HUNDRED Anmeldelser 

361
•
TrustScore 4 ud af 5

3,9

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

The bundle I ordered was fantastic quality and value for money. I had to change an item which was a bit snug and Joy in customer service helped me complete this with no dramas. Great items, great cust... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Returns policy is store credit. Which isn’t all that clear when ordering. The keeper trousers seemed good quality but weren’t a good fit. I was disappointed to only get store credit and with the cost... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

We have just received our 2nd academy pack. My daughter won't wear anything else. It keeps her protected but able to move freely and is breathable. Freya will only wear 100 gloves now and they hav... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Ordered 4 days ago, supposed to be 2-3 day delivery, emailed immediately as had a weird email about taking 2 weeks to deliver but was vague as to whether it was actually about my order as it referre... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Sportsbutik

Skrevet af virksomheden

We don’t throw in what looks good, sounds good like certain brands. We build on what matters. We are built to feel well, to perform well to ignite that confidence in your hands.


Kontaktoplysninger

3,9

God

TrustScore 4 ud af 5

361 anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen nylige anmeldelsesinvitationer

Denne virksomhed har ikke inviteret kunder til at skrive anmeldelser for nylig, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Har besvaret 32 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 2 uger

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

3,9

Alle anmeldelser

(361)

165 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

A++ customer service and product quality is really high.

I ordered the bundle for my daughter and I was very happy with the quality. 2 items were a bit small so these are going through an exchange and the cuff on the gloves was a little tight, so with the great customer service from Joy, I was able get these swapped for an alternative style, now waiting on delivery and I hope it all fits ok. Customer service is 2nd to none!

3. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
HUNDRED-logo

Besvarelse fra HUNDRED

Hi Carl,

Thank you for taking the time to leave such a lovely review! It was my pleasure helping you sort out the exchange and alternative glove style for your daughter.

We hope the new items arrive soon and fit like a charm! Thanks again for your support.

HUNDRED Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I would strongly advise others to be…

I would strongly advise others to be cautious when ordering from this company.

I ordered a pair of goalkeeper gloves, but unfortunately the size was too small. I returned them following the company’s instructions and was told that a replacement pair would be sent.

After that, the experience became extremely frustrating. I was provided with multiple tracking numbers that either did not work or showed no shipment. Despite several follow-up emails over the following weeks, I stopped receiving any responses from customer service altogether.

At this point, I have neither received the replacement gloves nor a refund. As a result, I have had to initiate a payment dispute with my card provider.

Mistakes can happen with any business, but what disappointed me most was the complete lack of communication after they had received my returned item. Had they responded and resolved the issue, this review would not have been necessary.

22. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great Customer Service and Great Quality Kit

We ordered the Academy bundle for our son, he has previously used gloves from another supplier. It arrived very quickly and is great quality. There was a slight issue with two tops being sent rather than a top and shorts. One email and the issue was sorted very quickly by Joy. Great Cutomer Service and a good quality product.

1. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
HUNDRED-logo

Besvarelse fra HUNDRED

Hi Michael,

We’re so glad to hear your son is loving the quality of his new Academy kit and that the delivery was nice and fast.

I’m so happy I could quickly sort out the mix-up with the tops for you. Thank you for making the switch to Hundred, and please don't hesitate to reach out if you ever need anything else!

HUNDRED Team

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Great quality kit - highly recommend

Great quality kit, padded shorts, long sleeve top and padded trousers came as part of the Academy bundle. All of the clothing is well made. We had an issue with sizing but the returns and replacement service was great. The company also has a great customer service team who answered queries promptly. All round would highly recommend.

1. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Good all around company

Really impressed with the quality of the gloves and clothing from 100glove. Gloves are a good fit and clothing is comfortable and reliable. Great customer service also when required. We'll use again in the future.

29. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Academy pack

Bought the academy pack for my son . Great Value for money . You get all the padded under armour which is needs for goalkeepers diving, getting up and down on 3G pitches . A good pair of gloves . I purchased the tempest . My son says they all feel great . I had to exchange the top for a bigger size as the large was a bit small for him. Sent an email in explaining and the customer service was great from Joy. Also received a free towel as the mystery gift which will help on days when it’s raining heavy . First time using 100 and would purchase from them again .

15. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

The lack of communication from them is… communication

The lack of communication from them is awful! Never received an email to confirm my delivery. I had to contact them and waited over a week for a reply! They took 3 weeks to be delivered. The sizing was wrong! Contacted them for a refund.. and no reply! Awful quality on the gloves. Only thing that was decent are the shin pads! Honestly avoid this company. Though I would give them a try. Never again will I order from them again. Will only be ordering the ONE GLOVE 👊

31. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
HUNDRED-logo

Besvarelse fra HUNDRED

Hi Emie,

Thank you for sharing your feedback, and we sincerely apologise for the frustrating experience you had with your order, shipping delays, and communication response times. This is certainly not the standard of service we aim to provide.

We have sent you a direct message to resolve this issue and make things right for you. Please check your inbox at your earliest convenience so we can assist you with your order.

Thank you for bringing this to our attention and giving us the opportunity to address your concerns.

HUNDRED Team

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Avoid this company at all costs.

Avoid this company at all costs.

I spent £150 on clothing and gloves that do not fit according to the sizing information provided on the company’s website. When I contacted customer services, I was extremely disappointed to be told that they would not provide a refund and would only offer store credit.

The clothing was already ordered in the smallest size available, making an exchange pointless as there is no smaller option to try. The gloves are even worse—the cuff is so tight that my son cannot fit more than three fingers into them, making them unusable.

Despite explaining these issues, including what I believe to be a fault with the gloves, the company has refused to refund my money and insists on offering store credit instead. Why would I want to spend more money with a company whose sizing is inaccurate and whose products do not meet reasonable expectations?

The customer service has been dismissive and completely unhelpful throughout. I feel £150 out of pocket with products that cannot be used and a company that appears more interested in keeping customers’ money than resolving legitimate complaints.

A truly frustrating experience. I would strongly recommend shopping elsewhere.

19. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Placed an order

Placed an order. No correspondence after order confirmation. Cant contact anyone at the company. £130 down the drain! Scam company.

29. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Had a few pairs of gloves

Had a few pairs of gloves from these. both myself and son love them. had a issue with the last pair and Joy sorted it for immediately. customer service is as great as the gloves.

26. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Don’t expect a response if things go wrong!

After ordering a first pair for my son using the size guide they were too small, I used the exchange option at a cost to me of £7.50 and it took two weeks to receive the replacement pair and several chasing emails. On arrival the replacement pair were damaged and clearly shouldn’t have passed QA. I emailed Joy in customer service asking for a refund as I’ve lost faith now and without checking processed a replacement order (even though distance selling legislation states I am entitled to a full refund). I had to email again to request, as my original email I did not want another pair. Three days later I am still awaiting a response regarding my refund and my emails are being ignored. My next step is trading standards for a questionable returns policy and to get my money back for faulty gloves. Not the best experience.

21. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

First pair of gloves were ruined half…

First pair of gloves were ruined half way through my sons 4th game palms all worn away, I had purchased the cleaning foam and grip spray and were cleaned as said after every game.
Reported this was offered £10 off my next order told them its ok as I wouldn't be ordering again.
Left my review and was contacted within a week and they replaced the gloves.. unfortunately the same is happening again..
Were informed this is normal if played on 3g pitches. Most games have been grass pitches..
Its a shame as my son liked these gloves they just are not durable for a football season 😕

1. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Nice product… shame about the customer service

Wrong item received… I was asked to submit photographic evidence of the sent items, which I did, but two separate follow up emails were ignored.

I then raised a dispute through PayPal and the saga continues - one month on and counting - despite a clear despatch error.

28. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
HUNDRED-logo

Besvarelse fra HUNDRED

Hi Ben,

Thank you for your review, and I am sincerely sorry for the poor experience you have had regarding your order.

We would like to gently assure you that it is never our intention to ignore any of our customers. We have sent multiple responses to your follow-up emails from our end, and it appears our messages may unfortunately be dropping into your spam or junk folder, or experiencing a delivery glitch.

We want nothing more than to get this fully resolved for you as quickly as possible. Could you please check your spam folder for our previous messages, or contact us via an alternative email address so we can ensure our communication reaches you and we can clear this up immediately?

Thank you for your patience while we work to get this sorted for you.

HUNDRED Team

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Following a fault with gloves Joy in…

Following a fault with gloves Joy in customer service was very prompt to respond and ensured to remedy the situation asap.

1. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
HUNDRED-logo

Besvarelse fra HUNDRED

Hi Clare,

Thank you so much for taking the time to leave us such a lovely review.

We are absolutely thrilled to hear that Joy was able to respond so promptly and get the fault with your gloves sorted out for you straight away. Providing top-notch customer service is incredibly important to us, and I will be sure to pass your kind words on to Joy and the rest of the team.

We hope you are delighted with the remedy, and we look forward to welcoming you back in the future.

Thank you again for choosing us.

HUNDRED Team

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere