Banner for Trail Outdoor Leisure

Trail Outdoor Leisure Anmeldelser 

6.953
•
TrustScore 4.5 ud af 5

4,4

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I have moderate arthritis in both knees which can make walking my daily average of 5 kilometres quite tiring. My new shoes are very light and the result so far has been very positive. Without comparat... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fast delivery, and an awful lot of driveaway awning for the money, great value. Clear building and packing instructions, and everything included that we could need, which was nice. The attention... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

The shaped inflatable mattress surpasses expectations on quality/comfort, so easy to install/inflate with the built-in air pump. Likewise for deflation and packing away. I wasn't sure whether it wou... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Whilst we did get the tent up the poles made it very fiddly getting them through the guides and we had to keep separating the poles to push them through. The tent pegs were of very poor quality and b... Se mere

Virksomheden har svaret


Virksomhedsoplysninger

  1. Campingbutik

Skrevet af virksomheden

From design to manufacture, from warehouse to your door - our products go on an epic journey, and we follow them every step of the way. Not only does this ensure they're of the highest standard, but it ensures the service we provide is of the highest standard too. Whether you're camping with family of paddleboarding with friends, we know the ingredients you need to have an adveture to remember. We also know that the less you have to carry, the better. That's why our products are designed to easily pack away, transport and set up.

Why Choose Trail?

Skrevet af virksomheden

Quality Product
From design to manufacture, we prioritize offering high-quality products that enhance your outdoor experience. Every item is carefully curated to delivery durability, performance and comfort.
Affordability
Outdoor experiences shouldn't have to cost. That's why we're committed to producing products to a quality standard and bringing them to you at a price you can afford.
Industry Knowledge
Our team includes industry experts with bags of experience who knows what's needed in a product, as well as fresh-faced enthusiasts on top of the latest trends.

Free UK Delivery

No Minimum Purchase

Purchases completed before 2pm will be dispatched the same day.

Kontaktoplysninger

Promotion box for Trail Outdoor Leisure

Up to 70% Off

Every month we release new deals offering up to 70% Off.

4,4

Fremragende

TrustScore 4.5 ud af 5

7 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Hos Trustpilot er indhold fra rigtige mennesker i fokus. Denne virksomhed kan dog også anvende vores AI-svarværktøj, som hjælper dem med at skrive svar.

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,4

Alle anmeldelser

(6.953)

1.245 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Excellent product quality and quick…

Excellent product quality and quick uncomplicated delivery

27. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Trail Outdoor Leisure-logo

Besvarelse fra Trail Outdoor Leisure

Good morning

Thank you so much for taking the time to leave us a review! We’re delighted to hear that you’re happy with your purchase and had a positive experience with us. We really appreciate your support and hope to welcome you back again soon.
Kind regards
Customer Service Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

We haven’t been away yet but we put it…

We haven’t been away yet but we put it up in our kitchen (lol) was quite easy thanks to the video and feels quite a good quality, delivery was good and packed well.

28. august 2026
Trail Outdoor Leisure-logo

Besvarelse fra Trail Outdoor Leisure

Good morning

Thank you so much for taking the time to leave us a review! We’re delighted to hear that you’re happy with your purchase and had a positive experience with us. We really appreciate your support and hope to welcome you back again soon.
Kind regards
Customer Service Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Self inlating matress

Ordered the self inflating matress had no problems with delivery they kept in touch so we knew when it would be delivered Matress is soooooo comfy OMG
Will definitely buy more stuff from you thank you

12. september 2026
Trail Outdoor Leisure-logo

Besvarelse fra Trail Outdoor Leisure

Good morning

Thank you so much for taking the time to leave us a review! We’re delighted to hear that you’re happy with your purchase and had a positive experience with us. We really appreciate your support and hope to welcome you back again soon.
Kind regards
Customer Service Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Really fast delivery can’t fault would…

Really fast delivery can’t fault would use again

29. august 2026
Trail Outdoor Leisure-logo

Besvarelse fra Trail Outdoor Leisure

Good morning

Thank you so much for taking the time to leave us a review! We’re delighted to hear that you’re happy with your purchase and had a positive experience with us. We really appreciate your support and hope to welcome you back again soon.
Kind regards
Customer Service Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great service

Great service, quick delivery and great products!!

11. september 2026
Trail Outdoor Leisure-logo

Besvarelse fra Trail Outdoor Leisure

Good morning

Thank you so much for taking the time to leave us a review! We’re delighted to hear that you’re happy with your purchase and had a positive experience with us. We really appreciate your support and hope to welcome you back again soon.
Kind regards
Customer Service Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fast delivery

Quick delivery and good prices

28. august 2026
Trail Outdoor Leisure-logo

Besvarelse fra Trail Outdoor Leisure

Good morning

Thank you so much for taking the time to leave us a review! We’re delighted to hear that you’re happy with your purchase and had a positive experience with us. We really appreciate your support and hope to welcome you back again soon.
Kind regards
Customer Service Team

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Avoid

So we bought a shelter dome directly from trail which turned out to be flimsy and failed in 20-25mph (according to google) winds with poles snapping in the first camping holiday it experience. Other tents did blow over in the camp site, mainly being shelter domes but ours was the first to go. Our main big 8 man tent was fine. The design isnt the best and lacks enough well placed guide ropes but it is the cheapest shelter dome going so i guess you get what you pay for.

I contacted Trail who agreed to a refund however that 3 weeks ago and i am yet to receive a refund even though i have chased a couple of times.

They probably will refund it eventually but i would avoid this brand given the quality of product and customer service.

Customer Services Case [##1295-436##]

Update: I finally got the refund after posting this review.

29. august 2026
Uopfordret anmeldelse
Trail Outdoor Leisure-logo

Besvarelse fra Trail Outdoor Leisure

Good morning,

We are glad to hear that your matter has since been resolved. We apologise for any inconvenience caused.

Kind regards,
Customer Service Team

Good morning

Thank you for taking the time to leave a review.

We have requested more information so that we can identify your case and respond in more detail.

Kind regards
Customer Service Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Avoid....tent poles break too easily

I bought the Bowden 3 man tent in the summer of last year. The first time I attempted to erect it, one of the poles snapped, I contacted the company and on this occasion they did send a new pole to the campsite.
I have only used the tent a handful of times in non windy conditions, and after just 3 times, the poles begun to split. By the end of this summer all 3 poles are split. I contacted the company and they refused to send me new poles.
For a tent only just a year old with not much use...two weeks use in all over a few short trips, I do not feel this acceptable.
I am an experienced camper and previously have had tents last over 10 years.
It is such a shame as in every other way the tent was perfect, however it is now unusable and even left me with cuts on my hands and fingers where the poles had splintered.
I would not recommend this company.

15. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Trail Outdoor Leisure-logo

Besvarelse fra Trail Outdoor Leisure

Good morning

Thank you for taking the time to leave a review.

We have requested more information so that we can identify your case and respond in more detail.

Kind regards
Customer Service Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

The chairs are lovely well made nice…

The chairs are lovely well made nice fabric so comfortable and at a reasonable price. Very pleased glad I made this choice!

17. september 2026
Trail Outdoor Leisure-logo

Besvarelse fra Trail Outdoor Leisure

Good morning

Thank you so much for taking the time to leave us a review! We’re delighted to hear that you’re happy with your purchase and had a positive experience with us. We really appreciate your support and hope to welcome you back again soon.
Kind regards
Customer Service Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

The shaped inflatable mattress…

The shaped inflatable mattress surpasses expectations on quality/comfort, so easy to install/inflate with the built-in air pump. Likewise for deflation and packing away.
I wasn't sure whether it would fit my Smart #5, but their website provides all the key information to dispel any doubts. A must have accessory for camping mode.
Unfortunately the Frunk on my Brabus version is just not large enough for the packed mattress, but I would guess it would easily fit any of the other Smart #5 single drive versions.

16. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Trail Outdoor Leisure-logo

Besvarelse fra Trail Outdoor Leisure

Good morning

Thank you so much for taking the time to leave us a review! We’re delighted to hear that you’re happy with your purchase and had a positive experience with us. We really appreciate your support and hope to welcome you back again soon.
Kind regards
Customer Service Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Very happy with service

Very happy with service, kept up to date with delivery very happy with our gazebo using it now well made for what it is would recommend.

10. september 2026
Trail Outdoor Leisure-logo

Besvarelse fra Trail Outdoor Leisure

Good morning

Thank you so much for taking the time to leave us a review! We’re delighted to hear that you’re happy with your purchase and had a positive experience with us. We really appreciate your support and hope to welcome you back again soon.
Kind regards
Customer Service Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Still awaiting refund on a faulty airbed after 34 days of being promised my money back

Purchased a deluxe airbed online on the 1st August 2026 which arrived faulty (kept losing air). Contacted customer service and provided evidence as requested who advised a refund would be processed and issued to my original payment method within 10 days. This was on the 22nd August. Today is now the 24th SEPTEMBER and I have STILL not recieved the refund after waiting 34 days! I have attempted to contact Trail MULTIPLE times but keep being told they are "experience high volumes of contact", with my most recent email now being ignored. This is unacceptable and I feel I am left with no other option but to leave this review in the hopes of bringing the matter to their attention. Order ref TR-209490

22. august 2026
Uopfordret anmeldelse
Trail Outdoor Leisure-logo

Besvarelse fra Trail Outdoor Leisure

Good morning,

Thank you for taking the time to leave a review. We’re sorry that there was a delay in processing your refund and appreciate you taking the time to share your experience.

We have now reviewed your order and can confirm that your refund has been processed. We apologise for the delay and hope this has now resolved the matter for you.

Kind regards,
Customer Service Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Pop up gazebo

Absolutely great product it was so easy to set up especially for 1 person plus I got it on sale so happy days

14. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Trail Outdoor Leisure-logo

Besvarelse fra Trail Outdoor Leisure

Good morning

Thank you so much for taking the time to leave us a review! We’re delighted to hear that you’re happy with your purchase and had a positive experience with us. We really appreciate your support and hope to welcome you back again soon.
Kind regards
Customer Service Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

From a speedy delivery to an…

From a speedy delivery to an outstanding item very happy with the outcome.

4. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Trail Outdoor Leisure-logo

Besvarelse fra Trail Outdoor Leisure

Good morning

Thank you so much for taking the time to leave us a review! We’re delighted to hear that you’re happy with your purchase and had a positive experience with us. We really appreciate your support and hope to welcome you back again soon.
Kind regards
Customer Service Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great awning

Fast delivery, and an awful lot of driveaway awning for the money, great value. Clear building and packing instructions, and everything included that we could need, which was nice.

The attention to detail is excellent with numerous nice little touches, and the bag that's big enough to be able to quickly pack it down between rain showers rather than throw it in the van and so get everything else wet is very much appreciated.

No hesitation in recommending.

24. august 2026
Trail Outdoor Leisure-logo

Besvarelse fra Trail Outdoor Leisure

Thank you for the fantastic review! We're so pleased you're happy with the quality, thoughtful details and value of your awning. It's great to hear you'd happily recommend it.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Do not buy from this company

Do not buy from this company. Sent a product back. Confirmed returned to them. Since then no refund and been waiting for over 2 weeks. Contacted customer services, they fob you off saying the refund team are busy

21. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Trail Outdoor Leisure-logo

Besvarelse fra Trail Outdoor Leisure

Good morning,

Thank you for taking the time to leave a review. We’re sorry for any frustration caused while waiting for your refund.

We can confirm that your refund has now been processed. We had advised that refunds can take up to 10 days to process, and your refund has been completed within this timeframe. We hope this has now resolved the matter for you.

Kind regards,
Customer Service Team


Good morning

Thank you for taking the time to leave a review.

We have requested more information so that we can identify your case and respond in more detail.

Kind regards
Customer Service Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Good product

Good product, value for money

4. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Trail Outdoor Leisure-logo

Besvarelse fra Trail Outdoor Leisure

Thank you for your review! We're pleased you're happy with the product and found it great value for money.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Bought the gazebo xl

Bought the gazebo xl. It was very flimsy when erecting, it’s 4 single pole hoops with a cross in the top. V hard to build on your own you need at least another 1 person if not 2 to build this. Looks ok but as I thought when building this bent very easily in what I would describe as a light wind. I wouldn’t recommend this to anyone else. I contacted trail to purchase an additional pole, customer care replied with no and haven’t heard anything since. I wouldn’t buy this one I’d keep looking for another.

9. august 2026
Uopfordret anmeldelse
Trail Outdoor Leisure-logo

Besvarelse fra Trail Outdoor Leisure

Good morning,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that the gazebo did not meet your expectations.

We can confirm that, following your request for an additional pole, we advised that these were unavailable but offered to arrange collection and send a full replacement. We asked you to confirm whether you wished to proceed, but did not receive a response. If you would still like assistance, our Customer Service team would be more than happy to help.

Kind regards,
Customer Service Team


Good morning

Thank you for taking the time to leave a review.

We have requested more information so that we can identify your case and respond in more detail.

Kind regards
Customer Service Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great products

Great products. Quick delivery

30. juli 2026
Trail Outdoor Leisure-logo

Besvarelse fra Trail Outdoor Leisure

Good morning

Thank you so much for taking the time to leave us a review! We’re delighted to hear that you’re happy with your purchase and had a positive experience with us. We really appreciate your support and hope to welcome you back again soon.
Kind regards
Customer Service Team

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere