Hold jer væk fra dette firma.
Hold jer væk fra dette firma.
Jeg bestilte blomster pakker med 25 blomsterfrø Rudbeckia Sahara og blev lokket af et tilbud på 10% rabat ved køb af 10 pakker. 10 x 2.90 USD, 29 USD (188,5 kr minus rabat).
Men det koster 10 USD (65 kr) for forsendelsen. Derudover kom der told på 176 kr (27 USD).
I alt blev det 416 kroner, 64 USD, dvs 41 kroner pr frøpose.
Det er den samme pris som hos svenske, tyske eller danske frøfirmaer. Plus at det tog lang leveringstid.





