Den værste oplevelse.
Den værste oplevelse.
Vi var i tvivl om str. og skrev derfor med deres chatsupport som rådede os til en større str. det har resulteret i at vi har fået gigantiske underbukserne hjem hverken min eller min søsters mand kan passe.
Kvaliteten på underbukserne er fin nok, men hvis man kigger på det der er blevet trykt på, ombestemmer man sig hurtigt.
Vi har næsten ikke noget hår og vores hudfarve passer ikke engang til den krop som skulle forestille at være vores.
Vi ventede i flere måneder til trods for vi blev lovet at de ville nå at være fremme til en julegave.
Deres kundeservice er utrolig flabet og antager du lyver, medmindre du kan sende screenshot af du har været i kontakt med deres chatsupport (hvordan skal man det når det foregår på deres hjemmeside og funktionen hakker så det foregår over flere gange)
De er voldsomt dyre og du skal ik regne med nogen form for hjælp.
Alt i alt en virkelig virkelig dårlig oplevelse, gør dig selv en tjeneste og køb aldrig derfra.
