Dette krisecenter er simpelthen under…
Dette krisecenter er simpelthen under al kritik. Det er ren opbevaring af kvinder og børn i krise.
Det bedste ord der kan beskrive stedet er... KVINDEFÆNGSEL!!!
Ingen selvbestemmelse, deres menneskesyn er simpelthen så lavt og klamt. Det er ren diktatur og manipulation af kvinder og børn. Kollektiv afstraffelse på det groveste! Ingen pædagogisk tilgang, Ingen omsorg og jeg kan blive ved.
Håber af hele mit hjerte, at det sted aldrig åbner igen. Man går derfra med en masse traumer og psykiske overgreb.
