بالتوفيق للشركه والقائمين على العمل…
بالتوفيق للشركه والقائمين على العمل فيها بسم الله ما شاء الله انا تعاملت مع الدكتور مصطفى اديلي اكثر من سنه ونص ما شاء الله خبره في التعامل اداء عالي في التنفيذ ما قصدتوش في اي خدمه يسويها لي على اي موقع او اعلان في جوجل ماب او تصميم لينك او اي حاجه الا ودائما بيسلمني الحاجه خارج التوقعات







