Rigtig dårlig service og grov betjening.
Nogle dage før Kr. Himmelfartsdag købte jeg en blå drikkedunk hos dem.
Et par uger efter knækkede der en af de små takker, som holder låget, af. Den var kun brugt et par gange, så der må have været en svaghed i materialet.
Heldigvis har jeg en god veninde, som kunne tage i butikken for mig, da jeg bor langt derfra.
Da min veninde kommer til butikken bliver hun beskyldt for at have tabt den, og selvfølgelig var den ikke tabt. Det var mig som åbnede låget.
At det var lang tid siden. (rettidigt er inden 2 md efter opståen)
Ekspedienten var særdeles grov, nedladende og da slet ikke serviceminded.
Til sidst efter en mindre diskussion får min veninde så pengene retur.
Jeg kunne få en i bytte som var rød, som var den sidste, hvilket jeg ikke ønskede.
Desuden beholdte hun min kviterring, hvorpå der var flere ting, hvor reklamationsretten kunne komme på tale inden 2år.
Jeg handler aldrig der igen!




