Transformyourlife
Dette sted er hvor du kan uddanne dig så du skul hjælpe andre mennesker. Som bestemt også er en god tanke. Det der bekymrer mig og det jeg står i nu er. Dette sted der er styret af Signe er mere en penge sluger. De folk der starter oppe hos Signe er mennesker med store ar på sjælen og mange bliver fanger af hendes måde at få dem til, at føle sig som noget helt specielt. Det der bare er ved dette sted er, du skal tænke som dem og ikke stille spørgsmål tegn ved deres måde, at uddanne på. Og siger du ja skriver du lige under på, at vil betale over 100.000 for denne uddannelse. Det frygtelig er, at denne målgruppe ikke altid ved om de kan fuldfør en uddannelse som jeg desværre ikke kun. Så i dag står jeg uden uddannelse men skylder Signe over 100.000 kr. tænk at man som menneske der kan se en anden person ikke kan fuldføre en uddannelse på grund af store vanskeligheder psykisk alligevel vil ha sine penge som også er forståeligt vist du ikke misbruger folk der er nede.
Så i dag står jeg med en gæld til sigen jeg aldrig bliver færdig med.
Håber andre mærker efter vist de møder Signe på deres vej, og ikke bliver fanget af ord

