Vi havde hørt godt om denne Sushi restaurant…
Vi havde hørt om denne Sushi restaurant fra venner.
Frisk og lækker sushi fik vi serveret i disse dejlige omgivelser. Risene var økologiske, og deres Era Inzolia hvidvin fra sicilien var helt i top, og den var også økologisk som vi godt kan li. Og rigtig god betjening, et sted hvor vi bestemt kommer igen

