Jeg ved ikke engang hvor jeg skal…
Jeg ved ikke engang hvor jeg skal begynde længere. Det her er så grotesk.
Udlejeren starter ud med at være SÅ flink og hjælpsom og helt ærligt. Er faktisk glad for at have ham som udlejer. Da jeg så får min varmeopgørelse osv, skal jeg have lidt over 2000kr tilbage. Fedt! Jeg kan se at han dog har trukket omkring 1200kr i renovation og administrationsgebyr hvilket jeg ikke tænker over indtil min nabo kommer forbi og spørger om jeg har set det og det må han ikke ved siden af lejen osv. Jeg skriver til ham at det nok bare er en fejl fra deres side, så medmindre de havde nogle indvendinger så regnede jeg bare med at de returnerede dem .
Det var starten til en ondskabsfuld tone, chikanering, og fuldstændig ligeglad med alt.
Hans ord er, at hvis jeg holder fast i min ret, så bliver det hårdt mod hårdt osv.
Han har endda gravet mit kabel til internet over og da YouSee så kommer for at fikse det, smider ham dem væk og vil ikke tillade at de reparerer kablet. Ingen andre grunde end at tvinge mig til at flytte.
En rigtig rigtig ubehagelig fyr og nu starter et forløb hos huslejenævnet i Holstebro kommune.
Havde han dog bare sagt dengang at de havde lavet en fejl i min lejekontrakt vedr. Renovation osv og om vi kunne finde en løsning , så var jeg bestemt villig til det.
For jeres egen søvns og overskuds skyld. Find en anden udlejer



