Vitaslimex Anmeldelser 

168
•
TrustScore 3.5 ud af 5

3,4

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Too many add ons which I found disappointing as if it is supposed to be that good well surely you don’t need anything else. I will give it a try as nearly at the end of my weight loss journey so every... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

J'ai commencé ma cure de Vitaslimex depuis une semaine, commandé le 6 octobre et je n'ai plus de fringales, déjà mon ventre est plus plat je remarque que ce produit fonctionne sur mon organisme, je r... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Envoi rapide et sécurisé ! Excellente communication avec le service client. Pour ce qui est du produit, très simple d’utilisation. 1 gélule /jour donc un bon rapport qualité /prix. Dès la première pri... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

HIDDEN CHARGES!!!! Paid “offer” price of £19.99 but when payment went through further £39.98 was taken out. There was no mention of it!!!! Paid via ApplePay, have no confirmation email, no referenc... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

Skrevet af virksomheden

Vitaslimex offers a daily metabolic support supplement formulated to help with weight management, digestion, and everyday energy. Made with natural ingredients, it's designed for safe, ongoing use with no prescription required. Every order comes with a 30-day money-back guarantee, free shipping, and 24/7 customer support.


Kontaktoplysninger

3,4

Middel

TrustScore 3.5 ud af 5

168 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 92 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 48 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

3,4

Alle anmeldelser

(168)

159 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

1ère commande

1ère commande, j'attends la livraison et les effets promis.

19. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Vitaslimex-logo

Besvarelse fra Vitaslimex

Merci beaucoup pour votre note, et bienvenue ! Nous espérons que votre commande arrivera bientôt.

Les résultats varient d’une personne à l’autre, et nous serions ravis de savoir comment cela se passe une fois que vous aurez commencé.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Poor ordering experience

Poor ordering experience, advert is £19.99 but the photo is for 3 packets. When using Apple Pay you are charged £19.99 including delivery and then straight after £39.98 is taken from the same account. Small print shows per packet, but as Apple Pay only confirms £19.99 transaction I didn't expect my order to be £60. Tried to cancel within an hour of ordering, but this was declined, they tried to offer me a discount to keep the items - clearly happens a lot. Very poor way to get people to spend more than they think.

If you were confident in the pricing you'd be transparent when paying and charge 1 x £59.97 and not £19.99 followed by a further transaction. This is not transparent or fair - I am not happy with the offer from your customer service team. 25% discount or refund at my cost for a refund which may take weeks

19. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Vitaslimex-logo

Besvarelse fra Vitaslimex

Hello, thank you for the detailed feedback. Our order page shows each package with its price per bottle and its total price before payment, and a second payment alongside the first is often linked to a multi-bottle package or a recurring plan chosen with a one-time order.

We’re sorry the total wasn’t what you expected. We’d like our team to review your order and the options available, so please contact us via our support page (https://support.vitaslimex.com/hc/en-de) with your order number.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Prix de l'achat du pack n'est pas le…

Prix de l'achat du pack n'est pas le même proposer avant prélèvement de plus j'ai prix 2 pack et 3 prélèvement on été effectuée je ne conseil pas

13. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Vitaslimex-logo

Besvarelse fra Vitaslimex

Bonjour, merci pour votre retour. Notre page de commande indique chaque formule avec son prix par flacon et son prix total avant le paiement, un montant différent du prix par flacon est donc souvent lié au choix d’un pack multi-flacons ou d’un plan récurrent sélectionné lors du paiement.

Nous sommes désolés que cela ne corresponde pas à vos attentes. Nous aimerions que notre équipe examine votre commande. Pourriez-vous nous contacter via notre page d’assistance (https://support.vitaslimex.com/hc/en-de) avec votre numéro de commande ?

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

commande passée rapidement.

commande passée rapidement.

19. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Vitaslimex-logo

Besvarelse fra Vitaslimex

Merci beaucoup pour votre note !

Nous sommes ravis que votre commande ait été rapide à passer, et nous espérons que vous apprécierez Vitaslimex.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

VITASLIMEX. SCAM!!! SCAM!!! SCAN!!

This product does absolutely nothing for you and you can’t get a response from them. PLUS they take further subscriptions from you - even though you haven’t signed up for this!!! DON’T BUY FROM THEM!!!

9. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Vitaslimex-logo

Besvarelse fra Vitaslimex

Hello, thank you for sharing this. Results vary from person to person, and weight-management support may take several weeks of consistent use alongside a balanced diet, hydration and regular activity. Individual results are not guaranteed.

As for payments, an additional charge is often linked to a multi-bottle package or a recurring plan selected at checkout, and we’d like our team to look into your order and any recurring plan attached to it.

We’d also like to make sure you get a proper reply, so please contact us via our support page (https://support.vitaslimex.com/hc/en-de) with your order number.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Misleading advertising

Special offer of £19.99, so I thought! Then another amount of £39.99 went out of my account. I tried to cancel before I’d even received the confirmation. Told it was too late and I could either have a 25% refund or return it at my own expense as it was my fault. Tried to explain that the advertising was misleading, and the claim to Dragons Den was false.
If the price is for just one bottle then why strike through the £59.99 which suggests customers are getting the 3 pack for £19.99. And the number of add ons is scary and the option to decline them is not clear with the font almost diminished making it hard to pick out.
I queried a few times but kept being given the same answer and that they would clarify again the returns process. I didn’t need clarification ! I needed recognition that the advertising is misleading and they would honour my return with a prepaid postage label - they declined.
Based on the number of reviews already with exactly the same issue, I would tell others to avoid this site and their offering.
I did ask for the CEO’s business email address to direct my complaint to them but was told they won’t give out personal information. I told them it was a business email I wanted and this should be readily available - again they declined!

18. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Vitaslimex-logo

Besvarelse fra Vitaslimex

Hello, thank you for taking the time to share such detailed feedback. Each package on our order page shows its price per bottle and its total price before payment, and any additional offers are optional extras that aren’t required to complete an order. A second payment appearing alongside the first is often linked to a multi-bottle package or a recurring plan selected at checkout.

We’re sorry this wasn’t the experience you were hoping for, and we’ve noted your comments about the ordering process. Our team would like to review your order and the options available to you, so please contact us via our support page (https://support.vitaslimex.com/hc/en-de) with your order number.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

You’re likely to get an unwanted surprise at checkout

Difficult to order exactly the amount you want.
Thought I was ordering 1 bottle @£19.99, turns out it was 3 bottles EACH at £19.99….+ they added on 2 bottles at a special price and assumed I wanted a subscription!!!
Be very wary.
I ordered via an ad on Facebook which mentioned Vitaslimex being endorsed by experts from Dragons’ Den. This isn’t true and therefore I will be returning £84.96 worth of goods …..yes, that was a shock when it showed up at checkout. Unable to back out or cancel order and have been given 2 options, neither acceptable
1. Is to keep the goods and receive a partial 25% refund….hmmm, no thanks!
2. To return the goods, unopened, at my own expense to an address in The Netherlands, which is a much longer process and sounds a bit dodgy, so,….hmmm, not happy with this either.
My advice, steer well clear.

17. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Vitaslimex-logo

Besvarelse fra Vitaslimex

Hello, thank you for sharing this. On our order page, every package lists the price per bottle along with the full total before payment, and additional offers are optional extras.

A total higher than a single bottle’s price is often linked to a multi-bottle package or a recurring plan chosen at checkout. We’re sorry this wasn’t what you were expecting.

We’d like our team to review your order and talk through the options with you, so please contact us via our support page (https://support.vitaslimex.com/hc/en-de) with your order number.

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

It was very straightforward ordering…

It was very straightforward ordering what was recommended to me. Although after that I didn’t agree with all the other offers it then was giving me before completion of sale.

18. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Vitaslimex-logo

Besvarelse fra Vitaslimex

Hi, thank you for your feedback, and we’re glad ordering was straightforward.

Any additional offers shown before completing an order are entirely optional extras, and skipping them has no effect on your purchase. We’re sorry if there were more than you expected, and we appreciate you letting us know.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

pub douteuse

Curieux qu'un médecin en exercice puisse vanter un produit à acheter. C'est en principe contraire a la déontologie !!

Pub lourdingue, repetitive

34 000 patients soi disant satisfaits mais sur la vidéo du 18 octobre 2026 Michel Cymes pretend qu'il ne reste plus que 97 doses disponibles ?

Le moyen de commander est pour le moins étrange, opaque.

18. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Vitaslimex-logo

Besvarelse fra Vitaslimex

Bonjour, merci pour votre retour. Notre page de commande indique chaque formule avec son prix par flacon et son prix total avant le paiement.

Si vous avez une question concernant une commande, notre équipe d’assistance se tient à votre disposition via https://support.vitaslimex.com/hc/en-de.

Cordialement,

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

A quick and easy purchase

A quick and easy purchase, now to see if this really works!!

18. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Vitaslimex-logo

Besvarelse fra Vitaslimex

Thank you so much for your rating! We’re glad your purchase was quick and easy.

Results vary from person to person, and we’d love to hear how it goes.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Should have checked here first…

Should have checked here first! As with other customers, i ordered a one off bundle for £19.99 then they attempted two further payments of £39.98 each. Fortunately my bank blocked them. I have emailed to cancel the order but I don’t live in much hope of a response as others have not had a reply. Website not clear - avoid!!!!

18. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Vitaslimex-logo

Besvarelse fra Vitaslimex

Hi, thank you for letting us know. Our order page shows each package with its price per bottle and its total price before payment, and additional payment requests appearing alongside the first are often linked to a multi-bottle package or a recurring plan selected at checkout.

We’re sorry for the worry this has caused. If you’ve already emailed us, please also contact us via our support page (https://support.vitaslimex.com/hc/en-de) with your order number so our team can match it up and follow up with you.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

HIDDEN CHARGES!!!!

HIDDEN CHARGES!!!!
Paid “offer” price of £19.99 but when payment went through further £39.98 was taken out. There was no mention of it!!!!
Paid via ApplePay, have no confirmation email, no reference number- just extra charges that company forgot to mention!
Very misleading advertising! Stay away!!!!

18. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Vitaslimex-logo

Besvarelse fra Vitaslimex

Hello, thank you for your feedback. Each package on our order page is shown with its price per bottle and its full total before payment, and a second payment alongside the first is often linked to a multi-bottle package or a recurring plan chosen at checkout.

We’re sorry this wasn’t what you were expecting. If you haven’t received your order confirmation, please contact us via our support page (https://support.vitaslimex.com/hc/en-de) with the email used at checkout, and we’ll gladly check your order.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Grosse erreur

Bonjour, je viens de passer commande pour 3mois de gélules avec une réduction de 46% sauf qu’en allant vérifier directement sur mon compte 2 prélèvements ont été réalisés ! Je vous ai donc envoyé un mail avec preuve à l’appui j’espère que vous allez très rapidement rectifier cette erreur ?!

17. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Vitaslimex-logo

Besvarelse fra Vitaslimex

Bonjour, merci d’avoir partagé cela. Notre page de commande indique le prix par flacon ainsi que le prix total du pack de 3 mois avant le paiement, et un second prélèvement qui apparaît avec le premier est souvent lié au choix d’un pack multi-flacons ou d’un plan récurrent sélectionné lors du paiement.

Nous sommes désolés que cela vous ait inquiétée. Si vous nous avez déjà écrit, merci, et n’hésitez pas à nous contacter également via notre page d’assistance (https://support.vitaslimex.com/hc/en-de) avec votre numéro de commande afin que notre équipe examine cela rapidement.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Very misleading ordering process

Very misleading ordering process. You think you are only paying £49.98. But your bank shows another payment of £24.99. By only showing you the individual price.

17. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Vitaslimex-logo

Besvarelse fra Vitaslimex

Hello, thank you for your feedback. Our order page shows each package with its price per bottle and its full total before payment, so an additional payment alongside the first is often linked to a multi-bottle package or a recurring plan selected at checkout.

We’re sorry this wasn’t what you were expecting. We’d like our team to check your order, so please contact us via our support page (https://support.vitaslimex.com/hc/en-de) with your order number.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Easy to order

17. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Vitaslimex-logo

Besvarelse fra Vitaslimex

Thank you so much for your rating!

We’re glad ordering was easy for you, and we hope you enjoy Vitaslimex.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Informative and reviews

17. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Vitaslimex-logo

Besvarelse fra Vitaslimex

Thank you so much for your rating!

We’re glad you found the information helpful, and we hope you enjoy Vitaslimex.

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Too many add ons which I found…

Too many add ons which I found disappointing as if it is supposed to be that good well surely you don’t need anything else. I will give it a try as nearly at the end of my weight loss journey so everything has slowed down a little, so hopefully this will help me to get the results I wish.

17. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Vitaslimex-logo

Besvarelse fra Vitaslimex

Hi, thank you for your feedback. Any additional offers shown during checkout are entirely optional extras, and they’re never required to complete your Vitaslimex order.

We’re sorry if there were more than you expected. We hope you enjoy trying it. Results vary from person to person, and we wish you all the best on your journey.

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Well I wasn’t sure if it was a one time…

Well I wasn’t sure if it was a one time perchance or if it was a subscription coz I don’t want a subscription just a one time buy to see if it works coz nothing else I have tried has worked so far

17. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Vitaslimex-logo

Besvarelse fra Vitaslimex

Hi, thank you for your feedback. We want you to be completely clear about what you ordered, so our team will gladly confirm exactly what your order includes and whether any recurring plan is attached to it.

Please contact us via our support page (https://support.vitaslimex.com/hc/en-de) with your order number or the email used at checkout, and we’ll follow up with you directly. We hope you enjoy trying Vitaslimex.

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Ordered as a trial and paid offer price…

Ordered as a trial and paid offer price of 19.99 , checked my bank and a further amount has been taken , this was not clear on the order , i have emailed and no reply , i also see other reviews the same

16. oktober 2026
Uopfordret anmeldelse
Vitaslimex-logo

Besvarelse fra Vitaslimex

Hello, thank you for letting us know. Each package on our order page is shown with its price per bottle and its total price before payment, and a further payment appearing alongside the first is often linked to a multi-bottle package or a recurring plan selected at checkout.

We’re sorry for the concern this has caused. Please contact us via our support page (https://support.vitaslimex.com/hc/en-de) with your order number or the email used at checkout, so our team can match it with your email and follow up with you directly.

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere