Super service og venlige folk
Super service og venlige folk. Har nu brugt dem i 25 år ca hver 4 uge og aldrig nogen problemer. Husker at lukker låger hvis hunden er ude . Kan kun give de bedste anbefalinger herfra.
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Ingen anmeldelsesinvitationer registreret
Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative
Har ikke besvaret negative anmeldelser
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
Super service og venlige folk. Har nu brugt dem i 25 år ca hver 4 uge og aldrig nogen problemer. Husker at lukker låger hvis hunden er ude . Kan kun give de bedste anbefalinger herfra.
Super godt tilfreds med denne virksomhed. Altid venlige og imødekommende personale. Kan varmt anbefale denne vinduespudser.
Jeg har været fast tilfreds kunde ved suverenpolering de sidste mange år(12 år sammenlagt), og har aldrig haft udfordringer med deres service. Men har måttet stoppe samarbejdet dags dato da det gentagne gange er lykkedes vinduespudseren at fylde både børns og voksnes sko med vand når de uheldigvis er stået udenfor vores havedør. Jeg kan forstå at det ikke er vinduespudserens problem at flytte på noget under besøget, men håbede dog på en smule fleksibilitet fra vinduespudseren de få gange det kan ske. Dette er desværre ikke imødekommet trods fornuftig dialog med firmaet via mails.
Meget tilfreds kunde.
De kommer fast hver 2. måned, holder selv styr på tidspunkt, og regningen ligger fast i postkassen. Resultatet er upåklageligt og prisen yderst rimelig.
Har ellers være glad for brug jer ellers have jeg ikke være kunde i næste 10 år
Men nu er det slut
I pudser ikke grundig nok
Har ellers været nogenlunde tilfreds med firmaet, om end jeg stort set hver gang, de har været her, måtte ud og minde dem om de aftaler, vi har lavet og som også står skrevet i noten på min regning.
Sidste gang bød jeg vinduespudseren indenfor, da der også står i noten, at der skal pudses nogle vinduer indenfor, men får beskeden, at han ikke har tid. Det respekterer jeg, men får stadig en fuld regning på aftalen.
Da jeg efterfølgende skriver en mail til firmaet, om at aftalerne i noten ikke er overholdt, får jeg bare en mail retur fra ejeren, der lyder "Vi kan ikke opfylde dine ønsker, og derfor vil vi gerne stoppe pr. dags dato.
Det synes jeg, er en mærkelig måde at behandle sine kunder på. Dette, samt at jeg får fuld regning på et ikke fuldført arbejde gør, at jeg kun giver 2 stjerner. Jeg kan ikke umiddelbart se, at det skal være så svært for dem, der kommer og pudser vinduerne lige at kigge i noten og se, hvad der skal gøres, inden de går ind til kunden.
Virkeligt dårligt firma… og flabet når man ringer og klager over, de kun har taget den ene side af huset… men lagt en regning på det hele..!
Kommentar til jeres svar…
Jeg var hjemme da i var her… og i var ikke på den anden side af huset…
det er korrekt, at i slettede regningen… efter en ubehagelig samtale med indehaveren…

Besvarelse fra Suverenpolering
Benyt aldrig dette firma. De har syndt mig mange gange hvor de kun tager forsiden af huset. Selv om jeg betaler for hele huset. Jeg har gentagne gange ringet og beklaget mig. Men får kun at vide at de må være en fejl.
Jeg kan slet ikke give anmelderennedenfor ret. Vi har brugt firmaet i 10 år og har altid fået en 1. klasses behandling.
Kan kun anbefales.
Useriøs virksomhed, henvender mig fordi jeg ønsker et tilbud på vinduespudsning, jeg for at vide at jeg ikke kan få et tilbud, fordi at virksomheden ikke ville tage mig som kunde for den vinduespudser jeg har nu., øh what? Dog har jeg ingen vinduespudser, virksomheden siger også at de tidligere har pudset vinduer ved mig. Dette har de dog aldrig gjort. Så hold da op, hvor det virker useriøs, at man kan drive en virksomhed sådan.
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.