Kommer ikke igen!
Kommer ikke igen!
To gange har jeg handlet i Apoteket på Trianglen, og det kommer ikke til at ske igen.
Første gang skulle jeg hente medicin på recept. Ekspedienten spurgte meget ledende, om ikke jeg også skulle købe noget imod mavesyre, for som han forklarede, skulle det skulle være en hyppig bivirkning til min afhentede medicin. Jeg sagde pænt nej tak, og ekspedienten direkte fnøs og rullede med øjnene. Jeg troede ikke mine egne øjne! Da jeg bad om et glas vand til at indtage min medicin med, skete det igen, og ekspedienten sagde nedladende, at det plejede de ikke at gøre, men han kunne da godt kigge efter, om de havde et krus. Det havde de, og jeg tror helt ærligt, at der var flere hvor det kom fra.
Anden gang skulle jeg købe håndkøbsmedicin. Jeg efterspurgte et billigt præparat, og kunne høre den ene ekspedient sige til den anden “sig, at det har vi ikke og sælg hende dem her”. Jeg købte det anbefalede produkt, og ser bagefter, at prisen er næsten dobbelt så høj som det produkt jeg først bad om. Helt ærligt! Så vidt jeg er bekendt, skal en apoteker rådgive kunden og fortælle, hvis der er et billigere produkt, og gøre opmærksom på prisforskellen. På dette apotek ser de direkte ned på kunderne og tænker kun på at malke indtjening. 150 meter derfra ligger et ligge gammelt apotek, hvor kunderne får god vejledning. Der kommer jeg altid til at gå hen for fremtiden. Jeg kan på ingen måde anbefale Trianglen Apotek.
9. april 2022
Uopfordret anmeldelse