Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Через этот сайт ставки делать достаточно удобно и надежно. Всегда можно рассчитывать на своевременный ответ техподдержки. Через чат они, например, 24/7 работают. Пополнение и снятие средств обрабатыв... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Добрый день, зарегестрировался на данном брокере, сделал пару ставок, поставил средства на вывод и вот уже две недели не выводят, ссылаясь на технические проблемы с криптопровайдером, попросту просто... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Увлекаюсь ставками на спорт и уже довольно давно пользуюсь этим сайтом для того чтоб делать ставки на футбольные матчи. Тут удобно реализовали возможность пользоваться услугами нескольких букмекерских... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I transfered 1000€, did few transactions, had very good results, and when I tried to withdraw, the assets blocked with a freeze status. The withdraw was requested on February 20th, we are march 4t... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Underholdningsbureau
  2. Bettingvirksomhed
  3. Spilletjeneste
  4. Online casino eller bookmaker
  5. Online sportsvæddemål

Skrevet af virksomheden

VOdds is an advanced sports betting platform built for users who value speed, data, and sharp odds. As a professional solution for sports betting and online betting, VOdds aggregates leading bookmakers and delivers real-time market access through a single, easy-to-use interface. What Makes VOdds Different? VOdds combines professional trading technology with a user-friendly experience, setting it apart from traditional betting sites. ✔ Advanced Odds Scanner Tool Our powerful odds scanner compares sport odds instantly across multiple bookmakers, helping users identify value bets, arbitrage opportunities, and real-time market movements. ✔ Asian Bookies Aggregator VOdds provides access to top Asian bookies, including OrbitX, PS3838, SingBet and 198Bet and other high-liquidity providers, all from one platform. ✔ Single-Wallet Sports Betting Platform One account, one balance, and seamless access to multiple sportsbooks without switching platforms. Odds Scanner Upgrade – New Providers Added Our Odds Scanner just received a major upgrade with four powerful providers, delivering deeper coverage, faster lines, and sharper odds: 📌 IBCBET (Nova88) – Known for high limits, fast live markets, and strong Asian odds across football, basketball, tennis, and more. 📌 VX (Vertex88) – Offers flexible markets and rapidly updated Asian handicaps, ideal for tracking dynamic line movement. 📌 Broker5 – Aggregates top odds from multiple sources, helping users spot value instantly and select the best odds available. 📌 Betdex – Provides a wide range of markets with competitive odds, fast bet execution, and real-time line updates. Why VOdds Odds Scanner Is Unique 💡 What’s Improved for You ⚡ Faster and more accurate live odds 🌍 Broader coverage of global leagues and markets 🎯 Sharper pricing for smarter betting decisions 🔹 Compare multiple Asian bookmakers in real time 🔹 Track line movement and market shifts instantly 🔹 Identify value bets and arbitrage opportunities faster 🔹 Built for professional traders and sharp bettors Sports & Betting Markets VOdds supports a wide range of betting markets for both casual users and professionals: • Football & Basketball • Volleyball betting • Esports betting • Live and pre-match sports betting The platform is optimized for fast execution and professional-level betting strategies. Casino & Gaming Options In addition to sports markets, VOdds offers a complete casino experience, including: • Online slots from leading providers such as Pragmatic Play, PG Soft, and Fat Panda • Fast-paced games from popular crash gambling sites • Premium titles powered by Pragmatic Play online casino This allows users to combine online betting and casino entertainment within one secure ecosystem. Technology, Security & Support • Real-time odds updates and stable platform performance • Professional-grade trading tools • Secure infrastructure • 24/7 multilingual customer support Official VOdds Mirror Sites To ensure uninterrupted access, VOdds operates official mirror sites: 👉 https://allglobally.com


Kontaktoplysninger

2,9

Middel

TrustScore 3 ud af 5

56 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Det tager typisk over 1 måned at svare

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Overall the platform meets my needs

Overall the platform meets my needs. Ive added some games to my favorites and play them often. The platform is generally easy to use, and I havent encountered any bugs or network lag during games. However, Id still like withdrawals to be processed faster, as I often play at work and cant wait long. Otherwise, everything is fine; Im looking forward to updates or new games in the future.

7. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

They haven't paid me €3,000 for two…

They haven't paid me €3,000 for two years. I always get the same answer: "Upon review it is still under compliance check." Can you tell me where to file a complaint ?

13. april 2026
Uopfordret anmeldelse
VOdds-logo

Besvarelse fra VOdds

Dear Vitaliy, thank you for taking the time to share your experience. We sincerely apologise for the frustration and inconvenience this prolonged situation has caused you. We understand how distressing it must be to wait this long without a satisfactory resolution, and we take this matter very seriously. We would like to look into your case personally and ensure it receives the urgent attention it deserves. Please reach out to us directly through our Contact Us page at https://vodds.com/contact-us/ so our team can review your account and provide you with a clear update as quickly as possible. We hope to resolve this for you soon.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Voods its a good company to scam…

Voods its a good company to scam people, they block 1 account whithout answear by more than 1 year.

I go to chat and they say "Hello! Thank you for contacting VOdds support. Upon review, your VOdds account is still under Comliance checking.
Rest assured that we will update you on email once we receive an update from the relevant team."

This message i listen more than 365 days and cant acess my account with 10.000 or more inside

USER: eurzb5457110

7. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
VOdds-logo

Besvarelse fra VOdds

Dear Joao, we are truly sorry to hear about your experience and the distress this situation has caused you. We fully understand how concerning it is to have your account restricted for an extended period without a clear resolution, and we sincerely apologise for that. We want to make this right. Please contact us directly via our Contact Us page at https://vodds.com/contact-us/ and reference your username so our team can prioritise your case and provide you with a proper update without further delay. Thank you for your patience, and we hope to resolve this for you as soon as possible.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ridiculous, in a very bad way

I transfered 1000€, did few transactions, had very good results, and when I tried to withdraw, the assets blocked with a freeze status.
The withdraw was requested on February 20th, we are march 4th, still frozen, no answer from the customer service, I’ve written 5 messages without any kind of feedback.
If your goal is to play, it’s up to you, but I will never put any cent again on this platform.

email sent based on vodds answer on april 30th 2026, on the adress they gave, we are may 6th, still no answer. I'll update if one day I get my money back

4. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
VOdds-logo

Besvarelse fra VOdds

Dear J Denoeux, thank you for sharing your feedback, and we are genuinely sorry for the experience you've had. We understand how frustrating it must be to have a withdrawal delayed and to feel unheard after reaching out multiple times — that is not the level of service we strive to provide. We would like to investigate your withdrawal case urgently and make sure you receive a proper response. Please get in touch with us through our Contact Us page at https://vodds.com/contact-us/ so we can look into this promptly and work toward a resolution. We appreciate your patience and hope to restore your trust in us.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

FALSE ACCUSATION AND SCAM WITH THE PURPOSE OF NOT PAYING THE PROFIT!

USERNAME / ID OF MY ACCOUNT: usdzb9839112
My story and bad experience with the platform and their services began on 11.12.2025 when I found out about it through an online advertisement and saw their offer. I decided to open an account without believing and reading that such slander and bad reviews exist... My first deposit on V Odds was in the amount of 300USDT on 14.11.2025, my account was 100% regular and verified, so I waited a few days to start using the account I spun those 300 USDT for 2 days straight without any major profit or gain, and I decided to deposit another 790 USDT.
I continued to play, and to my luck, but at the end of the day, NO LUCK... When I tried to log in to my account, it said that my account was suspended and that I had to contact an agent. I did so immediately because there was more personal money deposited into the account than winnings.
When I contacted the live chat, I have to admit that I received the worst customer support in the world, I waited too long without getting a response, and when they did respond, they were not specific and did not give me any details as to why or how my account was suspended.
But during that wait, automatic emails were constantly arriving at my address, saying that my account had been reactivated and that I could continue using it.
When I finally tried to log in and managed to log into my account, there was absolutely nothing, so I had to contact the bizarre live chat again and wait...
Unfortunately, while I was waiting for the live chat, the first real, non-automatic email arrived... where V Odds slandered me and I am severely DEGRADED by the slander and their lie, and their slander against me is allegedly that I played with unrealistic odds and matches that were manipulated... How would I, as a player on the site, know what it is when they have it on offer and are offering it?
We come to the conclusion that the WoD is not immune to winning players and are not resistant to winning sticks more than three times, so they have to find any excuse not to pay the winnings from the matches.
They refunded the deposit and did nothing else, they didn't give me any more detailed information, proof or any details, just a simple email that crippled and damaged me financially for no reason.
This is a shame for a society to allow such a fraudulent platform with sports betting services to exist on the market! I WANT TO SAY THAT THIS IS A COLLECTION OF UNPROFESSIONALS AND SCAMMERS, FROM MANAGEMENT TO LIVE CHAT! SHAME I SUGGEST YOU AVOID THIS PLATFORM AND WEBSITE SO THAT YOU DON'T BE DAMAGED LIKE ME!

24. december 2025
Uopfordret anmeldelse
VOdds-logo

Besvarelse fra VOdds

Dear ILSKBG, thank you for taking the time to write such a detailed account of your experience. We are genuinely sorry for the frustration and distress this situation has caused you — we completely understand how upsetting it is to have your account suspended without a clear or satisfactory explanation. We take all concerns of this nature very seriously and want to ensure your case is reviewed thoroughly. We kindly ask you to reach out to us via our Contact Us page at https://vodds.com/contact-us/ so that our team can look into the specifics of your account and provide you with a transparent and detailed response. We appreciate your patience and sincerely hope to address this to your satisfaction.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

The bonus terms changed after I completed the wagering requirements

I recently registered with VOdds and entered the CRB150 cryptocurrency welcome bonus giveaway. Before making a deposit, I carefully read the promotion page and even confirmed the terms in the live chat.

The CRB150 bonus terms clearly state:

"To credit the bonus to your account, you must make settled bets up to 20 times your initial deposit."

Nowhere was it mentioned that the turnover would be calculated using the absolute profit/loss ratio. In reality, the total settled bets must be up to 20 times the deposit amount.

I deposited approximately €129 (equivalent to 150 USDT).

Therefore, the required turnover was approximately €2,580.

I placed a bet of approximately €2,600, as described in the promotion rules. Their account statement (AGG P&L) shows daily calculated bets of approximately €773 + €1,160 + €671.

When I contacted customer support to find out why the bonus hadn't been credited, the situation was dire:

First explanation: in the live chat, they told me my rollover wasn't complete because they "calculate the rollover based on the absolute value of the win/loss, not your stake." This rule wasn't stated anywhere in the CRB150 terms and conditions. Furthermore, during the conversation, the agent recalculated my rollover several times, citing completely different figures that were completely different from each other, indicating that the agent had absolutely no knowledge of how rollovers are calculated correctly.

The agent then changed their excuse again, claiming that some bets were excluded as "duplicates" or "arbitrations on the same event." They even listed "ITF Women Selva Gardena," "WTA Angers," "NCAA," etc., which are obviously tournament names, not duplicate events.

I requested proof, and they sent me an Excel file with all my bets. There were no duplicate bets on the same event, and the amounts did not exceed my initial deposit. Their accusation simply didn't align with the actual data.

After several hours of arguing in online chat, the matter was transferred to the "account manager."

Then the account manager (Joy) emailed me:

When I quoted the promo page to her, the agent acknowledged that this calculation method "is not yet spelled out in the terms and conditions," but said they "regret" this and continue to insist on using this internal definition.

According to her, my CRB150 turnover is only €53.33 (which corresponds exactly to my total profit of €10.13 + €21.10 + €22.10).

VOdds' "standard" method is to calculate turnover based on the absolute sum of wins and losses.

The CRB150 terms and conditions "have not yet been updated."

And they refuse to credit the bonus because, according to this internal method, I have not met the requirements.

In other words:

I joined the promotion under the same published rules.

I completed the requirement exactly as written (20x the total amount of settled bets).

Only after I completed it did VOdds invoke a different, unspoken internal rule and reject the bonus, citing the "standard terms and conditions" of other promotions and the general provision that they can cancel any offer for any customer.

They offered me €10 "of their own free will" and claimed their decision was final.

My conclusion:

In my opinion, this is a classic example of a bonus whose rules are effectively changed after the fact. The CRB150 terms and conditions posted on the website don't match how VOdds actually implemented the promotion. Initially, customer support gave me several contradictory explanations (including false accusations of "double betting"), after which the account manager finally confirmed that they use an entirely different definition of turnover, which wasn't specified in the CRB150 terms and conditions when I joined.

I have withdrawn my balance and will no longer use VOdds. Other players should be aware that:

Published terms and conditions of promotions may not reflect the actual internal rules;

VOdds may refuse to provide a bonus even if you comply with the written terms;

This was a very disappointing experience for me as a new customer.

4. december 2025
Uopfordret anmeldelse
VOdds-logo

Besvarelse fra VOdds

Dear Hannu, thank you for your thorough and detailed feedback — we sincerely apologise for the confusion and disappointment surrounding the CRB150 promotion. We understand how frustrating it is to complete a promotion in good faith based on the published terms, only to receive an outcome that feels inconsistent with what was communicated. We take transparency in our promotions very seriously, and your experience highlights an area where we clearly need to do better. We would like to review your case personally to ensure it is handled fairly. Please contact us through our Contact Us page at https://vodds.com/contact-us/ so our team can look into this with the full context you've provided. We appreciate your patience and are committed to finding a fair resolution for you.

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Solid Experience – A Few Tweaks Would Make It Great

Overall, I’ve been satisfied with the service — the support has been responsive and the platform works well. One suggestion I’d make is to consider enabling instant deposits via Skrill, which is industry sandart, as one of mine took around 20–30 minutes to be credited, which was a bit stressful with a game about to start. It would also be great to see a wider range of sports offered in the future.

4. juni 2025
VOdds-logo

Besvarelse fra VOdds

Hello Tomas!

Thanks for the feedback. Great to hear you're enjoying the platform and support. We’re always working on improving both payment speed and platform features, including expanding our sports offering. Really appreciate you being with VOdds.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Vodds has nothing short of excellent

Vodds has nothing short of excellent. Transactions are smooth from start to finish, no delays from my end, even during peak hours or live play, which makes a huge impact not only for me for sure, the platform runs without lag what really impres me is the support team were always responsive, nice and ready when you need help .Vodds realy prioritises performans and satisfying the users I find peace when playing and it is reliable.

10. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
VOdds-logo

Besvarelse fra VOdds

Hi Maximilian,

Thank you for your thoughtful review. We're glad to hear that you've had a smooth experience with VOdds and that our support team was able to assist you effectively. Your feedback is highly appreciated and helps us continue to provide reliable and user-focused service.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Complaint about account blocking and withheld funds (€24,000) — VOdds

I am writing to file a formal complaint against VOdds betting platform.

My login - usdza0991676. I have been a user of vodds.com for approximately two years and have deposited a total of around $46,000 USD. On February 27, 2025, I placed my last bet, after which my account balance reached $24,199 USD.

The following day, on February 28, 2025, I was no longer able to access my account. Since then, I have contacted vodds.com multiple times via their support system and their Telegram channel, but I have not received any response for over a month.

To this day, my account remains inaccessible, and I have not received any explanation or updates regarding the status of my balance.

I have attempted to resolve this issue directly with VOdds support, but I only receive generic responses (“please wait”) without any real progress.

I respectfully request your intervention to review this situation and ensure a fair resolution.

27. februar 2025
Uopfordret anmeldelse
VOdds-logo

Besvarelse fra VOdds

Dear Oleksandr,

Thank you for bringing this matter to our attention. We deeply regret to hear about your experience, and we want to assure you that situations like this are not in line with the standards we uphold at VOdds.

We are fully committed to resolving any issues our users may encounter, and we consider it our top priority to ensure that all concerns are addressed promptly and transparently. Our support team strives to respond to every inquiry with care and attention, and we sincerely apologize if you felt otherwise in your recent attempts to reach us.

To help us investigate and resolve your case as quickly as possible, we kindly encourage you to contact us directly through any of the following channels:

Email: accounts@vodds.com
Telegram: @VOddsSupport
WhatsApp: +63 917 837 2617
Skype: vodds-support

Please include your login and any relevant details so we can assist you without delay.

Thank you for your patience and understanding. We look forward to resolving this matter to your satisfaction.

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Platform works fine

Platform works fine, no issues yet coz i use it twice as of now, Haven't withdrawn. Will update soon hows the payment goes.

10. februar 2025
VOdds-logo

Besvarelse fra VOdds

Dear valued customer,

Thank you for your feedback! You shouldn't face any issues with withdrawals either. We wish you an excellent gaming experience and big wins!

Best regards,
VOdds

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

WARNING: VOdds suspended my account and froze nearly 4000€

I tried withdrawing 1605€ from my VOdds account on the 5th of February. The next morning, my account was suspended without warning, and I never received my withdrawal.

I immediately contacted support and was told my account was under a compliance check. It has now been 7 days, and VOdds has provided zero updates, and no timeline for resolution despite my repeated requests. My account, holding nearly 4000€, remains frozen.

⚠️ WARNING TO ALL USERS ⚠️ If you deposit money on VOdds, there is a real risk you may never get it back. Do NOT trust this platform until I update this review with the final outcome.

I am now taking further steps, including filing complaints on other betting platforms, reporting this issue to the fraud teams of the biggest crypto platforms (Kraken, Binance, etc), and exploring legal actions. If my issue is not resolved within 24 hours, I will proceed with these actions immediately.

I demand that VOdds immediately restore access to my account and return my full bankroll of nearly 4000€ without further delay.

---

UPDATE: It's the 15th of February, and my 4000€ is still frozen. Do NOT trust this platform until I have updated the review with the final outcome!

---

UPDATE #2: It's the 16th of February, and I have escalated the matter by submitting an official scam report on Binance due to VOdds withholding my funds without resolution. Evidence of this scam report is available upon request.

---

UPDATE #3: It's the 18th of February, and after almost two weeks of silence, VOdds has responded to my Trustpilot review, BUT they continue to ignore all my direct emails and requests for updates. This confirms that VOdds is only responding here to manage their public reputation, not to actually resolve my issue. My account with nearly 4000€ remains frozen. Since they continue to ignore me privately, I have now contacted them via Telegram and will escalate further if they refuse to respond. Until my funds are returned, I strongly advise others to STAY AWAY from this platform.

---

UPDATE #8: It’s the 3rd of March, and VOdds has now ignored my requests for evidence for two full weeks. Instead of addressing my complaint, they have invited (see the badge next to their name) three suspicious "customers" to leave fake reviews on Trustpilot.

All three reviews gave a 4/5 rating - a convenient way to inflate their score without looking too obvious and pushing my review further down the list. Coincidence? I don’t think so.

Meanwhile, my Reddit post has now reached 4500+ views, meaning thousands of people are learning about VOdds' scam tactics. I continue updating the post regularly to make sure even more people are warned.

This further confirms that VOdds is acting in bad faith and has no legitimate reason to confiscate my funds. They are deliberately avoiding accountability while keeping my nearly 4000€ locked.

DO NOT trust any positive reviews left after my complaint - these are fake reviews, part of VOdds' strategy to bury legitimate complaints and increase their Trustpilot rating.

---

UPDATE #10: It's the 27th of March, and two more weeks have passed with zero response from VOdds. They continue to ignore my repeated requests for evidence and are still illegally holding my nearly 4000€.

---

UPDATE #11: It’s the 14th of April, and nothing has changed. VOdds continues to ignore all communication and is still illegally holding my nearly 4000€ without providing any evidence to support their false accusations. It has now been over two months since they froze my account.

---

UPDATE #12: It’s the 29th of April. Two more weeks have passed, and nothing has changed. VOdds still ignores my requests, illegally holds my 4000€, and refuses to send it back to me.

---

UPDATE #13: It's the 20th of May, and nothing has changed. My money is still stuck on VOdds. Please do NOT trust any positive reviews posted after mine. These are clearly bot written reviews aimed at burying real complaints like mine.

I wouldn’t still be updating this review thread nearly 4 months later if I didn’t truly believe that VOdds is operating as a scam.

---

UPDATE #14: It's the 30th of June, and nothing has changed as VOdds still illegally holds my 4000€, and refuses to send it back to me.

---

UPDATE #15: It's the 1st of August. VOdds still illegally holds my 4000€...

---

UPDATE #16: It's the 19th of September, and nothing has changed.

---

Note: Due to Trustpilot’s character limit, I’ve had to remove earlier updates (4-7 and 9) to make room for new ones. I’ll continue replacing older updates as needed to ensure this review stays up to date until this issue is resolved.

---

❌ AVOID VODDS AT ALL COSTS! If you already have money on VOdds, I strongly suggest you start slowly withdrawing your funds before it’s too late.

I will keep updating this review until I have received my money back.

5. februar 2025
Uopfordret anmeldelse
VOdds-logo

Besvarelse fra VOdds

Thank you for your feedback. We sincerely regret any inconvenience you may have experienced and appreciate you bringing this to our attention. At VODDS, we highly value our customers and are committed to providing the best possible service.

We encourage you to reach out to us directly at accounts@vodds.com, Telegram: @VOddsSupport, WhatsApp: +63 917 837 2617, or Skype: vodds-support, so we can gather all necessary details and work towards a resolution as soon as possible. Our team is ready to assist you and will do everything possible to address your concerns.

We appreciate your patience and understanding and look forward to assisting you further.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Удобно делать ставки

Удобно делать ставки. Много букмекеров, условия хорошие предлагаются, хорошие бонусы. И реализовано все грамотно. Быстрое пополнение и вывод средств, единый кошелек для всех букмекеров. Именно поэтому сейчас в основном здесь ставлю на спорт.

4. juli 2024
Uopfordret anmeldelse
VOdds-logo

Besvarelse fra VOdds

Благодарим вас за отзыв! Нам очень приятно, что вам понравилось пользоваться нашей платформой. Мы стараемся регулярно радовать наших клиентов новыми акциями и бонусами. Спасибо, что вы с нами!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Money was stolen

Good afternoon, two weeks ago I made a deposit to this broker, made a bet, the bet was calculated with a refund and the account was frozen without explanation, that is, my deposit was simply stolen and they refuse to give it to me! They have been saying for two weeks that they are waiting for an answer from whom and that's it, they are just blatantly lying! do not use their services, scammers

17. november 2024
Uopfordret anmeldelse
VOdds-logo

Besvarelse fra VOdds

Thank you for your feedback. We are truly sorry to hear about your unpleasant experience and are commited to resolve it as soon as possible. As we value our reputation and the convenience of our clients, and we assure you that our team will thoroughly investigate this situation. Please contact us at accounts@vodds.com, Telegram: @VOddsSupport, WhatsApp +63 917 837 2617 or via Skype: vodds-support, so we can gather all necessary details and provide you with a resolution. Thank you for your patience and understanding.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Не выводят депозит

Добрый день, зарегестрировался на данном брокере, сделал пару ставок, поставил средства на вывод и вот уже две недели не выводят, ссылаясь на технические проблемы с криптопровайдером, попросту просто своровали мой депозит и не хотят отдавать его! ни в коем случае не используйте данного брокера! обманщики и воры

13. november 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Stealing money

Good afternoon, I urge you not to register on the scammers' website, I made deposits, placed bets, as a result, the account was blocked for some fraudulent actions, the bets were manipulated, and even the entire deposit was taken away as compensation, although I made more deposits than I withdrew funds! scammers and thieves

12. november 2024
Uopfordret anmeldelse
VOdds-logo

Besvarelse fra VOdds

We appreciate you bringing this matter to our attention. We deeply regret to hear about your negative experience and are determined to resolve it ASAP. We highly value our reputation and the convenience of our clients, and our specialists are committed to reviewing this case in detail. Kindly reach out to us at accounts@vodds.com, Telegram: @VOddsSupport, WhatsApp +63 917 837 2617 or on Skype: vodds-support to assist us in resolving this issue promptly. Thank you for your cooperation.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Actually

Actually, I do like Vodds. It has lots of promos, welcome bonuses and so on. Recently, I've recieved a crypo welcome bonus. As an average cryptocurrency user, I like it. What else do I like. Odds scan is the GOAT, and its really convenient. Whether you’re into sports or casino betting, it’s designed to be easy to navigate. My thanks to the devs for such a tool.

25. oktober 2024
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Money stolen by vodds

My FairExchange account on which I play through the VODDS platform has been blocked since May 14, 2023.
It's been a year since my 900 euros have been blocked at Fairexchange.
I have sent dozens and dozens of emails to restart VODDS but the response is always the same "your Fairexchange account is being verified".
I advise you to stay very far away from VODDS because they steal money.
I've never seen an audit take this long.
Also note that VODDS reimbursed a first friend (200 euros) for the same reason but that for my second friend and me, they absolutely do not want to.
I'm very disappointed because the beginnings on VOODS were great but today I lost 900 euros that they stole from me.
RUN AWAY.

13. maj 2024
Uopfordret anmeldelse
VOdds-logo

Besvarelse fra VOdds

We’re sorry to hear about your negative experience and truly understand your frustration. Please note that account verifications and audits are handled by FairExchange, but we’ll do our best to assist and resolve this issue as quickly as possible. For further assistance, please contact us at accounts@vodds.com, on Telegram (@VOddsSupport), via WhatsApp (+63 917 837 2617), or through Skype (vodds-support). Your feedback is important, and we’re committed to helping you.

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere