Fantastisk arbejde
Kære Heidi,
Jeg vil gerne sige tusind tak for det fantastiske arbejde, du gør som min kostvejleder. Din motivation er uvurderlig, og jeg føler mig virkelig støttet undervejs. Madplanerne er både lækre og inspirerende, og jeg nyder hvert måltid.
Din positive tilgang gør hele processen meget lettere og sjovere. Jeg er så taknemmelig for din hjælp og vejledning, og jeg ser frem til at fortsætte samarbejdet. Jeg vil varmt anbefale dig til alle, der ønsker en sundere livsstil.
Endnu engang tak for alt!
Bedste hilsner,
Sanne


