Watson PM Anmeldelser 

115
•
TrustScore 3.5 ud af 5

3,7

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Not great at all. Moving out of springwell gardens and needed an extra 10 mins parking for the removal men to be able to work but the property manager said no for whatever reason. I can see why watson... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I would like to give Kath Simpson 5 stars for all her recent help. This is my first communication with Watsons and I have found Kath to be very friendly and approachable. It has been a pleasure to tal... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Shaun Jewitt at Watsons in my opinion is brilliant. He has always been so responsive to any issues I have had. Recently I had a wasp issue and I was in somewhat of a panic. Within the hour Shaun had c... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

4 star is based on my recent interactions with Kath Simpson who has been fantastic at answering my queries and helping with a specific issue with our property. Prior to Kaths appointment, response... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Ejendomsadministration

Skrevet af virksomheden

Watson's residential management expertise spans three decades, with a portfolio ranging from rural conversions and listed buildings to contemporary city centre developments.


Kontaktoplysninger

3,7

Middel

TrustScore 3.5 ud af 5

115 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 89 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 48 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

3,7

Alle anmeldelser

(115)

62 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Watson Gives Excellent Service

In my experience, as a resident leaseholder on one of their sites, Watson is a highly professional managing agent: trustworthy, efficient, and very responsive to client needs. Maintenance issues are dealt with promptly and systematically, contractors used are skilled and knowledgeable, and repairs are of a consistently high standard that gives excellent value.

Solutions to problems can be innovative - eg on 1st July 2026 a parking management scheme came into effect at no cost to leaseholders.

Communications are excellent. We're fortunate in our Maintenance Surveyor, Shaun Jewitt, who is a good listener, approachable, attentive and helpful at all times.

Our appreciation also goes to Oliver Dickinson in Finance for his unfailing patience in answering budget queries and clarifying issues.

1. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Watson PM-logo

Besvarelse fra Watson PM

Good afternoon

Thank you for your great feedback

I have passed your comments onto Shaun and the team

Kind regards
Watson

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

With one exception, very poor customer service

With the sole exception of a lady called Kathleen Simpson who seems very efficient, the standard of customer service is very poor. Sometimes they don't answer the main telephone line and don't respond to messages left or ring back when they promise to do so. I asked for one of the directors to contact me three weeks ago, and of course nobody has. The worst thing is that the service charge for the flat I rent out is astronomical and takes up more than half the net rent I receive.

1. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Watson PM-logo

Besvarelse fra Watson PM

Good afternoon,

Thank you for your feedback. We are pleased to hear that you have had a positive experience with Kathleen, and we will ensure your comments are passed on to her.

We are disappointed to read your comments regarding communication, as our records do not reflect the level of non-response described. On 19 June, you emailed our Compliance team in relation to correspondence concerning your apartment door. On 22 June, you left a voicemail advising that you wished to make a complaint, although no details were provided. We returned your call the same day via voicemail and also emailed you requesting further information. When you subsequently forwarded your original email, we acknowledged receipt on 23 June, advised that the matter was being considered by Compliance, and offered assistance where possible. A full response was then provided to you on 24 June.

We take all complaints seriously and aim to respond promptly and professionally. While we appreciate that you may remain dissatisfied with the speed, we feel it is important to clarify that contact was made and responses were provided throughout the process.

With regard to service charges, these are set in accordance with the obligations contained within the lease and are used to fund the maintenance, repairs, insurance, and management of the building and communal areas. We understand concerns regarding costs and would be happy to discuss any specific queries you may have about the charges applicable to your development.

Kind regards
Watson

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastic company!

I have had a fantastic experience with the management company since purchasing my leasehold flat. They have always been professional, approachable, and incredibly responsive whenever I’ve had any questions or needed assistance.

A special mention has to go to Shaun Jewitt, who has been outstanding throughout. Shaun is always very helpful, responds quickly, and follows through on anything that needs to be done. It’s so reassuring to know that any issues or queries are dealt with promptly and efficiently.

Excellent customer service can be hard to find, but this team consistently goes above and beyond. I wouldn’t hesitate to recommend them to anyone looking for a reliable and well-managed property management company.

1. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Watson PM-logo

Besvarelse fra Watson PM

Good morning

Thank you for your feedback, we really appreciate it!

I have passed your comments onto Shaun and the team.

Kind regards
Watson

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I work closely with Aleena Khan and her…

I work closely with Aleena Khan and her responsiveness and interest in the general maintenance and well-being of the property and residents is top class.

30. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Watson PM-logo

Besvarelse fra Watson PM

Good afternoon

Thank you for your great feedback!

I have passed your comments onto Aleena and the team

Kind regards
Watson

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Amazing

Moving into a property managed by the company and Angelina was super helpful arranged for somewhere for the removal van to park with no issues what so ever.

30. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Watson PM-logo

Besvarelse fra Watson PM

Good afternoon

Thank you for your feedback, we really appreciate it!

I have passed your comments onto Aleena and the team

Kind regards
Watson

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Thank you to Kath Simpson at Watson Property Management

Recently had an issue with a faulty lock on the main door to the building.
Kath Simpson at Watson was exceptionally helpful and efficient from the first contact through to ensuring that the lock was repaired and all matters resolved. Kath also addressed another issue at the same time and provided great customer service.
Kath arranged for someone to come out the same day to fix the lock and although it required a second engineer visit to fully resolve the repair which was outside of Kath's control, she ensured that I was kept informed throughout with clear communication at every step.
Discussed a separate issue which Kath was able to help address and at the same time.
Throughout my contact with Kath, she was professional, efficient, helpful and made me feel that my concerns were important.
I'd also like to thank the person at Watson that took my initial call.
Overall a great experience. Thank you.

24. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Watson PM-logo

Besvarelse fra Watson PM

Good afternoon,

Thank you for your great feedback,

I have passed your comments onto Kath and the team.

Kind regards
Watson

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Big thank you to Megan

Big thank you to Megan, with a little help from James. Aware issues dealt with require specialist expertise which yet again Watson PM proved they deliver on difficult challenges. Well done guys, very much appreciated.

11. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Watson PM-logo

Besvarelse fra Watson PM

Good morning,

Thank you for your feedback, we really appreciate it!

I have passed your comments onto Megan, James and the team.

Kind regards
Watson

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Big thank you to James and Elina for…

Big thank you to James and Elina for dealing promptly with my issue getting back into property
Many thanks

22. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Watson PM-logo

Besvarelse fra Watson PM

Good morning

Thank you for your feedback!

I have passed your comments onto James, Aleena and the team

Kind regards
Watson

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I would like to express my sincere…

I would like to express my sincere appreciation for James, Siena, Jess, and the wider team at Watsons for consistently going above and beyond to ensure that the building remains a safe, secure, clean, and peaceful place to live. Their regular visits and proactive approach to monitoring the upkeep of the property demonstrate a clear commitment to maintaining high standards.
In particular, I would like to recognise James, whose support over the years has been truly outstanding. The team consistently delivers:

Efficient and effective work processes
Outstanding communication
Genuine care and support for residents
Strong problem-solving expertise

Their professionalism and dedication do not go unnoticed, and I would highly recommend Watsons for their exceptional service.

Best,
Vijay

21. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Watson PM-logo

Besvarelse fra Watson PM

Good morning,

Thank you for your great feedback!

I have passed your comments to James and the team.

Kind regards
Watson

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Great Response Time from Kathleen S

Recently Kathleen S has been really helpful, with prompt replies to emails and queries.

15. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Watson PM-logo

Besvarelse fra Watson PM

Good afternoon,

Thank you for your feedback we really appreciate any feedback we get.

I have passed your comments onto Kath and the team

Kind regards
Watson

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Watson just took over PM

Watson just took over the block management of the the building where I own an apartment. So far so good. Transparent, clear and efficient communication. Good support from the team and specifically from James Thompson. I hope Watson will make improvements in the service delivery and service quality which is going to be important for the overall building's perception and value for the future. Though it is still early days but I am quite happy with their level of engagement and support. I hope it will continue and I will return back again to review it.

9. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Watson PM-logo

Besvarelse fra Watson PM

Good afternoon

Thank you for your positive feedback

I have passed your comments onto James and the team

Kind regards
Watson

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Very professional helpful service…

Very professional helpful service provided by Kathleen Simpson of Watsons PM. Very Prompt response to emails .Clear communication .Practical helpful advice .It was nice to be able to deal with one person who took responsibility in sorting out the issues causing concern until they were resolved

27. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Watson PM-logo

Besvarelse fra Watson PM

Good afternoon,

Thank you for your feedback, we really appreciate it

I have passed your comments to Kath and the team

Kind regards
Watson

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Professional service

I had a noise issue with neighbours for a long time, Kathleen Simpson at Watson Property Management was incredibly helpful in resolving it. Kathleen was professional, understanding, and took action by sending a letter and email to residents. After this communication, the noise has stopped. I truly appreciate the support and the care taken to handle this serious matter.

5. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Watson PM-logo

Besvarelse fra Watson PM

Good afternoon,

Thank you for your kind words, we really appreciate any feedback we receive!

I have passed on your comments to Kath and the team

Kind regards
Watson

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Praise for Aleena Khan

In an industry that doesn't always have the best reputation, Aleena Khan at Watson PM stands out. She is always diligent, patient, friendly and polite. At a recent inspection of our service charge accounts, she had prepared everything in great detail and was knowledgable on any issues that we wanted more information on.

13. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Watson PM-logo

Besvarelse fra Watson PM

Good morning James,

Thank you for your feedback, we really appreciate it!

I have passed your comments onto Aleena and the team.

Kind regards
Watson

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Amazing customer service

Not usually one to write reviews but really exceptional service from Aleena and James after having numbers of issues with the building that the estate agents could not sort Aleena has gone above and beyond to make sure the building is now a safe and peaceful place to live with her commitment to visiting the building weekly to check the upkeep of the block. Could not be more grateful to both of you.

27. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Watson PM-logo

Besvarelse fra Watson PM

Good afternoon,

Thank you, we appreciate your review!

I have passed your comments onto Aleena, James and the team.

Kind regards
Watson

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Had an issue with my postal services…

Had an issue with my postal services and Sarah was amazing in supporting me through the incident. Very professional and full of empathy… thank you

20. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Watson PM-logo

Besvarelse fra Watson PM

Good morning,

Thank you for your feedback, we really appreciate it!

I have passed your comments onto Sarah and the team.

Kind regards
Watson

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Absolutely crap company

Absolutely crap company . Costs rise year on year .asked for a breakdown of the cost and turns out we were charged for things at another property with the same name . Asked for a refund and was refused . Windows not cleaned for about 6 months , when e- mailed was told contractor issues ( think the company quit because they weren't paid enough) finally cleaned , but guess what still charged for the whole year . Grounds are a complete mess , fences broken and walls crumbling , but guess what , no funds to repair. Final straw was when they tried to charge each flat £500 extra just before Christmas to replace windows in a communal area that not one flat had access to ( how that's communal I have no idea ) . Finally getting rid of them and employing a different company . They still want paying up til the end of May but refused to fix an issue with the facia boards ,because they are being sacked at the end of May , but last time I looked it was still May and if your being paid until the end of that month then anything that needs doing before the end of that month should be done surley .
Absolute joke of a company and I would steer well clear

20. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Watson PM-logo

Besvarelse fra Watson PM

Good morning

While we welcome all feedback as an opportunity to improve, we feel it is important to clarify that your review contains a number of factual inaccuracies.

To confirm, there was an administrative error relating to an invoice that was issued incorrectly; however, this was identified and rectified promptly, and no charge was applied to your account, contrary to your statement.
Regarding the ground’s maintenance contractor, they ceased attendance and we were unable to establish contact with them. No refund was issued as your service charge operates on a retrospective basis, meaning the charges applied related to the previous year during which the service had been delivered. No charges were applied for any missed or failed visits.

The additional £500 charge was raised at the request of our client to cover works that you are obliged to undertake under the terms of your lease. As you are aware, this charge was subsequently removed.

In terms of the timing of correspondence, your financial year runs from the 1st of January. The information was therefore issued prior to Christmas to ensure you had the relevant details ahead of the new financial year, and this timing is not something we are able to amend.

Finally, your comments regarding the fascia works are not accurate. We have obtained quotations for the required works; however, due to timescale constraints, these will not be undertaken before the change in managing agents. All relevant information will be passed to the incoming agent, as previously confirmed.

If you need any further clarification on the information supplied, please contact reviews@watsonpm.co.uk

Kind regards
Watson

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Well Watsons at it again !!!!!!!

Well, what can I say this time?
Had an email from Watsons property management Leeds
This stated that they had had a complaint about noise coming from my apartment
I believe I know who has complained and after living there 11 years this is the first time a complaint has been made against myself
Anyway, to cut a long story short there is no evidence of this so-called noise, no recordings and again watsons Property management have failed to investigate it leaving me no option but to refuse their offer of a lease breach in the future
Which they said will come if it continues (laughable)
However, we are looking for a new property management company after voting at the AGM to cut ties with this incompetent company of years
Below is the email sent
We have received a complaint about the level of noise coming from your apartment.
Noise early in the morning
This is the email I received today…..
I would like to remind you of your responsibility regarding this problem. The notes below are intended to help you minimise any noise that you may create unknowingly in order to help your neighbours.
Simple actions such as removing your shoes in your apartment will reduce any sounds transmitted through the floors. The volume of your TV, and stereo should be monitored to ensure that any fluctuation in the volume is adjusted accordingly.
This could be the difference in volume between channels that you may not notice immediately but will create a noise nuisance for neighbouring apartments.
If you intend to hold a one-off party, it may be worth letting your neighbours know in advance.
It is detailed in your lease agreement that everyone is entitled to quiet enjoyment within their property.
Should this behaviour of loud noise on a morning continue, lease breach proceedings may commence.
Please don't hesitate to contact me if you have any further questions relating to the matter.
Yours sincerely,
Watson

12. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Watson PM-logo

Besvarelse fra Watson PM

Good afternoon,


Thank you for your feedback. I am sorry to hear you are dissatisfied with the communication that has been sent to you.

I would like to clarify that the action taken by Watsons was in line with our standard procedures for handling complaints of this nature. When a noise complaint is received, we are obliged to notify the resident concerned to make them aware of the allegation and to prevent any potential ongoing disturbance to other occupants. At this stage, we are not making any determination or allegation of wrongdoing, nor are we issuing a formal breach of lease. The correspondence was intended as an initial notification to ensure all residents are reminded of their obligations under the terms of the lease, particularly in relation to nuisance and noise. Our role is to act upon all complaints received in a fair and consistent manner, regardless of the history of the resident involved.

Should further reports be received, we would review any additional information available at that time before considering whether any further action is necessary.

Kind regards
Watson

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Leaking roof…

The hallway in Stevenson house Chesterfield has had a leak for many years, nothing has been sorted despite many complaints

5. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
Watson PM-logo

Besvarelse fra Watson PM

Good afternoon,

Thank you for your feedback. We are sorry to hear of your concerns regarding the leak in the hallway at Stevenson House.

We take reports of this nature very seriously and understand the frustration caused when issues appear to remain unresolved over a prolonged period. Please be assured that investigating and addressing leaks can sometimes be complex, particularly where the source is not immediately evident or where works involve multiple blocks. We would encourage you to report these directly to our team (if you have not already done so recently), so we can ensure we have the most up-to-date information and provide you with a specific update.

Kind regards
Watson

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Conveying team are terrible

Conveying team are terrible, sale for my flat has been delayed due to no response from Watson PM for enquiries from my solicitor currently it’s taken 8months going through.

30. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Watson PM-logo

Besvarelse fra Watson PM

Good Morning Jonathan, I have sent a request for further information. If you could respond or email enq@watsonpm.co.uk quoting your review and advise of your property address, I can investigate and look to resolve this issue for you.

The Watson Team

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere