Thy Hike Anmeldelser 3

TrustScore 3.5 ud af 5

3,6

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Virksomhedsoplysninger

  1. Adventuresport

Skrevet af virksomheden

GENFIND FORBINDELSEN TIL NATUREN Kom med på natureventyr med Thy Hike! Både med vores årlige tre dages fordybende vandretur, eller på vores ugentlige naturoplevelser for lokale friluftsglade Thyboer.


Kontaktoplysninger

3,6

Middel

TrustScore 3.5 ud af 5

3 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

TAK TAK TAK til “Thy Hike 2021”

Kære Maria, Mathias og HELE jeres hjælper TEAM.

Så er der pakket ud efter dejlige ”strabads fyldte” dage 😊
TUSIND TAK for fantastiske smukke oplevelser på THY HIKE 2021 fra HELE Klan Højsleth 😊
Maria og Mathias– I har skabt en hel total unik oplevelse på NATUR, på Madoplevelser, formidling af viden om der, hvor vi er I THY, og til sidst sluttede af med en hel unik musikoplevelse af et 10 ”mandsstore ” Folkloreband, der bare var en nydelse, der også formåede at få de trætte ben i gang igen i fælles dans 😊
Der var INTET overladt til tilfældigheder- hver en detalje gennemtænkt og udført.
Flot smuk designet detaljeret program - med informationer om styr på grej – og hvad vi skulle spise, som var ren luksus i alle 3 måltider.
En uventet dejlig stjerneoplevelse på alle måder morgen og aften og så en madpakke i lommen :)
Formidling rundt i Hvidbjerg plantage med passionerede naturvejledere, der bare begejstrede os med deres fortællinger.
Ligeså lejrsamlingen med ”Strandet ”, om muligheder med genanvendelse af ”Havplast”, der er højaktuel emne.
Alle dage var fyldt med store oplevelser og stjerneøjeblikke i NATUREN i THY på vore ca 60 km`s vandring, … og vi venter spændt på at se de øjeblikke, som vor medvandrende professionelle FOTOGRAF har indfanget. :)
For os i familien Højsleth blev det en kæmpe unik og stor oplevelse, med enkelte ”kriser”, men langt langt oversteget af alt det helt fantastiske, som denne TOTAL THY HIKE oplevelse har været for os.
Vi har mødt mange skønne herlige interessante mennesker, som i den grad har beriget denne tur for os.
Tusind TAK til jer vandre for jeres hjælpsomhed og omsorg
Maria og Mathias – I har gjort det knaldhamrende godt og skabt en unik TOTAL OPLEVELSE, hvor intet har været overladt til tilfældigheder.
Vi er jer så taknemlige for denne succes, skabt af jeres slid og vilje til at ville dette så optimalt som overhovedet muligt.
I HAR SKABT EN STJERNE SUCCES .
Total unik helhedsoplevelse.
TAK FOR JER Maria og Mathias … og jeres dybt engagerede TEAM.
Kærlig hilsen Klan Højsleth – Jytta
med TAK til min skønne datter Ann-Sofia – uden hende var denne familietur ikke muligt ❤

2. september 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Smukt og hyggeligt arrangement!

Super hyggeligt og flot arrangement i smukke Thy, hvor der blev blev vandret 55 km i den vildeste natur, og hvor vi indtog de skønneste måltider i den veletablerede lejr sammen med 100 andre vandrere.

Dejligt at arrangement ikke er større (maks 100 deltagere), så man havde tid til at lære alle at kende, når man stod og hjalp med madlavning omkring bålet, eller delte en kop kaffe.

Og både arrangørerne og deres hjælpere var aldrig længere end et par meter væk, om man skulle bruge hjælp eller bare ville sige "tak for mad" ;-)

Måltider og kvaliteten af råvarer var i top, og elskede de ekstra arrangementer om aftenen, både med indlæg fra Naturstyrelse som var både interessant og sjovt eller fra Stranded som viste os hvordan vi kan passe bedre på vores verden.

Og ikke at glemme den skønne øko Thy Is som stod klar da vi ankom på 2. dagen til lejren *mums*

Jeg sad og smilte hele vejen hjem til København søndag, dejlig træt i kroppen, fyldt med de skønneste oplevelser fra Thy Hike og glæder mig allerede til jeg skal gensy Thy i 2022 :-)

24. august 2021
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Pengemaskine forklædt som bæredygtighed....

Min mand og jeg har deltaget på flere arrangerede 3 dages vandreture. De har været meget forskellige, og det har været en del af spændingen, glæden og oplevelserne.

Vores forventninger til denne var høje, da prisen på 25oo kr. pr. voksen er ca. 1200 kr. dyrere end de sidste, vi var på – altså næsten dobbelt så dyr.

Naturen er smuk - vi har selv vandret i Thy tidligere.

Allerede på Dag 1 begyndte vi at fornemme, at økonomisk fortjeneste er formålet for arrangøren.

Ved ankomst til målet var der en ligegyldighed at spore, hvor henvendelser nærmest blev modtaget som forstyrrelser. Aftensmaden blev præsenteret af en lokal kok og bestod af grøntsager, deltagerne selv skulle tilberede og grille plus 1 pølse pr mand. Alle måltider var nøje afmålte, hvor bæredygtighed & økologi blev fremhævet som begrundelse. Ikke meget næring efter en dag med oppakning på ryggen, og vi måtte supplere med egne snacks for ikke at gå sultne i seng.

Der blev solgt 35 cl. lokal øl til 25 kr. jeg formoder, er sponsoreret af Bryghuset, da de er nævnt som samarbejdspartere på hjemmesiden. Igen med fortjeneste for øje med – ca. 600 kr. pr. kasse.

En toiletvogn med 2 toiletter til 100 prs., med beskeden om, at vi ikke måtte bruge vandet, var stillet op uden tilslutning af strøm, hvorfor man måtte gå ind i mørke.
Allerede om morgenen på Dag 2 var de så fyldte, at klappen nede i toilettet ikke kunne lukke - meget uhygiejnisk og ildelugtende – ikke mindst Colibakterier & Corona taget i betragtning.

Morgenmaden bestod igen af rationering. Her på 1 æg og 2 stykker bacon pr. prs. samt havregrød. Mængden blev påtalt flere gange.

Aftensmaden på Dag 2 bestod af hvidkål, vi selv skulle tilberede og grille samt perlebygpaella med en smule blæksprutter og bacon i. Brødet var der ikke nok af, og de der ankom sidst fik en meget lille portion mad, andre vandrere hjalp dem med at varme op.

Et offentligt wc var på pladsen - dette stoppede dog hurtigt til efter et par timer. Det blev meldt ud, at det ene transportable wc'er var fyldt, og at arrangøren vurderede, vi godt kunne bruge det andet (de havde transporteret den i forvejen fyldte vogn fra dagen før uden at have fået den tømt). Da en deltager kommenterede på, at de jo allerede var fyldte, var svaret bare "syn´s du det...?".

Der blev ikke handlet på henvendelser. Arrangøren sad med egen familie og bidrog på intet tidpunkt med ordentlighed eller ansvarsfuldhed overfor sit selskab på 100 mennesker.

På Dag 3 var der ikke hentet vand, og da der intet var på pladsen, kunne vi ikke få fyldt vandflasker til turen eller f.eks. lave kaffe. Ved henvendelse blev der trukket på skuldrene. Ligegyldigheden lyste ud af arrangøren.

Ruten var meget sparsomt markeret, der var ikke forberedt velkomst eller hygge ved ankomst på pladserne - de første, der ankom i slutmål, måtte selv lige hen og gøre opmærksom på det.

"Festmåltidet" den sidste dag til After Hike var kyllingelår - ikke at der er noget galt med kylling, men låret er, økologisk eller ej, det mest skrabede, der kan købes. Og det blev proklameret, at der var 1 portion til hver…..

Det fremgik så tydeligt i alle valg, at der ikke var et ønske om at forkæle deltagerne men om at spare så meget så muligt på udgifterne.

Dette handlede ikke om penge for os, men det gør det i den grad for arrangøren. Vi vurderer, vi har modtaget for 500 kr. max pr. prs. incl. bus fra pladsen, mad og leje af wc-vogn uden tømning. Dvs. arrangøren har tjent ca. 200.000 kr. på denne hike. Det føltes som at være med i ”Kejserens nye klæder”, hvor vi ikke må fortælle, hvad vi ikke ser – men der var på trods af indpakning i bæredygtighed, nærvær & ”Thy-hypen” intet tøj.

Vi har fået en dejlig naturoplevelse og mødt en masse søde vandrere - ingen af delene har arrangøren haft anpart i.

Når man vandrer 55 km med oppakning i kuperet terræn, betyder rammerne for hiken noget - mad, teltplads, wc-faciliteter & ansvar for hygge - ellers kunne vi jo lige så godt være gået afsted på egen hånd.

Jeg giver 1 stjerne til Thy Hike - 1/2 til arrangøren og 1/2 til bedsteforældrene, der i det mindste bidrog med ansvarlighed og en imødekommende bemærkning i ny og næ.

24. august 2021
Uopfordret anmeldelse

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere