Ik vind het echt zorgwekkend hoe slecht…
Ik vind het echt zorgwekkend hoe slecht jullie bereikbaar zijn. Juist omdat jullie een zorgwinkel zijn die hulpmiddelen levert aan mensen die ziek zijn en vaak afhankelijk zijn van snelle en goede ondersteuning, mag je verwachten dat er fatsoenlijke bereikbaarheid is. Het is dan ook bijzonder frustrerend dat ik niemand te pakken krijg wanneer ik iets nodig heb.
Eerlijk gezegd verbaast het mij dat een bedrijf met zo'n beperkte bereikbaarheid überhaupt op deze manier kan functioneren en zelfs mag leveren aan ziekenhuizen in Nederland. Voor patiënten is goede communicatie geen luxe, maar een noodzaak. Ik hoop dat jullie dit serieus nemen en ervoor zorgen dat klanten in de toekomst wél tijdig geholpen worden.








