Annullere ordren = Ingen problemer
Jeg mailede til Arteq.dk og spurgte om de ville sende nogle prøver til mig. Dagen efter lå de i min postkasse.
Jeg har ikke købt noget hos firmaet men har bestilt noget, men af nogle andre grunde blev jeg nødt til at afbestille ordren igen.
Så tænkte jeg, Åhh nej nu skal jeg sikkert igennem en masse bøvl. Men mine tanker blev gjort til skamme. Jeg fik en venlig mail at ordren var annulleret og var det spørgmål skulle jeg bare kontakte dem.
Nu er det sjældent jeg annullerer ordrer men det er da sket og da har det været et helvede at få gjort. Hos Arteq.dk gik alt perfekt:-)
Jeg giver derfor 4 stjerner og når den endelige handel kommer i hus hos Arteq.dk så kommer den nye vurdering, men kan da næsten kun gætte på at stjernerne bliver forøget efter denne gode oplevelse jeg har haft.








