en 5 stjerner havde de stadig fået topkarakterer. Claus

29. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Auga Eye Center-logo

Besvarelse fra Auga Eye Center

Tusinde tak Claus

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

God behandling og god oplevelse

Jeg fik opereret mine øjenlåg af Stig i går. Så er selvfølgelig i helings proces nu. Men indtil videre er alt gået godt. Jeg følte mig sikker ved at Stig foretog operationen, han er dygtig og har meget erfaring, og han forklarede undervejs og var god til at berolige mig. Til forundersøgelse blev jeg også vejledt godt af ham og fik svaret på alle mine spørgsmål. De andre på klinikken er også rare og imødekommende. Jeg kan klart anbefales Auga eye center.

12. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg valgte Auga eye center

Jeg valgte Auga eye center - da jeg skulle have opereret mine tunge øjenlåg. Det er blevet helt som forventet og jeg er super tilfreds med resultatet. I er super professionelle og jeg følte mig i de bedste hænder ved operationen. 10 stjerne herfra mig.

26. november 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super tilfreds 👌🤩

Selv om prisen blev lidt mere end jeg hørte til forundersøgelsen, så er jeg meget tilfreds da mit syn blev bedre end forventet hos Stig (og ellers et rigtig et sødt personale).👌🤩
Fik ellers af vide et andet sted at mine øjne ikke var egnet til den operation/ helt brillefrihed, men det blev jeg her.👌🤩

4. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

5 stjerner er slet ikke nok!

5 stjerner er slet ikke nok!
Fik foretaget grå stær-operation på begge øjne i går fredag d. 20/2 26, fuldstændig fantastisk forløb, en super venlig og imødekommende sygeplejerske tog imod, dryppede øjne, tilbød vand, kaffe.
Alt var venligt, roligt, stille baggrundsmusik, flotte omgivelser, OG en helt igennem fantastisk operation.
Allerede i dag (dagen efter) ser jeg super godt og er bare så glad.
I stedet for at væggen var lidt gul, er den nu hvid, og himlen har en helt anden fantastisk farve!
Mvh. Jørgen Jansen.

20. februar 2026
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere