Jeg har aldrig oplevet noget lignende…
Jeg har aldrig oplevet noget lignende !!
Jeg bestilte en Stormbottle den 29 november, som jeg stadig ikke har fået, nu hvor vi lige om lidt er i april..i mellemtiden har jeg brokket mig og de har sendt en ny, som jeg heller ikke har modtaget. Jeg er utilfreds og beder om mine penge tilbage, men dette kan jeg ikke få, for de har jo sendt to varer til mig. Jeg skriver virkelig mange mails hvor jeg giver klart udtryk for at jeg ikke vil have noget med dem at gøre, andet end at de skal sende mine penge tilbage til mig. Det kan tydeligvis ikke lade sig gøre, i og med jeg jo har modtaget den vare de har sendt igen. De påstår at den ligger på mit posthus i København, men jeg har ikke modtaget nogen seddel om at jeg kan hente min vare nogle steder, altså er den jo tydeligvis ikke kommet frem..! Det er den dårligste service jeg længe har oplevet, og jeg forstår ikke at de ikke bare overfører pengene tilbage til mig, for bare at sørge for at deres kunde ikke er helt rasende..!!

