TradingFunds  Anmeldelser 

352
•
TrustScore 4 ud af 5

4,2

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

After completing my challenge I got a question about clarification regarding some violations I had. After reading carefully what they meant, I replied with my explenation. I was suprised to hear that... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

I have bought recently a 100K one step challenge from this prop . Positive Points : 1- Professional User Panel 2- Great customer support 3- Rapid scale plan Negative Points : 1- No... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Very easy communication and service is good only downside their flex challenge don't have discount code upon purchase..other than that it's great to be a part of the Firm. I was hoping for a smooth pa... Se mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

My experience with this firm is overallgood. Received my payout from my instant funded account. They increased the profit split, so i was lucky to request it after the change. This January feels lik... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Alternativ finansieringstjeneste

Skrevet af virksomheden

TradingFunds is a prop firm run by traders, for traders. We offer instant funding, a one-step, and a two-step evaluation program, giving you flexible ways to access capital and grow based on your own trading style. Our rules are designed to give you freedom — trade during news, hold over the weekend, and no mandatory stop loss. We focus on what really matters: performance. With fast scaling and trader-first conditions, our mission is to support serious traders without unnecessary limitations.


Kontaktoplysninger

4,2

God

TrustScore 4 ud af 5

352 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 50 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 24 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

4,2

Alle anmeldelser

(352)

103 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I`d like to write a few nice words…

I`d like to write a few nice words about the issue with "TradingFunds Prop Firm" which instant account I purchased, and because of not quite understanding the 2% rule from the outset, I was actually not very much in the position to trade on such terms of 2% rule , so I asked for the refund for which I did not expect to be welcome and assisted for, but these people were so much cooperative and understandable that they accepted my request for the refund and issued the same a few days later! Quite awesome and very professional, Thanks a lot for such kind of reliable support!

15. maj 2025
Uopfordret anmeldelse
TradingFunds -logo

Besvarelse fra TradingFunds

Dear Robert,

Thank you for your kind words! We're glad we could support you and provide a smooth resolution. Our team is always here to help and make sure every trader feels confident and taken care of. We truly appreciate your trust!

Kind regards,
TradingFunds support

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

The system didnt issue any certificate…

The system didnt issue any certificate or account once I pass the evaluation. message them and they say will email to my account soon. after 2 weeks still the same, and the REAL account provided after passing the evaluation still using the name Demo server.

27. april 2025
Uopfordret anmeldelse
TradingFunds -logo

Besvarelse fra TradingFunds

Dear Chew Nan Tang,

Thank you for your review. Unfortunately, we couldn’t find any information based on the details you’ve provided. We’ve already reached out to you, if you’d like us to assist you, please send us your email address and account number so we can look into it.

Please note that all certificates are sent automatically within one hour after being funded. Make sure to also check your spam folder.

We're happy to help once we have the correct details.

Kind regards,
TradingFunds support

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I'm happy to receive my second payout

I'm happy to receive my second payout. This is why I will a review here.

14. maj 2025
TradingFunds -logo

Besvarelse fra TradingFunds

Dear Savita,

Thanks a lot for your review and congrats on your second payout! Keep it going!

Kind regards,
TradingFunds support

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Thank you for helping me promptly

Thank you for helping me promptly. I always appreciate a company when the customer service is on point

14. maj 2025
TradingFunds -logo

Besvarelse fra TradingFunds

Dear customer,

Thank you for your kind words! Great to hear our support made a good impression, we’re always here if you need us!

Kind regards,
TradingFunds support

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I thought EA usage was allowed

I thought EA usage was allowed, but when I bought my account I got an error trying to connect it. Turns out the EA setting was disabled by default. I contacted support and James helped me right away. He confirmed EA use is allowed and re-enabled the setting without any hassle. Everything works perfectly now.

20. april 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I signed up with TradingFunds and at…

I signed up with TradingFunds and at first, everything seemed to go smooth. However, when I tried to place my first few trades, I noticed some issues with my dashboard, it wasn’t updating correctly, and it honestly stressed me out a bit because I thought maybe I was doing something wrong.

I reached out to support and got connected with Bradley. Honestly, I didn’t expect much because you always hear stories about bad support teams, but Bradley really surprised me. He actually listened carefully to my problem (instead of just sending copy-paste answers), and he took the time to walk me through what was happening step-by-step.

It turned out to be something small on my side with the browser cache. Bradley stayed on chat with me until everything was fixed, and even checked in a few hours later to make sure it stayed fine.

I really appreciate that kind of service — it’s rare these days.
If you want a prop firm where the team actually cares about your experience (even when small things go wrong), I’d definitely recommend tradingfunds. Thanks again, Bradley!

15. april 2025
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Please please read my experience!

**UPDATE** As you can see, my experience has been verified. I have sent multiple email following up for the refund they have promised me with no response. This company has not been fair with me nor with keeping their word.

I'm funded with other prop firms and never had a problem with my trading style nor my risk management. I only trade small(~1%) and scale in when my thesis is correct. It only took me less than 5 weeks to pass the 100k challenge and made 8% on the funded account to be able to be scale up to level 2 (200k) and be paid out and continue my journey with them. Nothing change regarding my approach to the market( as they stated in the email). Upon request of payout, I got this email:

Dear Jose,

We have noticed that our system has detected Martingale characteristics in the overall risk management approach used in your account (#1027167). The use of Martingale strategies is strictly prohibited.
At TradingFunds, we encourage traders to maintain consistent risk management practices. While there is nothing wrong with allocating different levels of risk to trade ideas based on your model and probability.
Below are the trades that were flagged by our system for Martingale behavior based on risk escalation:

7277816997899149495 and 7277816997899149494 (0.02% and 0.11%)
7277816997899149961 and 7277816997899150690 (0.07% and 0.21%)
7277816997901375314 and 7277816997901378948 (0.35% and 1.02%)
7277816997901422316 and 7277816997901422315 (0.14% and 0.32%)
7277816997901677751 and 7277816997901677750 (-0.07% and -0.39%)

In these instances, the position sizes were significantly increased following a loss, which is a key indicator of Martingale-style trading.
Additionally, our system has detected 13 violations related to anti-scaling Martingale rules, involving the following 8 trades:

7277816997901711527
7277816997901711551
7277816997901718394
7277816997901820678
7277816997901820679
7277816997901820680
7277816997901820681
7277816997901820682

Please refer to the FAQ linked above to better understand what constitutes anti-scaling Martingale violations.
This is considered a clear breach of our rules. While we typically allow up to four soft breaches, we would like to understand your side of the situation before proceeding with any action. Were you aware of these rules? We observed no violations during your evaluation phase, but a significant increase during the funded phaae.

Kind Regards,
TradingFunds Team

Imagine trading as small as I was(as they stated above) on all separate days and then they say the risk has been double and risky. These are super small trades and should not be considered significantly increased especially if I'm in profit and i want to risk more of my profit.

7277816997901711527
7277816997901711551
7277816997901718394
7277816997901820678
7277816997901820679
7277816997901820680
7277816997901820681
7277816997901820682

Also, all the trades that are being pointed out above are trades where my thesis was correct regarding the direction of the market, i will always keep adding to my position for greater profits with very low risk as shown above. Don't make the same mistake I.did.

7. april 2025
TradingFunds -logo

Besvarelse fra TradingFunds

Dear Jose,

Thank you for your review — even though it’s critical, we appreciate that you took the time to share your experience.

You completed the challenge phase successfully and we were genuinely happy to have you as a trader. However, once funded, we noticed a significant shift in your risk-taking approach. This included multiple trades that returned from max drawdown levels, and consistent risk escalation that matched clear Martingale patterns — something that is strictly against the rules agreed upon.

We’ve been transparent throughout, shared the flagged trades, and even offered you a full refund as a gesture of goodwill.

At TradingFunds, we aim to build long-term relationships with traders based on trust, consistency, and discipline. Many traders are successful with us because they manage risk sustainably, which benefits both sides. If your trading style involves extreme risk or aggressive scaling, there are other firms that may be a better fit.

We wish you the best in your trading journey.

Kind regards,
TradingFunds support

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Payout came in 2 days

Payout came in 2 days, I promised them to leave a review and share my experience with the traders

21. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
TradingFunds -logo

Besvarelse fra TradingFunds

Dear Sandra,

Thank you so much for following through and sharing your experience — means a lot to us and to other traders out there. Glad the payout went smoothly in just 2 days! We’ve got your back whenever you need us.

Kind regards,
TradingFunds support

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I am happy with how fast I received my…

I am happy with how fast I received my crypto payout. literally within 3 hours.

15. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
TradingFunds -logo

Besvarelse fra TradingFunds

Dear Sieuwke,

Thanks for the great review! We're really glad to hear your crypto payout came through so quickly — speed is something we always aim for. If there's ever anything we can help with, just reach out!

Kind regards,
TradingFunds support

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Elite Prop Firm

Top Notch Customer Service, The room to pass the challenge is not suffocating, The Firm also believes in second chances 😉 I Reached the Profit Target Yesterday, i believe i passed the challenge account if it happens that i did not, i wont be Mad for they gave me enough room to pass "TradingFunds is an Elite Firm"

will be workin with this firm from now onwards

6. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Ottima esperienza

Ottima esperienza, dopo aver passato le due prime fasi il fondo è arrivato in pochissimo, dopo aver fatto controllo documenti. Assistenza veloce e competente.

6. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
TradingFunds -logo

Besvarelse fra TradingFunds

Dear trader,

Thank you for the great feedback! We're glad to hear you had a smooth experience and that our team could support you quickly and effectively.

Kind regards,
TradingFunds support

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Waste of time !!!!!

I have passed the challenge second phase twice but they still denied funded account. Just silly rules. If you are a serious trader, do not waste your time, just not worth it with this firm.

4. marts 2025
Uopfordret anmeldelse
TradingFunds -logo

Besvarelse fra TradingFunds

Dear Mushy,

We appreciate your feedback. At TradingFunds, we always aim to be fair and transparent in our evaluations, ensuring that traders have a genuine opportunity to succeed.

During Phase 1, our system flagged approximately 30 violations, primarily related to anti-scaling. However, we also noted that your Phase 2 trading activity was generally in line with our policies. Instead of breaching your account or requiring you to restart the entire challenge from Phase 1, we made the decision to offer you a free retake of only Phase 2.

We do this because we believe in giving traders the benefit of the doubt and supporting them where possible. Unlike many firms that immediately breach accounts under such circumstances, we always strive to think along with traders and provide fair opportunities to correct mistakes.

Before granting the retake, we clearly outlined the rules that were previously breached. However, upon reviewing the new Phase 2 account, we found multiple violations of the anti-scaling policy again, despite the previous clarification. Given that the same issues persisted, we had no choice but to breach the account in accordance with our policies.

Our rules are designed to ensure consistent and responsible risk management, which is essential for traders who seek funding. We appreciate your participation and hope that this experience helps you refine your approach for future opportunities.

We wish you all the best in your trading journey.

Kind regards,
TradingFunds support

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I promised Mark from the chat to leave…

I promised Mark from the chat to leave my honest review here, because at first I was not happy about the processing time of my payout. I received my first payout within 2 days on my wallet, this was like 600 dollars. My second payout was more than that, around 2300 dollr. After 2 days I still didnt received it, so I was afraid what usually happens with other firms, that they dont pay big profits. After contacting Mark from the chat he explained to me that crypto payouts usually take 1 to 2 days and banktransfers can take longer. And he was right, I chose for a banktransfer and after 3 days I received my profit in the evening. And im a man of my word, so thats why I leave my experience here, thanks again Mark.

9. februar 2025
TradingFunds -logo

Besvarelse fra TradingFunds

Dear Johnson,

Thank you for sharing your experience and for keeping your word! 😊 We understand that payout times can sometimes cause concern, but we're glad Mark could clarify everything for you. We always strive for fast and reliable payments, no matter the amount. Happy trading!

Kind regards,
TradingFunds support

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Liked at first, but they have quirks

The main reasons I can't give them 5 stars is as follows...what's with the huge spreads in crypto? Like XRP has a 1% spread! It's kinda weird they shut the platform down at 1pm when trading ends at 1:30. Couldn't get out of a few bad positions because of this which resulted in huge losses (SL doesn't work when it gaps) At least I learned not to keep any trades near closing time with these guys...

1. januar 2025
Uopfordret anmeldelse
TradingFunds -logo

Besvarelse fra TradingFunds

Dear IshiatsuKnot,

Thank you for your positive feedback! We’re glad to hear that TradingFunds stands out among the firms you’ve used. Providing fair trading conditions with tight spreads and transparent commissions is our priority. We appreciate your trust in us and look forward to supporting your trading journey!

Kind regards,
TradingFunds support

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

This is the worst and dirtiest company…

This is the worst and dirtiest company in the industry I have ever come across. They approved my withdrawal request, but a few days later they didn't pay and said my account was banned but they didn't give any reasonable reason and also didn't have any proof any. And there are a lot of people in the same situation as me, waiting for payment for 10 days and then the violation notification email. If you intend to buy a challenge from this company, I advise you to run far away. Look at their community, and their payment certificates to understand that it has been a long time since they paid anyone. And the special thing is that their 5-star reviews here cannot be trusted, they are not real traders.

18. december 2024
Uopfordret anmeldelse
TradingFunds -logo

Besvarelse fra TradingFunds

Dear Dung,

Thank you for your feedback. We take all concerns seriously and ensure transparency in our processes. Account bans only happen due to clear rule violations, and detailed explanations are always provided. If you believe there has been an error, please contact our support team for a review.

Regarding payouts, all withdrawals are processed as usual, and there is no backlog of traders waiting for 10 days. Our payment records are public, and traders in our community can confirm recent payouts. We remain committed to fair trading and real trader feedback.

Kind regards,
TradingFunds support

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Overall good

Bought an account during black friday week. Price is good, customer service is good, spread on btc a bit high compared to other firms. But most important, I received my payout after 2 days, so overall I'm happy

29. november 2024
TradingFunds -logo

Besvarelse fra TradingFunds

Dear Fernando,

Thank you for your positive feedback! We're glad to hear you're happy with our service and that your payout was processed quickly – we’ll continue working on improving the spreads for BTC. 🚀

Best regards,
TradingFunds support

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Positive experience

This is my first review, because I think they deserve it. They have a good dashboard and customer service. I recently had my payout, that's why I'm writing this review.

10. december 2024
TradingFunds -logo

Besvarelse fra TradingFunds

Dear K. Twan,

Thank you for taking the time to leave your first review! We're thrilled to hear you’re satisfied with the dashboard, customer service, and that your payout went smoothly. Happy trading!

Best regards,
TradingFunds Support

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Attention, SCAM!


Attention, scam!
Do not buy challenges from this prop firm, attracted by the numerous offers they make. You will not receive your payout, I requested a payout of only 2k and they gave me the complete breach of the account without providing any refund, citing irregularities in my risk management. I only trade with RR 1:1 and with low lots. Be very careful because you will be 100% scammed.

UPDATE: They banned me from everything and breached all my running accounts just because i placed this review. Stay very careful about these people.

“Dear Marco,
We are very sorry to hear that you feel this way about our firm. However, we cannot accept this behavior or the false accusations being made against us.

Our risk department was in the process of preparing a detailed report outlining the reasons for breaching your account, specifically regarding irregularities in your risk management.

It is important to note that you have previously received a successful payout from us. Given this fact, we find it highly inappropriate and unfair to be labeled as a scam.

Due to these recent developments and your accusations, we have decided to terminate all further contact and end our relationship with you effective immediately.

We wish you the best in your future trading endeavors.

Kind Regards,
TradingFunds Support”

13. december 2024
Uopfordret anmeldelse
TradingFunds -logo

Besvarelse fra TradingFunds

Dear Marco,

Thank you for your feedback. We’re truly sorry to hear about your concerns, and we would like to clarify the situation.

Your account was breached due to irregularities in risk management, as detected by our system and outlined in our Terms and Conditions. While we understand this may be disappointing, we have clear guidelines in place to ensure fairness and consistency for all traders.

It’s important to note that you have previously received a successful payout from us, which demonstrates that we operate transparently and honor our commitments when trading behavior aligns with our rules.

We welcome constructive feedback and encourage all traders to familiarize themselves with our terms to avoid misunderstandings. Should you wish to discuss this further or seek clarification, we remain available via our official support channels.

Kind regards,
TradingFunds Support

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere