Vitalaire Winkel Anmeldelser 16

TrustScore 2 ud af 5

1,8

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Virksomhedsoplysninger


Kontaktoplysninger

1,8

Under middel

TrustScore 2 ud af 5

16 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ik vind het echt zorgwekkend hoe slecht…

Ik vind het echt zorgwekkend hoe slecht jullie bereikbaar zijn. Juist omdat jullie een zorgwinkel zijn die hulpmiddelen levert aan mensen die ziek zijn en vaak afhankelijk zijn van snelle en goede ondersteuning, mag je verwachten dat er fatsoenlijke bereikbaarheid is. Het is dan ook bijzonder frustrerend dat ik niemand te pakken krijg wanneer ik iets nodig heb.
Eerlijk gezegd verbaast het mij dat een bedrijf met zo'n beperkte bereikbaarheid überhaupt op deze manier kan functioneren en zelfs mag leveren aan ziekenhuizen in Nederland. Voor patiënten is goede communicatie geen luxe, maar een noodzaak. Ik hoop dat jullie dit serieus nemen en ervoor zorgen dat klanten in de toekomst wél tijdig geholpen worden.

12. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dit bedrijf zou niet met longpatiënten…

Dit bedrijf zou niet met longpatiënten om moeten mogen gaan!!!
We gaan beginnen!
Kennen geen spoedservice. Telefonisch zo slecht bereikbaar uren aan de telefoon op een geven moment kun je jou nummer intoetsen en ze bellen je terug...dus niet!! Div keren gebeld, niemand gesproken
Na 5 dagen bel ik zelf maar weer een keer ik krijg iemand aan de lijn. Ik doe mijn beklag en meteen word ik op een andere lijn gebeld. Ik neem t wissel gesprek....u had ons gebeld. Ja op maandag nu is t vrijdag!!!!
Ik heb verder een systeem met vloeibare zuurstof ( Vul systeem) tot drie keer toe verkeerde levering. Zijn vaten van 40 liter. Chauffeurs krijgen opdracht voor levering 10 liter. Weer dagen aan huis gekluisterd. Dan komen ze met niks omdat er een storing zou zijn, Nee hoor ik vroeg gewoon een vol vul vat. En hou me ten goede die chauffeurs krijgen opdracht maar ook zij zijn er ziek van . Natuurlijk iedereen klaagt tegen hen. Dit bedrijf komt hun zorgplicht gewoon niet na. Meneer u gaat niet dood was het antwoord u heeft thuis zuurstof! Hoe moet ik dan dan naar het ziekenhuis? Zonder zuurstof? Een ambulance bellen! Meneer u gaat niet dood was weer het antwoord! Maandag 8 juni had ik een ingreep in het ziekenhuis met de behandelaars werd af gesproken dat ik meteen terug moest komen bij n bloeding. Dus ik bel van uit het ziekenhuis dat ik meteen zuurstof wil hebben. Ik had twee streepjes om smorgens naar het ziekenhuis te gaan...stress haal ik het wel? Ik krijg te horen dat ze dinsdag morgen de route hebben. Dinsdag ochtend bellen ze mijn mantelzorger mij durven ze niet te bellen denk ik. We komen woensdag we hebben geen zuurstof op voorraad. Is niet geleverd! EERSTE LEVENSBEHOEFTE...ik heb maar 10 % longinhoud. Ik ben zo boos geworden. Ik heb gebeld en via bestellingen iemand te spreken gekregen deze bevestigd dat ze geen zuurstof hadden. Hoe is het mogelijk!!!! 2 April heb ik via het ziekenhuis een wissel uit laten voeren met een ander bedrijf die wel weten hoe het moet. Vital Air leqide health care moet dit in behandeling nemen. Dinsdag 9 juni nog niks gebeurd. Meteen sluiten dit bedrijf! T gaat niet om een doos eieren. Ik beschrijf hierboven enkele dingen die mis gingen. Ik kan een boek schrijven en overweeg om een televisieprogramma in te schakelen om dit eens aan het licht te brengen. Geen enkele positieve review zegt meer dan genoeg toch? Erg genoeg dat ik me hier mee bezig moet houden.

12. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Nieuw apneuapparaat werkt niet goed.....geen reactie van de klantenservice!

Ik kreeg een melding van mijn apneuapparaat dat de motor aan vervanging toe was. Ik moest de leverancier op de hoogte stellen. Ik gebeld en aangegeven dat mijn apneuapparaat vervangen diende te worden. 2 dagen later ontving ik een nieuw apneuapparaat. Echter het werkte niet goed. Ik gebeld en kreeg een antwoordapparaat die aangaf dat het erg druk was en of ik mijn tel.nr. wilde inspreken dan zou ik worden teruggebeld. Helaas dat gebeurde niet dus ik stuur een mail waarin ik aangeef dat ik het nieuwe apparaat niet kan gebruiken omdat het niet goed werkte; ik kan er niet door ademen dus ik gebruik nu nog maar mijn oude apneuapparaat maar weet niet hoe lang de motor dat nog volhoudt. Helaas kreeg ik ook geen reactie op mijn mail!!!
Dit vind ik voor een zorgverlenende organisatie een zeer slechte service, de gezondheid van mensen hangt af van zo'n apneuapparaat en als er bij problemen niet gereageerd wordt......... Kortom schandalig dat er geen reactie komt!

8. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Slechte service

Een heel verhaal. 20 april is er brand geweest bij ons gewkeest..Ivb rook en roet schade mocht mijn man van brandweer apneu apparaat niet meer te gebruiken. 21 april direct alles nieuw besteld inclusief warm waterslang,want mijn man heeft
anders snel kapotte neus etc..
22 april warmwaterslang geleverd.
Donderdag 23 april weer contact opgenomen geen apneu apparaat. Men zei duurt wel 14 dagen😳 Bizar.mijn man functioneerde al niet meer . Niets opslaan in geheugen vaak het zelfde vragen. Heeft ca 40 tot 45 adem stops zonder apneu apparaat. Op advies huisarts.toch oude gaan gebruiken met nieuwe warmwater slang. .Na ruim week werd pas nieuwe masker geleverd.
Eindelijk 9 mei nieuwe apparaat. Maar helaas een nieuw type,past de aangeschafte nieuwe slang niet op.
Dus maandag 11 mei contact opgenomen met Vital air dat niet klopt en hoe op te lossen. Graag nieuwe slang maar op hun kosten..Moest men gaan overleggen. Kwam niets
.Op 18 mei weer gebeld
Tig keer door verbonden,ook vaak verkeerd. Niet bevoegd ,mail sturen was advies. Dit gedaan en hele verhaal in mail gezet vanaf dag 1,dus vanaf 21 april.
Kwam geen reactie terug.
Toen ook contact formulier ingevuld.Kwam alleen reactie terug via website bestellen.
Verder niets. Weer gebeld, o ,wat vervelend mevrouw zet door naar supervisor. Geen reactie. Vorige week (viel ook niet mee )via medewerker slang besteld dacht ga niet vooraf betalen 😉
Gistermiddag werd mijn man gebeld door medewerker over klacht.
Krijgen we de vraag wist u niet dat u nieuwe versie van apparaat kreeg.NEE, we hebben gewoon alles nieuw besteld ivb brand. Moeten zij toch weten lijkt mij!!!
Dus fout ligt bij hun,dus de kosten van nieuwe warm waterslang ook lijkt ons.
Is ook weer duurder dan van vorige apparaat.
Poos aan telefoon in wacht . Ik ben niet bevoegd zei medewerker verbindt u door. 20 min in wacht weer. Kreeg mijn man ziekenhuis lijn ofzo. Die zei verkeerd door verbonden.Werd hij door geschakeld dat je zelf belt met keuze menu 🙈medewerker wist natuurlijk weer niks.
Gaat mail sturen, naar sale en cc naar mijn man.. Zijn er nu zo klaar mee dat we dit even willen delen. En zijn benieuwd wanneer er nu contact wordt opgenomen met mijn man n.a.v mail die medewerker gister naar sale heeft gestuurd.
Ga ook informeren bij Apneu vereniging of dat normaal is bij vervanging dat je bijna 3 weken moet wachten op nieuw apparaat.
Gaan nu ook contact opnrmen zorgverzekering dat zij ook weten hoe slecht de service is!

Vriendelijke groeten
Wim en Trudy Pipping

23. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Verkeerd artikel werd geleverd

Verkeerd artikel werd geleverd. Telefonisch niet te bereiken en ook mails worden aan hen niet afgeleverd met volgende melding:

Bezorging niet voltooid

Er is een tijdelijk probleem opgetreden bij het bezorgen van je bericht. Gmail blijft het nog 22 uur proberen. Je ontvangt een melding als de bezorging definitief mislukt.

12. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Defect apparaat, 4 maanden al niet bereikbaar hierdoor ook geen overstap mogelijk.

Eerst 6 weken bezig geweest om te kijken of ik mijn defecte vernevelaar kon worden omgeruild tegen een gelijkwaardige vernevelaar.
Dit lukte niet. Daarna klacht ingediend (0 reactie op gekregen)
Meerdere keren gebeld maar zijn niet bereikbaar.
Meerdere keren gemaild zonder reactie hierop te krijgen.
Aangegeven dat ik wil overstappen met het overstap formulier gemaild. En ook hierop geen reactie.
Triest
iedere maand geld innen van de zorgverzekeraar voor een defect apparaat en niet kunnen overstappen omdat ze het overstap formulier niet willen ondertekenen.

2. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Nooit voor kiezen en indien mogelijk weggaan

Na 1x telefonisch contact proberen ruim 1/2 uur in de wacht dan maar via de website bestellen na een aantal dagen de reactie dat ik nog geen recht heb op de jaarset.
Omdat ik last heb van ontstoken keel en holtes ben ik wat voorzichtig met het masker.
Vorige keer met het bestellen de verkeerde gekregen en niet de beloofde bijbehorende filters die ik nu maar uitwas.
Maar de set moest ik nog een paar maanden op wachten.
Er zijn jaren voorbij gegaan dat ik geen set bestelde en dan nu een paar maanden wachten?
Daarnaast weten ze zelf niet wat voor soort masker ik nu heb dus de administratie wordt niet goed bijgehouden.
Vervolgens in een mail alles opnieuw uitgelegd maar hier krijg ik geen reactie op.
Ik denk dat ik net als het masker een paar maanden moet wachten.
Kortom zeer slecht bedrijf en wegwezen

12. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

2 jaar terug kreeg ik bij slaap appraat…

2 jaar terug kreeg ik bij slaap appraat melding ja het moet vervangen worden en ik stuur zoveel email naar vitalair en het werd niks gedaan daarna stuur na zoveel tijd 2 weken terug.Beste meneer Aldemir,

Bedankt voor uw bericht.

Zodra uw apparaat 18.000/20.000 uren heeft gedraaid komt er een melding in beeld "levensduur motor overschreden"
Zodra deze melding in beeld komt mag u contact met ons opnemen voor een apparaat wissel.

Hopelijk heb ik u hiermee voldoende geïnformeerd.


Met vriendelijke groet,

Team OSA

LOGO-VITALAIRE-ORANGE-BLUE
VitalAire Nederland BV
Archimedeslaan 11
8218 ME Lelystad - Nederland
+31 (0)88 2503500

Ik stuur een bericht dar ik allang overheen bent maar niemand reageert het terug.Echt een waardeloze bedrijf

12. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Vitalaire Nederland

Mocht iemand bij dit bedrijf een CPAP willen bestellen hou er dan rekening mee dat Vitalaire Nederland van mening is dat apneu niet levensbedreigend is en een ‘aanvulling op je levenskwaliteit’. Het mag dus meerdere dagen duren als een masker of slang vervangen moet worden. Heb je de pech dat Postnl waar ze mee verzenden niet bezorgd en het naar een ophaalpunt stuurt komt er nog meer tijd overheen. Ik heb uiteindelijk na 9 dagen mijn masker ontvangen bij de 2de verzendpoging en de slang na 11 dagen nog niet. Zelfs dan voelt management zich nog steeds niet genoodzaakt een consulent te sturen of een andere oplossing te bieden. Ik wou dat ik dit bedrijf -5 sterren kon geven

Update: ook bij aanvraag van een consulent vanwege zeer slechte nachtrust moet dit opeens via een leidinggevende die niet terugbelt. Aanvraag is op een donderdag gedaan dus nu gaat er sowieso een weekend extra overheen. Het voelt als afstraffing voor lastig doen over niet aan de deur aangeboden bestellingen want voorheen was dit niet mijn ervaring met Vitalaire.

26. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Waarom mag dit bedrijf aan ziekenhuis patienten leveren??

Vreselijk slechte ervaring, super traag en alles gaat fout. Bij het adviesgesprek bleek de jongedame 1 masker bij zich te hebben, die moest ik maar nemen. Al gauw bleek dat thuis geen juiste te zijn voor mij en ineens bleken er wel degelijk andere modellen te zijn.
Wachten ….op nieuwe afspraak, dit was gelukkig een ervaren dame met kennis en ze had 2 tassen met maskers bij zich. Maar…
Ik kon hem niet ophalen in Lelystad, hij moest naar mij worden opgestuurd. Wachten …wachten en 10 dagen later kreeg ik telefoontje dat ze eentje hadden verzonden, maar de verkeerde. ..Paar dagen later arriveerde die en ik moest wachten op de juiste alvorens de foute terug te mogen sturen. Maar de juiste kwam maar niet.
Bellen, ja hij was wel opgestuurd zeiden ze.
Weer wachten…10 dagen later nog steeds niks. Kreeg wel telefoontjes tussendoor om mij te vragen hoe het ging met de apneu therapie….belachelijk Grrr
Weer bellen, nu wisten ze het niet, het zou uitgezocht worden.
Hij was naar een verkeerd adres gezonden. Wat een ellende!!
Ik begrijp niet hoe een bedrijf dat medische apparatuur levert aan patienten van het ziekenhuis zo slecht functioneert op alle gebieden.
Ik begrijp wel waarom je geen review meer bij Vitalair kan plaatsen op Zorgkaart nl, het werd te vol.
Allemaal klachten!!

20. januar 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

slechter dan slecht...

maskers zijn waardeloos... slijten snel... er wordt gezegd dat men nieuwe stuurt maar ik ontvang niets... kan mijn cpap apparaat nu al weken niet meer gebruiken... men reageert er laconiek en lacherig wat leidt tot stress en kwaadheid... het gaat om medische hulpmiddelen en dat vergt volgens mij wel enige verantwoordelijkheid, echter dit ervaar je totaal niet in de contacten met dit bedrijf... het is duidelijk een monopolist en men gedraagt zich ook zo... arrogant en asociaal... het schuurt tegen het criminele aan... ik voel me niet veilig bij dit bedrijf...

9. november 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Het bedrijf reageert niet op mails overlijden

Het bedrijf reageert niet om mijn mails, ondanks dat het gaat om het melden van een overlijden, hetgeen zelfs in de onderwerp regel staat. Vandaag na 2 mails gebeld, sta minuten lang in de wacht en om 17 uur wordt er op het bandje gezegd ‘bedankt voor het bellen, de verbinding wordt nu verbroken’.

8. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Zorgvuldiger zijn

Mijn ervaringen zijn positief en negatief. Negatief omdat ik al 2x de zorgvuldigheid mis bij bestellen (bestel het juiste maar krijg iets wat niet past vanwege ander type apparaat) en niet reageren op contactformulier of mail. Advies is om te mailen zodat je documentatie hebt en een dag later te bellen. Positief omdat het na bellen goed werd opgelost en ik een stuk beter slaap. Advies is om een instructie te geven om te controleren zonder de plastic verpakking te openen. Ik heb nu een ongebruikte verwarmde slang die ik niet terug hoef te sturen maar waar ik niets mee kan. Zonde. Overal genomen het koste onnodige ergernis en meerdere nachten met slechte nachtrust maar de afgelopen 2 nachten waren top

30. april 2025
Uopfordret anmeldelse

Er dette din virksomhed?

Tilegn dig din profil på Trustpilot og få gratis adgang til vores værktøjer, så du kan komme i kontakt med dine kunder.

Få en gratis konto

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere