Tix & Mix Anmeldelser 

14
•
TrustScore 3 ud af 5

3,1

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Legetøjsforretning
  2. Babyudstyrsbutik

Skrevet af virksomheden

Tix&Mix is a family-founded children's brand creating premium magnetic wall boards and wooden magnetic playsets that turn ordinary walls into screen-free, Montessori-inspired learning spaces — trusted by families across Europe, the UK, the US, and the Middle East.


Kontaktoplysninger

3,1

Middel

TrustScore 3 ud af 5

14 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 1 uge

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

3,1

Alle anmeldelser

(14)

14 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse

Vi udfører kontroller af anmeldelser

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Doesn't stick..

Doesn't stick... on a perfectly clear and straight wall... and the compagny doesn't care.
Too bad ... won't buy again

22. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Tix & Mix-logo

Besvarelse fra Tix & Mix

Hi Joséphine,

We’re sorry to hear that the Magnetic Wall Board came off your wall and understand how disappointing that must have been, especially after you were excited to set it up.

When you contacted us, we responded promptly and asked for some additional information so we could better understand what was affecting the adhesion.

Although the wall may look smooth, the type and finish of the paint can still affect how well an adhesive bonds. We also asked whether the included 12 × 12 cm sample had been tested on the wall, as this can help determine whether the surface is suitable before applying the full board.

We also shared our setup and wall-compatibility guidance, including the recommended hairdryer method, and asked for the sample result so we could advise you more accurately. As we haven’t received a further reply, we haven’t been able to determine what may have caused the issue.

We’re sorry that this experience has been disappointing, and we hope the information we provided helps clarify the steps we took to assist with the issue.

Warm regards,
Tix & Mix Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

The board does not stick to the wall

The board does not stick to the wall, even after following the instructions. Furhter more, the magnetic parts wont stick to the magnetic board. I sendt a complaint Mix&Tix and was told that they could not help as the puchase had been made + 30 days ago. Not worth the money, low quality product and no refund after 30 days. Not recommended

21. september 2026
Uopfordret anmeldelse
Tix & Mix-logo

Besvarelse fra Tix & Mix

Hello Madeleine,

We’re truly sorry that the Magnetic Wall Board and magnetic pieces did not work as you expected.

Upon checking, after you sent us the videos, our team reviewed the issue and confirmed that the Rings & Blocks were not holding. We apologized for the problem and offered you a refund for that product, which was subsequently initiated.

When you later reported the issue with the Magnetic Wall Board itself, we also reviewed your concern and wanted to make sure we could provide you with a suitable resolution.

Even though the standard return period had passed, we offered you the choice of a 30% partial refund if you wished to keep the board, or a full refund once the board was returned to our warehouse. You chose the full refund option, and we provided the return instructions and warehouse details so we could proceed with the refund once the board was received.

We’re genuinely sorry that the product did not provide the experience you were hoping for, Madeleine. We appreciate you giving us the opportunity to look into both concerns and work toward a resolution.

Warm regards,
Tix & Mix Support Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I was looking for a way to get kids…

I was looking for a way to get kids engaged while they travelling in the car ,on the plane and I saw magnetic play box as an alternative to sreens. Kids are really playing, they are 4 and 5 years old.

12. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Tix & Mix-logo

Besvarelse fra Tix & Mix

Hi Terrese,

Thank you so much for sharing your experience! 🤍

We’re so happy to hear that the Magnetic Play Box is keeping your 4- and 5-year-olds engaged while travelling and giving them a fun alternative to screens.

Thank you for choosing Tix & Mix and for your support!

Warm regards,
Tix & Mix Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Received product with missing pieces

Received product with missing pieces. Have been trying to get replacements sent for over a month. Really poor customer service and am no closer to receiving the missing product. Terrible experience and would not recommend due to poor service

29. august 2026
Uopfordret anmeldelse
Tix & Mix-logo

Besvarelse fra Tix & Mix

Hi Louise,

We're very sorry to hear about your experience and understand how frustrating it must be to wait so long for the missing pieces.

Please contact us at hello@tix-mix.com with your order details and any relevant information, and we'll look into this for you and do our best to help resolve it.

Thank you for bringing this to our attention.

Warm regards,
Tix & Mix Team

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

L'adhésion n'est pas très forte

Livraison rapide, il y a un échantillon pour tester le mur et c'est super (dans mon cas ça a bien tenu sur mon mur texturé, c'était très utile de vérifier !).
Le miroir est de bonne qualité. Je n'ai pas encore testé les crayons. En revanche, j'au acheté les formes en bois et je suis inquiète de la faible tenue : si on met les batons verticalement ils descendent tout seuls. Et ce n'est pas à cause du mur texturé, j'ai fait l'essai sur l'échantillon sur un support lisse et c'est pareil. Les grosses pièces ont tendance à glisser un peu. Je m'attendais vraiment à ce que ça adhère beaucoup plus fort que ça. Un peu déçue de cet aspect.
Aussi, j'ai pris le modèle vert, et les pièces en bois de couleur verte ne contrastent pas trop dessus, mais bon c'est un détail.
Sinon globalement je suis contente.

28. august 2026
Uopfordret anmeldelse
Tix & Mix-logo

Besvarelse fra Tix & Mix

Bonjour Emilie,

Merci d'avoir pris le temps de nous faire un retour aussi détaillé. Nous sommes ravis d'apprendre que la livraison, l'échantillon et le miroir vous ont donné satisfaction.

Nous sommes toutefois désolés d'apprendre que les formes en bois n'ont pas répondu à vos attentes en matière d'adhérence. Pour une tenue optimale, nous vous recommandons de vérifier que la surface magnétique et le dos des pièces sont propres et secs avant utilisation. Pour les pièces les plus grandes, les placer à plat contre le mur plutôt qu'à la verticale peut également améliorer la stabilité.

Nous apprécions beaucoup vos commentaires et espérons que ces conseils vous aideront à profiter pleinement de votre ensemble. Nous sommes également ravis de savoir que, dans l'ensemble, vous êtes satisfaite de votre expérience avec Tix & Mix.

Bien cordialement,

L'équipe Tix & Mix

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

I really like how the magnetic wall…

I really like how the magnetic wall board stick to the wall, seems very thin but attachs perfectly. Wooden marble track magnetic playset is high quality, meet my expectations

29. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Tix & Mix-logo

Besvarelse fra Tix & Mix

Hi Ela,

Thank you so much for your lovely review! 🤍

We're so happy to hear that you're pleased with how the magnetic wall board fits on your wall and that the Wooden Marble Track met your expectations.

It means a lot to know that you’re happy with the quality of your Tix & Mix products!

Warm regards,

Tix & Mix Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Loved the products

Loved the products! A great experience for my kid, every product is useful and has a strong build quality.

29. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Tix & Mix-logo

Besvarelse fra Tix & Mix

Hi Pratik,

Thank you so much for your kind review! 🤍

We're delighted to hear that your child is enjoying the products and that you've been happy with their quality and usefulness.

We truly appreciate your support and are so glad to be part of your child's playtime!

Warm regards,

Tix & Mix Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

One star is too much!!!

One star is too much!!!
The quality is terrible!!! Temu has better quality!!!

24. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Tix & Mix-logo

Besvarelse fra Tix & Mix

Hi Alexandra,

We're sorry to hear that our products did not meet your expectations.
At Tix & Mix, we offer a 30-day satisfaction guarantee because we understand that not every product is the right fit for every family.
We've already reached out to you via email and are working with you to find the best possible solution for your situation. We appreciate you taking the time to share your feedback, as it helps us continue to improve.

Warm regards,
Tix & Mix Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great product!

I first saw Tix&Mix on Instagram and decided to look into it further. I was initially hesitant because our wall is textured and I wasn’t sure it would adhere properly, but the included sample piece allowed us to test it first, which worked perfectly. The full magnetic wall has now been in place on our textured wall for several days with excellent results. It was very easy to apply, and we are very happy with how it turned out.

28. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Tix & Mix-logo

Besvarelse fra Tix & Mix

Hi Vasia,

Thank you for your lovely review! 🤍

We're so pleased to hear that the sample helped you test your textured wall first and that everything worked out just as you'd hoped.

Knowing you're happy with the final result means a lot to us!

Thank you for choosing Tix & Mix!

Warm regards,

Tix & Mix Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Avoid

Avoid! Their delivery service to the UK is shocking and they refuse to make a refund notwithstanding the order has not been delivered and can’t be located.

4. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Tix & Mix-logo

Besvarelse fra Tix & Mix

Hi Sharon,

We're very sorry to hear about your experience and understand how upsetting it can be when an order cannot be located.

Please contact us at hello@tix-mix.com with your order details, and we'll investigate the issue with the courier and do everything we can to help resolve it as quickly as possible.

Thank you for bringing this to our attention.

Warm regards,
Tix & Mix Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

AVOID - Tix & Mix - What A Terrible Experience!

AVOID AVOID AVOID. I had a terrible experience with this company.
- Their magnet wall decals will ruin your wall if you try to move them. They CANNOT be repositioned or moved like they claim. I tried to move mine and it ripped the paint off the wall.
- Their "risk free" 30 day money back guarantee is a joke. You have to pay to send it back to LITHUANIA. And even then they only refund you if you haven't tried it at all. How is that risk free!?
I asked for a free returns label since the product is not fit for purpose but they wouldn't provide one. And it seems they wouldn't give me a refund in any case since it has to be in its "original and unused condition". Avoid at all costs!

1. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Tix & Mix-logo

Besvarelse fra Tix & Mix

Hi Ted,

Thank you for taking the time to share your feedback — we’re sorry to hear your experience didn’t meet your expectations.

Regarding our 30-day guarantee: we’d like to clarify that it does cover opened and used products. If the decal didn’t work for you, we would happily have issued a refund regardless of whether it had been tried.

We’d like to clarify what ‘risk-free’ means in our guarantee: we accept returns on used products, which goes beyond what most brands offer. Return postage is the customer’s responsibility, as outlined in our policy — this is separate from the guarantee itself and is a standard industry practice.

Regarding the wall: our instructions specifically recommend using a hairdryer to warm the decal before moving or removing it. Skipping this step significantly increases the risk of paint damage, especially on walls with older or weaker paint.

If you’d like to proceed with a return, please contact us at hello@tix-mix.com and we’ll guide you through the process.

Best,
Tix & Mix Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ordered well over a week ago

Ordered well over a week ago. No updates on tracking - evri just expecting order. Very frustrating - no word from the company themselves

4. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Tix & Mix-logo

Besvarelse fra Tix & Mix

Hi Clare,

We're very sorry to hear about your experience.

We understand how frustrating it can be when tracking updates are delayed.

Please contact us at hello@tix-mix.com with your order details, and we'll investigate this for you and do our best to help.

Thank you for bringing this to our attention.

Warm regards,
Tix & Mix Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Eindelijk iets gevonden voor m’n…

Eindelijk iets gevonden voor m’n kleindochter wat ‘past’ bij de leeftijd en spelen aanmoedigt

1. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Tix & Mix-logo

Besvarelse fra Tix & Mix

Hoi Yvonne,

Bedankt voor je leuke recensie! 🤍

We vinden het geweldig om te horen dat je kleindochter geniet van haar Tix & Mix-producten en dat ze zo goed bij haar leeftijd passen.

We waarderen je steun enorm en zijn dankbaar dat we deel mogen uitmaken van haar ontdekkingsreis vol spel en plezier.

Hartelijke groet,
Tix & Mix Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Love it!

Great products! My almost 2-year-old daughter loves them, and the delivery was super fast. We have a magnetic board, five magnet sets, crayons, a mirror, and more. We use them every day, and I’d definitely recommend other parents give them a try. Such a great way to keep a kid away from screens!

She’s also in her drawing era right now, and the crayons are super easy to wipe off, even when they accidentally end up on furniture or walls.

1. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Tix & Mix-logo

Besvarelse fra Tix & Mix

Hi Anastasija,

Thank you so much for your kind review! 🤍

We're delighted to hear that your daughter is enjoying her Tix & Mix products and that they've become part of your daily routine.

We truly appreciate your support and recommendation.

Warm regards,
Tix & Mix Team

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere