Waterpijp-bong.nl Anmeldelser 

91
•
TrustScore 4 ud af 5

3,8

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

I've been waiting for my order for almost two months. It turned out that the item was out of stock, and I honestly doubt they would have even informed me if I hadn't contacted them myself. I... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastische website! Ik heb nu meerdere keren besteld, mijn bong met voorfilter en schoonmaakspullen zijn net binnen. Al mijn eerdere bestellingen waren keurig na twee dagen aangekomen. Nu er wat vak... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Ik snap de slechte reviews van waterpijp-bong helemaal niet, dinsdag avond besteld, donderdag middag binnen. Ik heb een aantal dagen heen en weer gemailed voor een hoop vragen die ik had en die... Se mere

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Hi. I didn't receive any feedback or email that my order 23110907 processing. Payment was sent 09.11.2023. Status on your website: Wacht op vooruitbetaling... And I can't contact with you... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Vandpibebutik
  2. også i
  3. Smartshop
  4. Souvenirbutik
  5. Tobaksforretning

Skrevet af virksomheden

Beste 420 shop voor waterpijpen, bongs, vaporizers en rookbenodigdheden. Goedkoop en hoge kwaliteit van diverse topmerken zoals Grace Glass, D-SMOKE, Black Leaf, Blaze, enz


Kontaktoplysninger

3,8

God

TrustScore 4 ud af 5

91 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Det tager typisk over 1 måned at svare

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

3,8

Alle anmeldelser

(91)

16 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Tevreden met producten

Tevreden met mijn pijpje en accessoires. Goed geholpen met mijn vraag welk gaasje er het beste in gaat. Het verzenden mag iets sneller en een goedkopere koeriersdienst in de hand nemen misschien.

29. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Goed opgelost

Ik had vorig jaar wat besteld. Door een eigen fout het pakket niet afgehaald en is retour gegaan naar de winkel. Ik heb ze een mail gestuurd, helaas geen reactie. Nu een paar maanden laten heb ik, met gemixte gevoelens toch wat besteld. Gelijk de volgende dag geleverd. Top!!! Alleen was het product niet goed. Deze had valse lucht. Alsnog weer contact gezocht via de mail. Binnen 15 minuten had ik antwoord terug met excuus en uitleg. De volgende dag stond het geld op mijn rekening ook van het eerder bestelde product. Prima opgelost. Eerlijk en service gericht.

7. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ik wou dat ik eerst de reviews gelezen…

Ik wou dat ik eerst de reviews gelezen had op Trustpilot, dan had ik zeker niet besteld bij waterpijp-bong.nl.
Ook ik heb op 12-2-2025 besteld en NIETS gekregen.
Ik voel me opgelicht.

12. februar 2025
Uopfordret anmeldelse
Waterpijp-bong.nl-logo

Besvarelse fra Waterpijp-bong.nl

Beste Bas,

Bedankt voor je review en voor je bestelling van 7 dagen geleden.

De reden waarom je nog niets hebt ontvangen is omdat een artikel niet op voorraad. Daarover hadden je we overigens ook een mail over gestuurd.

Later ontvangen wie ook een contactverzoek via onze website van je, waarop we óók hebben gereageerd, maar als we nu terugkijken zien we dat je een typfoutje in je mailadres hebt gemaakt, waardoor onze reactie niet bij je aangekomen is. (het foutief ingegeven mailadres bestaat niet)

We zojuist opnieuw nóg een mail gestuurd. Zou je die willen bekijken? Controleer voor de zekerheid ook je spambox, mocht je niets ontvangen lijkt te hebben.

Met vriendelijke groet,

Waterpijp-bong.nl

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ik heb 25 januari wat besteld

Ik heb 25 januari wat besteld,
Ik wacht nu nog op een track en tracé of een berichtje terug, ik heb het bedrijf een bericht gestuurd en ook weer niks terug erg jammer!!!
Orde nummer is 25012873
Graag reactie en als de vooraad op is dan wil ik me geld terug!

25. januar 2025
Uopfordret anmeldelse
Waterpijp-bong.nl-logo

Besvarelse fra Waterpijp-bong.nl

Beste klant,

Bedankt voor je beoordeling, maar wat jammer dat je ons 1 ster geeft. We hebben het e.e.a. nagekeken.

Je heeft aan dat je op 25 januari iets hebt besteld. Het blijkt dat deze 3 dagen later is besteld, op vrijdag 28 januari.

Het blijkt dat je iets hebt besteld dat (in die kleur) niet op voorraad is. Daarom hebben we direct na het weekend op de maandag jou een mailtje hierover gestuurd, waarin we aangeven dat het het product nog steeds niet op voorraad is en of je hetzelfde artikel in een iets andere kleur zou willen ontvangen. Helaas hebben we daar geen reactie op gekregen.

Vandaag hebben we in een reactie op jouw mail nog eens de betreffende mail van ons in de bijlage meegestuurd. Hopelijk krijgen we hier alsnog een antwoord op. (mocht je de mail(s) niet ontvangen hebben, controleer dan je spambox. Wellicht dat het daar terecht in is gekomen. Mocht het daar per ongeluk staan, markeer onze afzender als 'niet-spam', zodat je toekomstige communicatie niet mist)

We hope graag wat van je te horen.

Met vriendelijke groet,

Waterpijp-bong.nl

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Ik had eerst de reviews op Trustpilot…

Ik had eerst de reviews op Trustpilot gelezen en zag veel gemengde reacties – zowel negatief als positief. Ondanks de twijfels besloot ik toch om hier mijn bongs te bestellen. Bij het afrekenen heb ik in de opmerkingen geschreven: "Na de reviews op Trustpilot te zien, hoop ik het tegendeel te bewijzen." En dat is gelukt (misschien heeft die opmerking geholpen)!

Mijn bestelling werd al na 2 werkdagen geleverd, wat sneller was dan verwacht. Als ik dan toch een klein minpuntje moet noemen, is het dat het gekleurde glas van één van de bongs iets minder fel is dan op de foto’s online. Maar verder ben ik zeer tevreden over de service en het bestelproces. Alles verliep soepel en ik kan deze webshop zeker aanraden.

Maar na het lezen van mijn review raad ik aan om ook de meningen van anderen te bekijken.

8. januar 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Niet goed

Ik heb 2 bongen besteld. 1 van 10 euro en 1 van 60 euro. Na 2 dagen heb ik alleen de goedkoopste bong binnen. Ik probeer contact te zoeken via email of telefoon maar ik krijg nergens reactie op. Ik voel me een beetje opgelicht.

28. november 2024
Uopfordret anmeldelse
Waterpijp-bong.nl-logo

Besvarelse fra Waterpijp-bong.nl

Beste Stefan,

Bedankt voor je review. Jammer dat je ons 1 ster geeft. We hebben namelijk op jouw beide e-mails gereageerd dat we de ontbrekende bong nasturen.

Als het goed is heb je inmiddels ook al een track & trace bericht ontvangen.

Heb je geen mails van ons ontvangen, check dan eventueel je spam box.

Volgens onze track & trace komt je pakketje morgen (zaterdag) aan, mits het bij de post een beetje meezit, gezien de enorme drukte deze tijd van het jaar.

Met vriendelijke groet,

Waterpijp-bong.nl

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Snelle reactie

Ik had 1 artikel te kort en heb hen dan ook meteen een mailtje gestuurd en binnen de 2h's had ik een reactie mijn artikel wordt terugbetaald en ik heb een kortingscode gekregen. Dus alles snel snel geregeld. Tot nu toe nog geen enkele slechte ervaring gehad!

31. august 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Hele vriendelijk customer service

Hele vriendelijk customer service. Mijn artikel was na twee keer (normaal) gebruiken kapot gegaan en ze hebben me na wat fotos te bekijken een nieuwe gestuurd. Ik apprecieer het vertrouwen enorm aangezien ze net zo goed hadden kunnen zeggen "ja we hebben geen bewijs dat je hem zelf niet kapot hebt gedaan" en dat zou ik begrepen hebben, dus ze zijn voor mij echt de extra mile gegaan 😁

19. august 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Geen producten ontvangen

Helaas al vanaf 2aug aan het wachten op een pakket.
Op geen enkele manier contact te krijgen, gemaild via fb geprobeerd via instagram maar geen gehoor.
Zo jammer het was een cadeautje!

10. august 2024
Uopfordret anmeldelse
Waterpijp-bong.nl-logo

Besvarelse fra Waterpijp-bong.nl

Beste Nayomy,

Nog bedankt voor je beoordeling van enige tijd geleden.

Zoals we ook al destijds per mail hadden aangeven, en ook op de website te zien was, was dat we in de periode dat je een bestelling had geplaatst ons magazijn voor een paar weken gesloten was en dat we daarom geen bestellingen konden uitleveren. Uiteraard heel spijtig als het een cadeautje betrof, maar het was vooraf kenbaar gemaakt. In ieder geval onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Waterpijp-bong.nl

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ben al 2 weken aan het wachten en heb…

Ben al 2 weken aan het wachten en heb nog niks gehoord en ze willen ook geen contact nemen

27. juli 2024
Uopfordret anmeldelse
Waterpijp-bong.nl-logo

Besvarelse fra Waterpijp-bong.nl

Beste Dennis,

Nog bedankt voor je beoordeling van enige tijd geleden.

Zoals we ook al destijds per mail hadden aangeven, en ook op de website te zien was, was dat we in de periode dat je een bestelling had geplaatst ons magazijn voor een paar weken gesloten was en dat we daarom geen bestellingen konden uitleveren. Uiteraard heel spijtig, maar het was vooraf kenbaar gemaakt. In ieder geval onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Waterpijp-bong.nl

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Oog voor consumenten

Product wordt met aandacht (i.v.m breekbaarheid) ingepakt.
Ook tof dat je er een aansteker bij krijgt en screens , leuke spontane en handige toevoeging

12. juli 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Product niet verstuurd I Opgelost!

Product niet verstuurd, mailtje gestuurd maar krijg ook geen antwoord.

Bestelling bestond uit 2 producten die op vooraad waren maar nogsteeds geen verzendbewijs, of track and trace. Wel het ordernummer etc,

Op de website adverteren ze dat ze het binnen 2 werkdagen versturen, helaas niet dus. Het was een verjaardag's cadeau maar helaas...

Update:

Gelukkig heb Ik vandaag een mail gekregen over dat er een storing was, het is netjes opgelost!

1. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I do not recommend this store

I do not recommend this store. I ordered an SG29 downpipe, and then I had to write to them (after a week) about my shipment. It turned out that they did not have it in stock and the parcel was not sent. The question is, what have you been doing this week? I didn't get any information until I wrote to them. I asked for a refund (and they are expensive). This goes on for another week.

9. april 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Poor communication

I placed an order on January 1st hoping that my item would be shipped within 2 working days as the item is listed as "in stock" and has been listed as "in stock" for the 9 days after I placed my order.
I am aware new year is a busy time so would have no issue waiting longer for delivery however i've received no information on postage or tracking and have received no reply to either my contact form filled out 4 days ago or an email sent 3 days ago. Have now waited 9 days without any information.
My email address registered on your website is correct and I've also checked my spam folder each day.

Update - today 11/1 I receive postage and tracking info to find that there is a mistake/typo in the delivery address which does not match the address entered by myself on the website.

10. januar 2024
Uopfordret anmeldelse
Waterpijp-bong.nl-logo

Besvarelse fra Waterpijp-bong.nl

Hi Connor,

Thank you for your review. We have checked your order and mail history.

You have placed an order on January 1 in the evening. On January 2 we have sent you an e-mail about your order, that the delivery time of the ordered product is longer than normal.
On January 7 (sunday) you send us an e-mail asking about the order status. On January 8 (monday) we have sent you a reply.

It is strange that you can't find our e-mails, while we just sent it to you.

But for your information: your order will be packed and sent to you on January 10 (today), just as we wrote on January 8.

If you have any more questions, please ask.

Kind regards,

Waterpijp-bong.nl

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

dit bedrijf bedriegt mensen

dit bedrijf bedriegt mensen. ze sturen je een valse melding per e-mail dat ze de bestelling hebben verzonden, maar dat ze deze niet verzenden. en ze betalen na 1 maand alleen terug als ik ze dreig met een klacht bij de staat.

21. december 2023
Uopfordret anmeldelse
Waterpijp-bong.nl-logo

Besvarelse fra Waterpijp-bong.nl

Beste "Consumer",

We zien dat je weer een ander platform hebt gevonden om je beoordeling achter te laten. Bedankt hiervoor.

We betreuren echter je ervaring. Wij bedriegen uiteraard onze klanten niet. We hebben een servicelevel hoog te houden, dus doen we er alles aan om onze klant te helpen. We hebben niet voor niets een keurmerk.

Het zou ons dus helpen als je aangeeft om welke bestelling het precies gaat, zodat we de details kunnen achterhalen. Dus stap uit de anonimiteit en laat ons weten waar het precies om gaat.

Maar afgaand op je schrijven lijkt het er op dat we een pakketje hebben verstuurd wat bij PostNL verloren is gegaan. Wanneer ons wordt gemeld dat je je bestelling wil annuleren of iets terugbetaald wil krijgen, doen we dat uiteraard gewoon. Niet na een dreiging zoals je schrijft, maar puur omdat dit gewoon wettelijk verplicht is. Daar is dreigen niet voor nodig.

In ieder geval spijt het ons als je een negatieve ervaring met ons hebt ondervonden. Graag willen we deze negatieve ervaring ombuigen naar een positieve ervaring. Stuur ons een e-mail en we zullen dit verder positief afhandelen.

Met vriendelijke groet,

Waterpijp-bong.nl

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Perfect

Niks om over te klagen, ik heb een bong besteld en ze is perfect aangekomen. Met gratis gaasjes ;). Dit word mijn go to winkel als het gaat om bong spullen, vooral omdat er vaak korting is op het gehele assortiment.
Top winkel met een mooie discrete verpakking!

30. oktober 2023
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Lack of communication channels. Improvement needed

Hi.
I didn't receive any feedback or email that my order 23110907 processing.
Payment was sent 09.11.2023.
Status on your website: Wacht op vooruitbetaling...
And I can't contact with you through email or any another method cuz everywhere redirecting to info mail which is not valid.
Unfortunately poor experience.
You better improve communication methods with clients.

Update:
I've got the email. But for you is better to make a live chat for clients. Cheers!
+1 star for fast reaction via Trustpilot

10. november 2023
Uopfordret anmeldelse
Waterpijp-bong.nl-logo

Besvarelse fra Waterpijp-bong.nl

Hi Serge,

Thank you for your review and information about your order. We have checked our mail, but didn't received anything. Strange, because our e-mail accounts and our contact form on our website are working just fine.

After placing your order, you should have got a conformation e-mail. If you didn't received it, please check your spam box.

We have checked our bank account and we have received the amount of your order. We will proces your order and send it to you. (when paying with another payment method, order delivery is much faster)

If you do have any questions, please ask.

Kind regards,

Waterpijp-bong.nl

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Alles perfect

Ik snap de slechte reviews van waterpijp-bong helemaal niet, dinsdag avond besteld, donderdag middag binnen.

Ik heb een aantal dagen heen en weer gemailed voor een hoop vragen die ik had en die werden allemaal snel en duidelijk beantwoord. Toen eindelijk besteld.

Alles was perfect netjes ingepakt in papier, bubbelplastic, dozen, etc. Heb zelfs wat extra dingen gekregen (aansteker, filters, kortingcode etc)

26. oktober 2023
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere