Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Im 73. I have dry eye/macular degeneration. I began taking MD1 VISION about a year ago. My opthomologist says my eye condition has stabilized. Also my eyes used to water so much it was embarrassing.... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I HAVE BEEN ON LIVER MD FOR TWO YEARS SINCE BEING DIAGNOSED WITH CIRRHOSIS. I AM ALMOST FULLY RECOVERED AND TRIBUTE A LOT OF MY HEALTH AND SUCCESS TO CONSISTENT USE OF LIVER? MD.

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

I’m older and don’t use the technology putting in passwords to get a discount for your products. A discount would be appreciated for those who are elderly. I very much like the Krill Oil, and may fin... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I tried this product (I've already finished 6 bottles, no results). I've only ordered once, but they keep trying to send me more even though I never subscribed. I've explained up front that I'm not a... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Butik med vitaminer og tilskud
  2. Læge

Skrevet af virksomheden

1MD Nutrition is a trusted leader in the health and wellness industry, offering scientifically formulated supplements designed to support whole-body health, vitality, and longevity. Our products are meticulously crafted with the highest-quality ingredients, backed by research and designed for optimal absorption. Whether you're looking to support heart health, boost immune function, or improve cognitive performance, 1MD Nutrition offers targeted solutions to help you achieve your wellness goals. We are committed to transparency, sustainability, and customer satisfaction, ensuring that every product meets the highest standards of quality and effectiveness. All our products undergo rigorous third-party testing to guarantee potency, purity, and safety, giving you peace of mind with every purchase. Our team of experts, including physicians, nutritionists, and wellness advocates, is dedicated to empowering you with the knowledge and tools you need to live your healthiest life. From our top-selling VisionMD® for eye health to our LiverMD® for liver support, we offer a wide range of products tailored to meet the unique needs of our customers. Join the millions of 1MD Nutrition customers who trust our products to support their health and wellness journey. With a strong focus on customer care, we prioritize delivering an exceptional experience and are always available to assist with any questions or concerns. At 1MD Nutrition, we believe in making health and wellness accessible, effective, and truly beneficial for every individual. Join us on the journey to better health today! Please reach out to our customer support team at support@1md.org or (888) 393-4030, and we’ll make sure to assist you and find a solution.


Kontaktoplysninger

4,2

God

TrustScore 4 ud af 5

190 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 2 uger

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

This company is impossible to reach

This company is impossible to reach. They require a call or email to cancel a subscription. However, after being on hold for a very long time, the call disconnects and three emails have gone unanswered. So my only recourse is to start the process of disputing through my banking institution.

16. august 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Their all claims are falls

Their all claims are falls. I want to cancel my subscription and return last shipment I received.
But they make it hard for you to cancel or return.

9. august 2022
Uopfordret anmeldelse
1MD Nutrition-logo

Besvarelse fra 1MD Nutrition

Mr. Jatoi - We sincerely apologize for the inconvenience. We can confirm that the subscription has been canceled, so you will not be receiving any further shipments. As a valued 1MD customer, we appreciate the opportunity to assist you with your return and were grateful to speak with you. Please, let us know if there is anything else we can help you with.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Worse customer care ever

Worse customer care ever ! It's simply impossible to talk to someone at 1MD to solve an issue.

1. august 2022
Uopfordret anmeldelse
1MD Nutrition-logo

Besvarelse fra 1MD Nutrition

Mr Bertocchi - We sincerely apologize for the difficult time you had reaching our customer service team. Here at 1MD Nutrition, customer service is a priority, and we did try calling you back three times within 24 hours of your initial call, but were unable to connect with you at that time. We appreciate the opportunity to get this resolved for you, and we are very happy that our customer service agent was finally able to successfully reach you to assist with canceling your subscription. Per your request, we have also sent information on the additional products you were interested in, and we wish you the best on your health journey. If you have any questions, please do not hesitate to reach out to our customer support team.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I e-mailed customer service to cancel…

I e-mailed customer service to cancel my subscription 1 week before my order was sent & received no reply at all. They billed me so I called & waited. I got a rep on the line & they could not hear me. I could hear them but they couldn't hear me.! Worse customer care ever!!!!

25. juli 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Terrible

Terrible! I have emailed 2 times now and they keep sending. How do I stop this? Now I have to go to my credit card company? I will never do business with this company.

19. juli 2022
Uopfordret anmeldelse
1MD Nutrition-logo

Besvarelse fra 1MD Nutrition

Sheryl - We sincerely apologize for the difficult time you have had reaching our customer service team. We have received your request, but have not been able to identify your order in the system. At 1MD Nutrition, we strive to maintain a high level of customer care and would like the opportunity to make this right. Please, can you reach out to our customer service team, who will be happy to get this resolved for you quickly.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Horrible - STAY AWAY FROM THIS COMPANY

If I had a choice, I would give this company 0 stars rather than one. They take your order and double it, send you two exact amount bills which they charge to your charge card, and then you have to go through the whole process of disputing the second charge. THEN, several months later they send you two bills once again (higher than the first ones) when you've already asked them to cancel any membership or subscription you have with them ( even though you've told them several times that you DON'T want and more of this stuff and cancel everything. Then they don't answer your emails, and put you on hold on the phone if you call, until you can't wait any more. Horrible customer service. Actually NO customer service.

5. juli 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

ordered product

ordered product. still too soon to give review on how product is working. but have to say, i experienced bad customer service. i tried to go online to postpone next order. my account doesn't give option to delay order or cancel and change credit card info. calling phone number, gives recording that is "all circuits are busy now". Customer service links don't work. I won't be doing business with a company that does not provide a good customer experience pertaining to delaying of orders or returns.

22. juni 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I didnt see the results after 90 days

I didnt see the results after 90 days, so I tried to stop the renewal..Similar to the posted reviews, hard to cancel... Called twice and didn't wait long enough to get through. Emailed customer support multiple times to cancel, before they posted the next ship date, but they ignored my emails, and shipped anyways. They obviously want our money.. Disputing the renewal charge with my ccd now, and they are still not giving up.

19. juni 2022
Uopfordret anmeldelse
1MD Nutrition-logo

Besvarelse fra 1MD Nutrition

Mr. Horan, We sincerely apologize for the difficult time you had reaching our customer service team. We can confirm that we have received your request and appreciate that we were able to speak with you directly, giving us the opportunity to correct the issue for you. Your subscription has been canceled, and we are sending you a return label to send back the unwanted product. Please, let us know if there is another opportunity where we can be of service to you and your health goals.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

1MD Nutrition has the worst customer…

1MD Nutrition has the worst customer service - period.

I cancelled my subscription in writing to their support email on 4/21 - a full week before my next shipment - but received no reply, and my shipment was NOT cancelled.

I was charged $107.97 for the shipment I cancelled - I immediately emailed Support again on 4/28, asking for a refund - and also called their Support line, which only had a recording saying they were experiencing a large volume of calls (not surprising), and that all cancellations would be processed within 72 hours.

NOTHING - no response, no refund, no cancellation. I emailed again on 5/29 - NOTHING. I called Support today (6/7) and finally got through - and was advised my subscription was STILL ACTIVE. I asked to cancel and for a refund.

** I was advised I would have to RETURN the last shipment, PAY myself for the return, and wait up to 21 days for my refund. UNACCEPTABLE.

I finally managed to get 1MD to send me a prepaid return label - so I don't have to also pay for the return of the product I cancelled in advance.

HIGHLY RECOMMEND YOU DO NOT PURCHASE FROM THIS COMPANY.

Update 6/10 > The reply from 1MD (below) is NOT TRUE - I have still received no refund from 1MD.

7. juni 2022
Uopfordret anmeldelse
1MD Nutrition-logo

Besvarelse fra 1MD Nutrition

We sincerely apologize for the difficult time you experienced trying to reach our customer support department. We certainly want to ensure our customers requests are handled in a timely manner.
We received your message and can confirm the items have been returned and a full refund issued. At 1MD, we strive to maintain a high level of customer care, and we look forward to an opportunity to serve you again in the near future.

Update 6/15: Thank you for your updated review. Our system shows that you have been fully refunded, however we understand that you believe you are still owed a refund.

We want to make every attempt to assist you. Please, contact us at support@1md.org or call (888) 393-4030 M-F 5AM to 6PM PST or Sat. 7AM - 4PM PST or Sun. 7AM - 11:30AM so that we can work with you directly to get this matter straightened out for you. We are looking forward to hearing from you!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Symptoms and fine print

I had bought a 30 day supply of the beet heart healthy formula. After using it a week I got terrible gas, bloating, cramps and diarrhea. I should have read the fine print where it can cause these symptoms. But when I called to make the return they said it had to be in its original packaging. Even though they have all my information and what I had bought and I would’ve sent the product back just in different packaging. But the bag they sent it in was very inconvenient to scoop powder out of so I put the product in a glass colander. Advice to anyone buying this product 1) save the packaging, and 2) read all the fine print and possible symptoms before purchasing. Another word of advice don’t go buying a whole years supply before testing the product. I have read other reviews where people have done that and not gotten their money back!

28. maj 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

What I ordered my product from this…CHOLEST

What I ordered my product from this company a whole year supply and they send it to the wrong address I sent it to a place in California instead of place in Tennessee I tried to find out where they were and try to contact them but they were not able to contact them at all I had to go to my bank and cross reference the order showing him that I never received your order and it went to another home they are the worst company to deal with to try to get your order in yet to this day I still haven't received my order but thank God the bank is working with me on getting my money back stay away from that company they need new management or someone to manage a company that knows what's going on with the consumers

11. maj 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Buyer BEWARE

Buyer BEWARE. I bought a year's supply of CholestMD from 1MD Nutrition which is a RUBBISH product that FAILS to deliver results. As well, the capsules have a strong chemical odor and aftertaste that made me wonder everytime I took it whether I was ingesting toxins. Finally, 1MD Nutrition has a very strict 90 day return policy. During COVID when doctors were operating via telehealth & for other reasons, I wasn't able to get my blood tested sooner than 4 months after taking the product to see if it was working. It didn't work. Despite positive dietary changes, CholestMD was not only highly INEFFECTIVE, it actually caused my cholesterol numbers to INCREASE. Because of the product's ineffectiveness and the chemical odor I asked for a refund. Only because it was outside of the 90 days, I was denied. An agent referred my request to a supervisor who never cared to respond after I sent 4 emails. Can you imagine, a customer ignored. Do NOT deal with this company or take their products. 1MD Nutrition does NOT produce quality products, nor do they care about their customers. They just want to steal your money. STAY AWAY!

1. april 2022
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Top Notch Probiotics

I'm so happy i decided to give 1MD probiotics a try. I have tried so many other probiotic supplements and this by far is the best i have ever used. I love how my stomach feels. BEST I HAVE EVER USED!

11. august 2021
Uopfordret anmeldelse
1MD Nutrition-logo

Besvarelse fra 1MD Nutrition

We are so happy you decided to give us a try, too! Thank you for sharing your experience. Please let us know if there is any other way that we can assist you.

The 1MD Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

This company is Awesome!

They 100% corrected this issue, I did not expect any further communication from them but Emily ( I hope I got her name right) called and my refund was issued and I returned their product that was double ordered. Awesome! Thank you 1MD.

This company is horrible! Their product actually works but the customer service and resolution to ordering issues is the worst I have ever seen. They double ordered and charged me and basically didn't care, even after they were advised before the charges went through. Then they want to refund after the order was sent back. Horrible business practices, I do not recommend buying from them!!!!

6. august 2021
Uopfordret anmeldelse
1MD Nutrition-logo

Besvarelse fra 1MD Nutrition

Hello Mr. Scovel, We wanted to personally thank you for allowing us the opportunity to make things right for you. We were extremely saddened to hear about your experience with our customer service representative. You have been a valued 1MD customer for over a year and we were so grateful to speak with you personally about the unfortunate recent situation, so that we could rectify the issue. We are honored to, once again, call you a 1MD customer and we look forward to many more healthful years to come.

The 1MD Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ordered product 15 days ago and it is…

Ordered product 15 days ago and it is still in limbo. Tried to find out why it was not sent as described/promised via DHL and got some lame excuse about DHL and USPS working together. They take no responsibility for the fact it has not arrived but they have taken my money. Seems like BS.

Waited 50 minutes on hold yesterday trying to talk to anyone about my order. During that wait I decided to cancel my subscription. They were very rude about it. No apologies, no offer to refund part of the money, not able to even figure out where my order is or whether it is indefinitely lost.

Seems like a really poorly run entity. I would highly recommend just about anyone else.

3. juni 2021
Uopfordret anmeldelse
1MD Nutrition-logo

Besvarelse fra 1MD Nutrition

Hello Chris, We are sorry to hear that your 1MD shipment was not handled properly by your mail carrier and was subsequently not delivered. We

We would like to take this opportunity to clarify that since 2003, the United States Postal Service has provided last-mile delivery for DHL in over 20,000 ZIP Codes nationwide through its Parcel Select service. This expansion makes USPS the exclusive provider of delivery service to DHL for 3,600 of the nation’s 46,000 ZIP Codes through use of Priority Mail and Parcel Select service.

We also sincerely apologize for the wait time you experienced trying to reach our customer support department. We certainly want to ensure our customers requests are handled in a timely manner. We have cancelled your subscription and refunded your order. At 1MD, we strive to maintain a high level of customer care and we look forward to an opportunity to serve you again in the near future.

The 1MD Team

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere