360 Blue Anmeldelser 1.006

TrustScore 4 ud af 5

4,2

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

What a joke of a company! They cancelled our trip two weeks in advance which was at the result of the homeowners fault. However, 360Blue said they would relocate us to a home that was comparable. This... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

360Blue was very easy to rent from for a spring break house on the beach in Cape San Blas. Great communication in email from booking and then text message the week leading up to and during rental peri... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

360 Blue does an exceptional job refreshing rentals for new guests & providing quality linens & essentials. DREAMS DO COME TRUE is a wonderful house for families. I have stayed there twice & rebooked... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Our family just completed our 1st 360 Blue vacation - WOW!! The property was amazing! The Villa Coyaba was everything we wanted & more!! The unit, VC307, was sparkling clean, comfortable, well appoint... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Feriehusudlejning
  2. Ferieudlejning

Skrevet af virksomheden

360 Blue manages the most luxurious Destin beach house rentals & 30A vacation rentals located in WaterColor, WaterSound, Rosemary Beach & Seaside, FL.


Kontaktoplysninger

4,2

God

TrustScore 4 ud af 5

1 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Det tager typisk over 1 måned at svare

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Seasons in the Sun has it all!

Seagrove “Seasons in the Sun” is an amazing new home! The home has an excellent layout and is well decorated. We loved the kitchen with walk-in pantry, beverage cooler, ice maker, 2 washers and dryers, 2 master suites, all bedrooms with baths plus an extra full on the main level, the inviting outdoor space with private pool and last but not least the golf cart and 5 bikes provided for our use. 360 Blue staff were very polite and professional. We were so pleased that we are returning to this home later this summer!

10. juli 2022
Uopfordret anmeldelse
360 Blue-logo

Besvarelse fra 360 Blue

Hello Amy,

We are delighted you enjoyed spending time with you group in this Seagrove home and you enjoyed working with our team. It is a pleasure having you as our guest and we look forward to welcoming you back to the Emerald Coast!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

360 Blue is a scam!

2nd year in a row - promised a golf cart, there is not one. Told to rent one ourselves - $250/day. 360 Blue will crédit us $100/day.

So many other issues with what they promised versus what was here when we arrived - at this point it appears to be more of a scam than a business.

10. juli 2022
Uopfordret anmeldelse
360 Blue-logo

Besvarelse fra 360 Blue

Hello Monte,
Thank you for taking the time to share your experience. We apologize the golf cart was not available during your stay. Unfortunately golf carts are incredibly popular in the area so locating suitable alternatives is typically impossible last minute due to unforeseen circumstances like this. We hope you were able to enjoy your time at the beach despite this setback; thank you for being our guest.

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

We rented a house with a golf cart- no golf cart when we arrived

We rented a house - 21 Royal Fern Way that was supposed to come with a 6 person golf cart. This was the whole reason we rented this house. When we arrived there was no golf cart. We were told the previous renters damaged the golf cart. We were offered a 100.00 daily credit but a rental was 250.00. The customer service rep refused to pass me along to a supervisor. I was told my request would be at the bottom of the list and i most likely would not hear from them in the week. Interesting for a company that is in the service industry!!

6. juli 2022
Uopfordret anmeldelse
360 Blue-logo

Besvarelse fra 360 Blue

Hello Brian,

Thank you for taking the time to share your experience. We apologize the golf cart was not available during your stay. Unfortunately golf carts are incredibly popular in the area so locating suitable alternatives is typically impossible last minute due to unforeseen circumstances like this. We have shared your feedback with our Guest Services Management team regarding your request for a call.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Best rental experience so far

Best rental experience so far. Went smoothly. We had a great time and the team answered all questions quickly. We will book with 360Blue again.

4. juli 2022
Uopfordret anmeldelse
360 Blue-logo

Besvarelse fra 360 Blue

Hello Casey,

We are delighted you enjoyed your vacation and found our team responsive. It was a pleasure having you as our guest, and we hope to see you on the Emerald Coast again soon!

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Grateful 2BN Grayton on Defuniak

Positives: This was a wonderful house in a great location. Easy walk to the Red Bar. There was plenty of room for our 8 adults and 4 children. The bedrooms were well spaced out. The shallow sun ledge and jetted tub were nice additions to the pool. I would definitely give this house 5 stars if the issues listed below were addressed.
Website: would be nice to know there is a pack n play and several gates available for use.
Negatives: Dining table should seat 12-14, refrigerator/ice maker is needed on first floor, washing machine is extremely noisy and can be heard throughout the house, dishwasher needs to be replaced, ice maker was inadequate, internet is very spotty, the outdoor shower and hose are behind the fence and not accessible after a day at the beach, there is limited place to hang wet towels and swimsuits, would be nice to have outdoor seating for dining and would be nice to have access to the garage and elevator.

4. juli 2022
Uopfordret anmeldelse
360 Blue-logo

Besvarelse fra 360 Blue

Hey Cheryl,

We are delighted you enjoyed your stay in Grayton Beach, and we appreciate you sharing your experience. I have shared your feedback with our property management team. It was a pleasure having you as our guest, and we hope to welcome you back to 30A again soon. Thank you for choosing 360 Blue!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Do not rent 28 Watercolor Blvd E #102 with 360 Blue

We rented 28 Watercolor Blvd E #102 from 360 Blue for $3k+ for a 4 night stay. We paid for beach and pool access for 4 and paid for 2 additional bikes to add to the 2 complimentary bikes that were to be at unit. We called ahead to make sure all was in order on day of arrival and were assured all was good to go at 4pm. Our daughter was in town and onsite at 3:20 while housekeeping was still in unit and immediately began calling the office notifying them wristbands and bikes were not present. She was told too bad, the person was leaving for the day at 4 and she could go to a public beach and that wristbands would come tomorrow morning. Wow. That was the beginning of our 5 day, 4 night frustration and lack of customer service.

We never received our RFID wristbands for beach and pool access during our stay Friday, Saturday, Sunday or Monday. 2 hours before departure on Tuesday morning they were delivered to our door. We spent a frustrating hour at the beginning of every day of our trip trying to reach the 360 Blue office to report the continuing problems. Thank goodness for the Watercolor Homeowners Association Beach Manager Christopher that helped us and the many other 360 Blue clients that were stranded and standing outside and unable to access beach and pools. We personally spoke to those other 360 Blue clients and they were having identical problems. We were told repeatedly that it was the 360 Blue customers that were having problems getting their amenity access and that 360 Blue’s process was the problem. Other companies, airbnb, and vrbo renters were receiving their wristbands at all hours during the weekend using the HOA weekend program. 360 Blue clients were not. We were only able to access the beach and pools 2.5 days of our 4 days.

360 Blue had no integrity in how they handled our issues through out our stay nor did they after checkout. Penelope refused to provide the name of who had dropped the ball with our booking or who could help us. Bikes we paid for were never delivered and she said that wasn’t her problem to handle. We borrowed other bikes and we accepted kindnesses from the Watercolor HOA. 360 Blue took our money and blamed others for not delivering services that we paid them for and left us to figure it out ourselves. Penelope offered a paltry $52 refund and denied we had the experience we did. We are 20 year visitors to Watercolor and have 20 years of good visits until booking with 360 Blue. We are professionals and are ourselves vacation rental homeowners. We hoped for what we paid for and did not receive it. Please save yourself a lot of grief and book with the many other wonderful companies that have homes in WC and along 30A.
We are sending a letter to the Homeowners Association detailing the RFID wristbands, the bikes, the customer service problems, the dishonesty, and the finger pointing that 360 Blue did by blaming everyone else instead of taking responsibility for dropping the ball and making things right or appropriately compensating us. They could have handled the problem Friday at 3:20PM when they were notified on arrival day. They did not. They could have resolved the problem Saturday, Sunday, or Monday, they did not. After checkout, they could have offered a refund for 4 people x 2.5 days of amenities, they could have offered a future credit, they could have offered something to restore some goodwill, they did not. We are hopeful the HOA will let the homeowner family know that their property is being managed so poorly by 360 Blue.

25. maj 2022
Uopfordret anmeldelse
360 Blue-logo

Besvarelse fra 360 Blue

Hello Jennifer,

Unfortunately, the HOA does not allow access to WaterColor's amenities without those passes. We do not have the ability to create WaterColor passes for our guests; we can only get them from the HOA which is open Monday-Friday. We are working with HOA to improve these new processes to ensure everyone has the best and safest 30A experience possible. We hope to see you on the Emerald Coast again soon; thank you for choosing 360 Blue.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

the house was very nice and…

the house was very nice and well-equipped

23. maj 2022
Uopfordret anmeldelse
360 Blue-logo

Besvarelse fra 360 Blue

Hey T,

We are dleighted you enjoyed your stay and we appreciate you taking the time to provide a review. We hope to see you at the beach again soon; thank you for choosing 360 Blue!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

We recently rented 63 Sand Hill Circle…

We recently rented 63 Sand Hill Circle in Watercolor. My complaint is not with the home but with the management company 360 Blue, specifically, a guest service supervisor named Penelope. Our rental total was 5600.00 for 3 nights. We arrived on Friday and on Saturday, the A/C went out on the main floor and the temps were too high to be in the house on that level. It was not fixed until later the next day. We actually had to take two cribs apart and relocate all family members that were sleeping on that floor. The weekend managers assured us we would receive a credit for our troubles. We left on Monday morning being told a manager would contact us for a credit. I called several times and finally on Thursday when I called again, was told I would get $168.00 credit. I asked for a supervisor to explain this odd and low amount since we paid almost $1,900.00 PER NIGHT. Unfortunately, I was connected with Penelope. She is definitely in the wrong line of work and should not be in any position related to customer service since she not only has zero skills but actually has the distinct talent of being extremely offensive and rude. This is actually the second time I have encountered her terrible behavior. She actually lowered the offer to $150.00 and refused to allow me to speak with any other supervisor, stating she is the ONLY one who could help me even though I asked for a call back from someone else on a different day or her supervisor. She repeatedly refused and said there was no one above her. HUMMM.... I was willing to accept a credit towards a future rental but this person was so ill mannered, I had to end the conversation with no resolution. I hope the higher level team reads these reviews because it's so unfair for employee's to treat good customers so disrespectfully. You take a vacation to relax not to hear someone on a power trip trying to ruin your day.

19. maj 2022
Uopfordret anmeldelse
360 Blue-logo

Besvarelse fra 360 Blue

Hello Ms Davis,

Thank you for taking the time to share your experience. We understand things going wrong on a vacation is frustrating and we always strive to make these inevitable situations as smooth for our guests as possible. We apologize that was not your experience. Our teams are reviewing your stay and those communications to better understand any opportunities for improvement. Again, we appreciate you taking the time to share your feedback.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

we recently paid to stay in unit 103b

We recently paid to stay in unit 103b. The unit was removed from 360 blue. they took our money immediatly via credit card ,now blue says they can't refund it for a month. bogus

18. maj 2022
Uopfordret anmeldelse
360 Blue-logo

Besvarelse fra 360 Blue

Hey Patricia,

Thank you for taking the time to share your feedback. We understand that these unforeseen changes can be frustrating. The real estate market is incredibly active, and homes are selling despite not being listed, giving us very little time to react. We always work to ensure we are offering our guests any comparable options available. Still, we are contractually restricted to what we can do with pricing and availability. We apologize that this ownership change impacted what your stay will look like. It can take up to 30 days for you to receive your refund check in the mail. If you prefer, the amount can be refunded to your card within 7-14 business days. We apologize the alternative properties were not a good fit; please reach out to us if you would like to change your refund method.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Loved Everything!

Loved Everything!! It’s even better than the photos. It was perfect. Would absolutely stay again. I also really appreciated the flawless organization of information from check in to check out.

14. maj 2022
Uopfordret anmeldelse
360 Blue-logo

Besvarelse fra 360 Blue

Hey Shannon,

We are thrilled you loved your vacation, and we appreciate you sharing your experience. We hope to see you on the Emerald Coast again soon; thank you for choosing 360 Blue!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Saved Trip

Due to the pandemic and other issues we finally after three years were able to take our Florida trip. We have used 360 Blue for ten years and have been most pleased. They make putting a trip together very easy. The house was in excellent condition especially very clean. There was one big problem we did encounter upon our arrival. There was no key for the golf cart. We drive down in a very large travel coach and therefore our only means of getting to the beach is the golf cart. One amenity we look for in choosing a property. I called the emergency number and a very sweet representative said someone would reach out to us the next morning. Next day nothing so called back. Seems they were aware the golf cart was inoperable. Received an apology and an offer of bicycles, which was not possible due to age and health conditions. We asked for another golf cart which apparently is a no with their HOA. We ended up quickly renting a car. In the meantime, they did get the cart fixed for us to use for a few days. Although we did not get off on the right foot with Carmen, she was gracious in offering to refund us a golf cart amount for the days we were without. Overall, 360 Blue is a very good company to work with and we will continue telling people about them and look forward to many future rentals.

10. maj 2022
Uopfordret anmeldelse
360 Blue-logo

Besvarelse fra 360 Blue

Hello,

Thank you for taking the time to share your experience with us. We are so sorry things with the golf cart started on a bad foot but so happy to hear our team was able to turn it around. We hope you enjoyed your delayed, but much-needed, beach getaway.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Poor customer service

The Customer Service Representative, Brianna was extremely rude and disrespectful. I had telephoned 360 Blue on multiple occasions requesting a check in time for 2pm-3pm to place flower's in my Mom's room for our Mother's Day weekend retreat in FL. I was advised to call back on numerous occasions regarding an early check-in only to have Brianna and another Rep advise it is not their policy to permit early check-in and departures. Why was my time wasted? I received an excuse about improperly trained new agents on staff. I asked Brianna to speak with her Manager and she hung up on me. Then, when I called back, another agent tried to upsell me another night for $1000+ so I could arrive at 2pm-3pm tomorrow! I was only requesting an extra hour or two for early check-in. This is not the way to treat your customers 360 blue. For all vacation seekers, please reserve a home or condo with another property management company that values your business and believes in treating clients respectfully. 360 Blue will not receive my business in the future.

4. maj 2022
Uopfordret anmeldelse
360 Blue-logo

Besvarelse fra 360 Blue

Hello Theresa,

Thank you for taking the time to share your feedback. We try to make it very clear in the booking process and your contract that early check-ins are difficult. Most homes we have about 6 hours to fully clean and inspect. We must that time to ensure a home is fully ready for a guest’s arrival and cutting that time short can have a major impact on your stay. We do our best to accommodate when we can and it sounds like the agents were attempting to do that but were not able to find a path to that early check-in. We certainly apologize if any misinformation was shared and our team is checking back through calls and will address any additional training as needed. We appreciate you sending your feedback and hope you enjoy your upcoming time at the beach!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Their expertise is top-notch

I've been working with 360 Blue for the past 5 years and I'm so grateful for the experience I've had with them. Their expertise is top-notch. They are friendly, easy to communicate with, and they are prompt at answering any questions you have. I'm so thankful for the experience and I'm excited to work with them again next year when we rent again. Thank you Katie for all you do.

30. april 2022
Uopfordret anmeldelse
360 Blue-logo

Besvarelse fra 360 Blue

Hey Lindsay,

We appreciate you sharing your experience, and are thrilled Katie took care of you. It is a pleasure having you say with us, and we hope to see you at the beach again soon!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Our stay with 360 Blue at The Crossings…

Our stay with 360 Blue at The Crossings C-103 was absolutely picture perfect! 360 Blue went above and beyond, with little details that made our vacation incredibly enjoyable. The Crossings C-103 exceeded our expectations. Pictures did not do it justice. The view was magical and the space was perfect. The condo was decorated beautifully and location was unrivaled. If we could give it 6 stars we would. We will be back!

29. april 2022
Uopfordret anmeldelse
360 Blue-logo

Besvarelse fra 360 Blue

Hey Dustin,

We are delighted you enjoyed this WaterSound property. Thank your for taking the time to share your experience and for choosing 360 Blue. We hope to see you at the beach again soon!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Utopian Village

Half of our group arrived early on Monday, April 18. Because we were early? the cleaning crew was still working and we could not get into the house.
We decided to take the golf cart to Seaside for lunch.
Just as we were getting ready to leave, a woman showed up to inspect the house once it was cleaned. I am not sure of her name. It was Lilianne or Lilli…something—-so very nice.
We had ordered groceries through Instacart and weren’t sure when they would be delivered. Jokingly, we said to the lady “when the groceries arrive, will you take them in and put them away?”
She immediately replied “of course I will!”
We said “No, no, no.. we were just kidding.”
However, when we returned, our suitcases were put nearly in the hallway and all of the groceries had been carried up 2 flights of stairs and put away!!!! Groceries for 13 people for 5 days!!
It was INCREDIBLE and such a nice surprise!!
I called the office to find out her name but I have still not heard back from them. We wanted to drop off a thank-you gift to her.
It was above and beyond the call of duty.
360Blue was great throughout the whole process of booking the house and the lady who inspected the house was AMAZING!!
We had perfect weather, the house was clean and the beds were fantastic!!
We would highly recommend 360Blue and Utopian Village

26. april 2022
Uopfordret anmeldelse
360 Blue-logo

Besvarelse fra 360 Blue

Peggy,

We are delighted our team member took care of you and appreciate you sharing your experience. I did share your review with her supervisor. We hope to see you at the beach again soon; thank you for choosing 360 Blue!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

360 Blue does a great job!

We had a wonderful experience booking our vacation rental through 360 Blue. The penthouse condo that we booked at Seaside, Florida was lovely and so conveniently located within walking distance to the ocean, restaurants and shops. Everyone at 360 Blue was helpful and courteous.

22. april 2022
Uopfordret anmeldelse
360 Blue-logo

Besvarelse fra 360 Blue

We are thrilled you enjoyed your stay in Seaside, and agree this central location is hard to beat. Thank you for choosing 360 Blue; we hope to see you at the beach again soon!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

The place was amazing

The place was amazing! The pictures did not do the place justice. Our family had a great experience and will definetly book a future vacation with 360 Blue.

4. april 2022
Uopfordret anmeldelse
360 Blue-logo

Besvarelse fra 360 Blue

Hey David,

We are delighted you had an amazing stay, and we appreciate you sharing your experience. We look forward to having you stay with us again, hopefully soon. Thank you for choosing 360 Blue!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

82 Vermillion Way. An awful situation for a long standing…

Awful situation for a long standing customer of 360 Blue!!! We had booked 82 Vermillion way many weeks ago and were very excited for our 6th visit to Watercolor and 30A.

We were so rudely treated when we approached the 360 Blue management on an issue with a pool heater no longer working on a premium rental that we had for the week of 3/16-3/16. We have been renting premium rentals through 360 Blue for over 6 years and even with that fact they were completely unwilling to compromise with us on finding an alternate house that would allow the kids staying in the house to use the pool. The weather outside is in the 60s and the pool is less than that rendering the pool and outside area completely useless. We paid a premium to secure a heated pool rental and the fact that they were only willing to refund us $175 for the entire week was completely unacceptable. 360 Blue did not inform us of the issue with the pool heater and we had no time to change our reservation to another property. The managers we spoke to we outright rude, did not honor or even respect the customer. The 360 Management refused to listen and hung up multipletimes when trying to reason with us on how to rectify the situation. We are out a great deal of money and will never be staying in a 360 Blue property again.

19. marts 2022
Uopfordret anmeldelse
360 Blue-logo

Besvarelse fra 360 Blue

Hello Chris,

We appreciate you taking the time to share your experience, and apologize for the pool heater not working. Switching to a different property at such a busy time of year was unfortunately not an option. We do not want you to pay for a service that is not available, so we refunded the additional cost of heating the pool. We hope you were able to enjoy your time at the beach despite this setback, thank you for choosing 360 Blue

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

No need to use any other rental company

My family has rented through 360blue many times. Every home or condo is waiting on us and clean when we arrive. I know if I need a thing they will address it promptly. Last year we had an issue with our tv and someone came immediately and replaced the tv the same day to make everything in perfect working order!

10. marts 2022
Uopfordret anmeldelse
360 Blue-logo

Besvarelse fra 360 Blue

Hey Lisa,

Thank you for taking the time to share your experience. We understand how important vacations are, and do our best to make sure they run as smoothly as possible. We love having you stay with us, and hope to see you at the beach again soon. Thank you for choosing 360 Blue!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

FABULOUS STAY AT THE SEA TURTLE LODGE

Our recent stay at the Sea Turtle Lodge was absolutely fabulous. The condo was decorated beautifully and was extremely comfortable. The balcony provided ample room for dinner as well as enjoying cocktails. The beautiful ocean view could not have been better. Having access to the private beach was a real treat. If you don't feel like cooking in the fully equipped kitchen, a great restaurant is just a short walk away. We really loved our stay at the Sea Turtle Lodge and we will certainly visit again.

9. marts 2022
Uopfordret anmeldelse
360 Blue-logo

Besvarelse fra 360 Blue

Hey Donna,

We are delighted you enjoyed your stay, and appreciate you sharing your experience. We loved having you stay with us and we hope to see you at the beach again soon!

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere