Svinet til på udenlandske sprog!!
Ekstrem dårlig service af deres udlandske talende chauffør. Meget grim i munden og meget ubehagelig. Kalder folk en idiot. For at han selv ikke har læst på pakken at han skulle ringe en time inde ankomst ved mig. Skulle modtage en ombytnings telefon og han skulle have den gamle med retur. Kommer uanmeldt og forventer at retur telefonen er klar. Siger at du skulle ringe en time før du ankom. Bliver svinet til på udenlandsk. Det giver ikke lyst til at folk af den indstilling skal ha kundekontakt.








