Square US Anmeldelser 

7.476
•
TrustScore 3.5 ud af 5

3,7

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

They do payments, but the new AI tools that are coming out and the new changes, have made Square my personal operating system for my business. There are new features each week, and when I compared my... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

We have been working with Square for almost a year now. And we are very please with how helpful this experience has been, growing our business. Staff has been very helpful and supportive through... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

It’s so bad. They only care for their sorry ass and not for the loyal merchant trying to make money online. I don’t freaking scam people and yet they hold my funds as “verification check” when I act... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

WORST CUSTOMER SERVICE EVER. A tax form on Square was incorrect and reported thousands of dollars as MY income to the IRS. Need a correction to a tax form? Sure, they have a process for that TWO MONTH... Se mere

Virksomheden har svaret

Virksomhedsoplysninger

  1. Betalingsservice

Om Square US

Skrevet af virksomheden

Solutions that scale with your ambitions.

Accept payments, get fast access to your cash, and open up new revenue streams on the software and hardware platform millions of businesses around the world trust.

Get started Talk with our team

Helping every type of business succeed.

From full-service restaurants to retailers and beauty salons, Square has custom-built solutions to help businesses sell anywhere easily, quickly and seamlessly.

Trusted by business owners like you.

“I don’t need a CRM system. I don’t have to have a marketing system. I don’t have to have a POS system. With Square, I can have it all in one spot.”

— Buzz Cadenhead

Owner, Buzz Wax Malibu, Malibu

“As I grew, Square actually grew with me. It went from the assistant side and grew into a full salon business with me”

— Nikki Ally Rae

Owner, Nikki Ally Rae Salon, Los Angeles

“The moment we went from one location to two, we realized that we needed a tool that was more advanced. I think Square is worth every cent.”

— Mat Pond

Owner, The Epicurean Trader, San Francisco

“The wonderful thing about Square is I can launch a product, wake up in the morning, and I can pull out my phone and get a snapshot of sales for all the stores and what percentage of sales are from the new product. ”

— Matt Longwell

Product Manager, Blue Bottle Coffee, Oakland

Optimize your operations.

Manage your multiple locations, sales channels and employees, and your bottom line efficiently by streamlining your business operations all from one place.

Manage cash flow Manage your team Reach customers Advanced reporting

Create custom commerce experiences.

Build online, mobile and in-person business experiences that connect more customers and sellers with Square APIs.

Start selling today.

Create your free account in minutes and join the 4M+ businesses globally using Square.

Get started Talk with our team

Earn more than $250K in annual card sales?

Our sales team may be able to create a custom pricing package for your business.

We’ll work with you to find the best rate structure for your payment volume, average transaction size, and other business needs.

Talk with our team

Kontaktoplysninger

3,7

Middel

TrustScore 3.5 ud af 5

7 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Hos Trustpilot er indhold fra rigtige mennesker i fokus. Denne virksomhed kan dog også anvende vores AI-svarværktøj, som hjælper dem med at skrive svar.

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

3,7

Alle anmeldelser

(7.476)

716 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder

Skriv en anmeldelse
Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

BEWARE!! Do not trust them with your money!

The absolute worst company you can ever choose to do business with. They will hold your initial payment from clients for up to 24 hours and then at anytime for no reason cancel your account. If you ask to speak with a manager or supervisor it takes 3-5 days for someone to call you back. I would strongly suggest finding other POS companies to handle your business transactions as they are also connected to Cash App which has high cases of fraud!

6. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Square US-logo

Besvarelse fra Square US

We apologize for the frustrating experience. We don't have any additional information we can provide from our end, but our Account Services team should have reached out by email for more context on the reasoning for deactivation as well as a timeframe for your next transfer.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Square up claims that I had two…

Square up claims that I had two accounts and one had back charges. When I processed a payment for a customer square kept the funds. They clame that I had two accounts and one had a negative balance due to a dispute. I only have one account and I processed only two other payments over past 2 years. This is just theft of serves by square. I understand other customers are having the same issue and HAD TO present evidence of their company EIN and etc. that square required and still NO RESOLUTION.

8. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Square US-logo

Besvarelse fra Square US

We’re sorry to hear about your experience. We understand how concerning it is to have funds held and to be told it’s related to a negative balance on what you believe is not your account. We’d like to have this reviewed properly, but we can’t access or verify account-specific information in a public review. Please contact our Account Services team through your Square Support case so they can investigate the account ownership details, the dispute history, and the held funds directly. We understand how frustrating this has been, and we appreciate you taking the time to share your feedback.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

They knew I needed help.

Great experience! Square takes care of a man that works 7 days a week to provide for a wife and toddler. Single home income, it gets hard sometimes bc inflation and prices of everything are ridiculous. They approved my loan just in time, we were behind.. square seems to know I work my butt off. I like that.
Thank you guys so much. I have tears writing this bc I am glad I have a merchant that looks out for my family and I. Never give up on me Square, I always pay my dues.

7. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Square US-logo

Besvarelse fra Square US

Hi Joe! Thank you for taking the time to share your experience with us. We appreciate it and we're happy that Square was able to help during this difficult situation.

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

There are a few features that need…

There are a few features that need improvement. Examples are inventory, pricing and subcription pausing for seasonal business without losing reporting, with team permission there is no the ability to restrict employees for seeing the cost of your inventory. The POS and Dashboard option are different.

5. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Square US-logo

Besvarelse fra Square US

Thank you so much for your feedback and for the specific features you would like to see. I've sent this to our development team. We appreciate your time!

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Square helps me run my business with purchase updated equipment, optimize production.

Square helps me run my business with credit cards , Invoicing billing. Square has helped my business purchase updated equipment , optimize our production.
We are very grateful to have Square for all our business needs.

14. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Square US-logo

Besvarelse fra Square US

Thank you for sharing your experience with us, Karen. We're glad to hear that we were able to help and to have you as a Square Seller!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Allowing Predatory Lenders to Weaponize Platform Holds and Extort Merchants

Square (Block, Inc.) allows predatory merchant cash advance companies to weaponize their automated fraud and hold systems to extort innocent businesses. A predatory lender named The LCF Group drained my business accounts and froze my Cash App, Chime, Menufy, and Square accounts, cutting off my income and ruining my business. They never provided a final balance or spoke to me again. Now, in June 2026, Square immediately froze an entirely separate business (Perfect Touch Auto) based on a fraudulent UCC lien (Alabama UCC File No: 22-7202440) that LCF included into my paperwork. I had no clue. I don't own Perfect Touch and had no right to sign for them, yet Square is blindly turning a blind eye while LCF extorts the innocent business owner for a $3,000 payoff just to lift the hold. Alternatively, they are demanding Joseph Walker file a false fraud affidavit against me to pit a completely separate business owner against an authorized agent. Square refuses to do basic legal due diligence to see that the lien is unauthorized, letting predators use their platform to hold small businesses hostage.

UPDATE IN RESPONSE TO SQUARE: My name is Gaisha Williams, owner of Gaisha’s Place Buffet & Catering LLC. I am the actual individual who signed the underlying 2022 merchant agreement that your platform is currently using to freeze an innocent business. I am NOT a third party; I am the primary person involved.In 2022, a predatory lender named The LCF Group drained my catering business accounts and froze my Cash App, Chime, Menufy, and Square accounts, cutting off my income. They never provided a final balance or spoke to me again. Now, Square has immediately frozen an entirely separate Alabama business—Perfect Touch Auto & Detail LLC (owned by Joseph Walker)—based blindly on a fraudulent cross-collateral UCC lien (Alabama UCC File No: 22-7202440) that LCF put into my paperwork. I knew nothing about this Corporate Guarantee or I would never have signed. I don't own Perfect Touch and had no legal authority to sign away their assets, yet Square is turning a blind eye while LCF wants Joseph Walker to pay a $3,000 payoff, or demands he file a false criminal fraud affidavit against me, Gaisha Williams, just to lift the platform hold. I have already filed formal fraud, predatory lending, and extortion complaints against BOTH Square and LCF with the Federal Trade Commission (FTC Report #203735901), the CFPB (Case #260706-35106829), and the New York Attorney General (Submission #1-1296477232).Square Support: Do not send me a generic response telling the 'account owner' to contact you. I am Gaisha Williams. Your legal department needs to pull Square BBB Complaint #25016725 and coordinate with your compliance team to bypass LCF's extortion and release Perfect Touch Auto & Detail LLC immediately.

28. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Square US-logo

Besvarelse fra Square US

Hi — we’re sorry to hear about this experience. We take reports of unauthorized activity, account restrictions, and potentially fraudulent documentation seriously. We can’t review or discuss specific account details in a public forum, but we do want to help get this reviewed by the right team.

If the account owner or an authorized representative contacts Square Support directly, they can request an account-specific review and share any relevant documentation, including details about the disputed UCC filing and alleged fraudulent submissions. You can also respond to any emails we've sent you about addressing the Lien in question.

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Used to Be Great, But the Forced Plan Changes and Billing Issues Ruined It

Update: I did reach out to them on Facebook and they were very prompt with getting back to me.

They credited my account for the $4.90 as well as a full month, so a little better than the 50% off. I've updated my review from a one star to a three star.

I am still unhappy with the new structure of their plans, and the online appointments is still not running as smoothly as it should.
______________________________________________________

I used Square for 8–9 years and was very happy with it until they started pushing these new upgraded plans.

I was paying $30 a month mainly so my clients could receive appointment confirmations and notifications. I did not use most of the other features. Then Square changed the plan structure, added a bunch of features I neither wanted nor needed, and increased the price to around $50 a month. The only other option was the free plan, which removes the features I actually need.

I received a notice that my plan would upgrade on June 1, 2026, but I was given the option to defer the upgrade until August 12, 2026, which I chose to do. Then on June 28, I received a dashboard notification saying that if I upgraded before July 13, I would get 50% off for two months of service. Based on that offer, I went ahead and upgraded early.

Instead, Square credited me for June, rebilled me at the new rate, charged me $4.90 for the remaining 2–3 days of the month, and only applied a $2.45 discount. Then on July 2, I received a bill for July at the full rate with no 50% discount. I contacted support by chat, and they said they could not find the notification about the early upgrade offer, so apparently there is no way for me to receive the discount I was offered.

On top of the billing issue, the service itself has become slower and less reliable. It freezes, and while I am in the middle of scheduling an appointment, it will sometimes refresh and schedule the appointment on the current day instead of the date I was trying to select.

Square used to be a really good service. Unfortunately, between the forced plan changes, higher pricing, billing issues, missing promotional discount, and recent performance problems, I can no longer recommend it.

1. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Square US-logo

Besvarelse fra Square US

Thank you for taking the time to share such detailed feedback and for being a Square seller for nearly a decade. We truly appreciate the trust you've placed in us over the years.

We're sorry to hear that the recent changes to your subscription, billing experience, and app performance have left you disappointed. We understand how frustrating it is to feel like you're paying for features you don't need, and we can appreciate how concerning it must have been to encounter what appeared to be a promotional offer that wasn't applied as expected.

We also regret to hear about the scheduling issues you've experienced. We know how important reliability is when you're managing appointments, and feedback like yours helps us identify areas where we need to improve.

We'd appreciate the opportunity to take another look at your billing concerns and the promotional offer you referenced. If you're willing, please reach out to us through one of our social media channels with your account details, and our team will be happy to review the information available and see if we can provide additional assistance.

Thank you again for your honest feedback and for the many years you've spent with Square.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Worst pos system

Oh my oh my, don’t you ever trust in square. They arbitrarily close your account just because they think you’re doing something wrong, communication is awfull no respect for customers , 3 days wait time to get an email answered. WORST POS SYSTEM DO NOT BUY.
Way better idea go with Shopify or clover

2. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Square US-logo

Besvarelse fra Square US

Thanks for flagging your experience. We'd like to help escalate this to the right team for a closer look. Please reach out to us here: squ.re/contact.

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

To be honest they have a great customer…

To be honest they have a great customer service and issues resolved quick payments come say day invoicing is very simple

1. juli 2026
Uopfordret anmeldelse
Square US-logo

Besvarelse fra Square US

Thanks so much for sharing your experience! We're glad to be part of your journey. Let us know if there's ever anything else we can support you with.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

AVOID THESE CROOKS THEY HAVE NO SECURITY ON BACK END SYSTEMS

I work on moving help and Angi and Thumbtack and myself doing mainly moving and storage industry but handyman services as well as cleaning services, I'm a BUSINESS MAN. I perform a service, a hard service at that. And we DEMAND the "luxury" of knowing when we accept payments YOU HAVE DONE YOUR JOB TO MAKE SURE IM BEING PAID WITH A LEGITIMATE CARD OR ACCOUNT I have provided my proof I did 3 jobs for this guy and send him a payment link through Square Incorporated and no problem. Well...A MONTH LATER they WITHDRAW AND HOLD the money for those 3 back breaking jobs I did! I wouldn't recommend Square to any serious business. Don't. Not secure. They obviously have weak back end app and website/payment platform problems! BEWARE!!!

29. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Square US-logo

Besvarelse fra Square US

We’re sorry to hear about your experience. We understand how frustrating it is to complete work, accept payment, and then face unexpected issues with those funds afterward. While we can’t review account-specific details in a public post, we take concerns about payments and account security seriously and want to make sure your case gets the right attention. Please reach out to us directly through Square Support with your business name and the email linked to your account so our team can look into this further.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

BUYER BEWARE

BUYER BEWARE. Don't ever deal with this company. It's really damaged our company and put us under great distress at our company. Don't use this software, there is a problem with the integrity of their data and we have spent 10 weeks trying to get this fixed without any resolution.

17. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Square US-logo

Besvarelse fra Square US

We’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must have been for your team. Data integrity and customer trust are extremely important to us, and we take concerns like this very seriously. We’d like the opportunity to look into this further and work toward a resolution. Please contact us directly at [your support/contact channel] with your company details so we can escalate this with the appropriate team.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

A seemingly legit ripoff portal

I bought and was charged for a part from a company via Square. I never received my part and when I contacted Square, they told me “sorry, contact your credit card company “.
Might as well just throw your money out the window. Just another new way for online scammers to get your money without any repercussions.

29. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Square US-logo

Besvarelse fra Square US

I’m very sorry to hear that you made a payment through Square but did not receive the item you purchased. The reason Square Support advised you to contact your credit card issuer is that, due to the way card payments are processed, any refund in this situation would need to be handled by your card issuer rather than by Square directly. For that reason, we kindly ask that you follow the appropriate process with your card issuer to request a chargeback.
We also apologize that Square Support did not provide a clear enough explanation previously.
As for the Square seller you reported, the appropriate team will review the matter and take any necessary action.

Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Syncing Google Calendar is $50 a…

Syncing Google Calendar is $50 a month!!

This policy is truly anti-small-business to the max.

This wildly basic feature is bundled into all of the advanced features under "plus" and "premium." Which is just bonkers. I brought this up to customer service and they just kept passing me off to the next person. Can't say they were mean, can't say they did a great job either.

29. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Square US-logo

Besvarelse fra Square US

Thanks for flagging your experience and feedback to Square Appointment. We will share your request to our product liaison team. If you have more feedback, request and questions, please reach out to us here: squ.re/contact. Thank you.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

As the owner of VibeCity

As the owner of VibeCity , my business depends on reliable access to client payments. Unfortunately, my experience with Square has become one of the most disruptive experiences I’ve had with a payment processor.

This is not an isolated incident. I have now experienced this process twice.

The first time, my account was placed under review and I completed every verification request that was asked of me. I submitted extensive business documentation and identification, waited through the review process, and was ultimately informed that my account had been approved and cleared to continue accepting payments.

I even spoke directly with a manager who confirmed my account was in good standing and that I could continue using the service.

Based on those assurances, I accepted another client payment for $250 and had already configured my account to use the instant payout option.

Instead of receiving the payout service I had been approved to use, I was unexpectedly placed into another verification review immediately after accepting the payment.

I received no advance warning that another review would occur, no explanation that my payout would be interrupted, and no notification explaining why the process had started again.

What made the situation even more concerning was that the payment and payout activity temporarily disappeared from my mobile app. My available balance was gone, the pending transfer was no longer visible, and there was no clear tracking information explaining what had happened. From my perspective, it appeared as though the transaction history had simply vanished until I later logged into the desktop dashboard, where I could still see the payment.

I upgraded to Square Premium specifically to obtain 24/7 phone support because I urgently needed answers. After spending a significant amount of time on the phone with support, the representative acknowledged that they could see I had recently completed verification but could not explain why another verification review had been triggered immediately afterward.

The result has been repeated delays in accessing legitimate business funds, missed business commitments, hours spent with support, and significant disruption to my operations while traveling internationally and relying on my U.S. business.

My concern is not that reviews exist to protect the platform. My concern is the lack of consistency and communication. If a business owner is told their account has been reviewed, approved, and restored, they should be able to rely on that approval. Requiring the same verification process again without explanation immediately after accepting another payment undermines confidence in the platform.

I hope Square reviews this situation carefully, explains why this occurred twice, improves communication around account reviews, and creates a more consistent process for businesses that depend on timely access to their funds.

This review reflects my personal experience with the platform and my hope that these issues are addressed for all business owners.

This experience is being reported in connection with my business operations under VibeCity Collective LLC. I am requesting clear resolution and transparency so I can continue operating my business with reliable access to customer payments. This review is tied to my business account experience as a verified user operating under Dba VibeCity.

26. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Square US-logo

Besvarelse fra Square US

Hi, thank you for taking the time to share this feedback. We’re sorry to hear how frustrating and disruptive this experience has been, especially after you had already completed verification and were told your account was cleared to continue processing payments.We understand your concerns around the repeated review, the lack of clear communication, and the confusion caused when your payment and payout activity were not visible as expected. We know how important reliable access to funds is for running your business. We do see that you’ve already reached out to us on social media, and we can continue working with you there to help review your experience further and provide updates. We appreciate your patience and the opportunity to look into this with you.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

I do not recommend this service

I do not recommend this service. They scan me with $850 supposedly was a charge of a customer. I got in contact with a customer and he said he never did the charge square Ralph me $850. I do not recommend it. The customer service is really horrible and it’s not recommendable. I will put zero stars but there’s nothing I can do about it. They rob me.

26. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Square US-logo

Besvarelse fra Square US

Hi, we’re sorry to hear about your experience. We understand how upsetting and concerning this situation must feel. We’d like the opportunity to look into what happened with the charge and review your account further. Please reach out through the Square Support Center so our team can investigate and assist you directly.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Square is the absolute worst is no…

Square is the absolute worst is no doubt part of a Ponzi scheme of sorts in freezing thousands of accounts weekly and forcing 90 day holds and account closures to keep the scheme going giving it a never ending cycle. They made me verify 4 times in a span of 10 days, 3 times in 3 days and 2 times within 24 hours. On the last day after several chats and emails I told them let me have my money then close account so at 2:08 I received email stating verification good and account normal, at 2:15 I went to withdraw funds and they blocked it again for “verification” purposes. 7 minutes after verifying is ridiculous. When talking to a very drunk under the influence “account representative “ I repeatedly asked him to stop slurring his words and stop mumbling and asked for somebody else and as he put me on hold I received email stating account was closed as he can back on phone with a drunken laugh which set me off and what I said next I’ll leave out of this review. After verifying successfully every single time they have not closed account and holding my money to use in their Ponzi scheme to pay one of their last victims and same will happen in 90 days when I receive my. Funds. They have taken food off my table, made my heart monitor go off more than ever sending me to hospital bc of BP while they sit back and laugh at damage they do. DO NOT USE THIS COMPANY, will be pursuing legal action

25. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Square US-logo

Besvarelse fra Square US

I'm so sorry to hear this. That's not the experience we want you to have. We'd like to help escalate this to the right team for a closer look. Please reach out to us via our social channels or here: squ.re/contact.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

They have a very bad loophole where…

They have a very bad loophole where your business customers can dispute a complete transaction that they made with your company and their banks will force square to reverse the transaction in favor of the customer irrespective of every evidence that you present to show that you legitimately provided the service. And all square does afterwards is come up with flimsy excuses for allowing your customers to swindle you out of the money they paid for the service you rendered to them.
Look for other alternatives out there until they address this issue.

25. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Square US-logo

Besvarelse fra Square US

Thank you for taking the time to share your experience. We understand how frustrating and discouraging payment disputes can be, especially when you've fulfilled your obligations and believe you've provided strong supporting evidence.

While Square helps sellers submit dispute evidence on their behalf, the final decision is made by the customer's card issuer in accordance with card network rules. Unfortunately, neither Square nor the seller can override that decision once it has been made.

To help strengthen a dispute case, it's important to provide as much relevant documentation as possible, such as signed contracts or invoices, proof of delivery or completed services, photos, customer communications confirming the work, receipts, tracking information, and any documentation showing the customer authorized and received the goods or services. The more complete the evidence package, the better the card issuer can evaluate the claim.

We understand this process can be difficult, and we appreciate your feedback. We'll be sure to share your comments with the appropriate teams as we continue working to support sellers throughout the dispute process.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

PLEASE RUN AWAY FROM THIS SITE

PLEASE RUN AWAY FROM THIS SITE, THEY LET CUSTOMERS SCAM YOU OUT OF YOUR HARD EARNED MONEY!!! ALL YOUR CUSTOMER OR CLIENT HAVE TO DO IS DISPUTE WHATEVER LEGITIMATE TRANSACTION YOU HAD WITH THEM AND THEIR BANK WILL ROB YOU ON THEIR BEHALF WHILE SQUARE PRACTICALLY ALLOW THEM TO SCREW YOU...AND TO ADD INSULT TO INJURY, SQUARE WILL RETURN TO TAKE THE MONEY OUT OF YOUR BANK ACCOUNT GIVING YOU A DOUBLE SLAP.
RUN AND FIND YOURSELF A BETTER ALTERNATIVE APP!!!!!

25. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Square US-logo

Besvarelse fra Square US

Hi, we understand how frustrating this experience must have been. Payment disputes are ultimately decided by the customer’s card-issuing bank, not by Square, and we know that doesn’t make the outcome any less disappointing. If you haven’t already, please contact our Support team so we can review the case details with you and help make sure you had the best possible information submitted for the dispute.

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Don’t use this processor they closed my…

Don’t use this processor they closed my account and they are withholding my money for a whole month with no true explanation they said that due to the information I have provided about my business but I didn’t provide them no information for them to close my business account and account services is just as useless they provide the same information the email does they just replied to my review lying again there is no detailed reasoning on why they closed my account square is some clowns 🤡

20. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Square US-logo

Besvarelse fra Square US

We really appreciate taking the time to share your experience and review. Looking at your account, the decision to close your accounts are usually due to a terms of service violation. The details specific to your account are in an email sent to you. While we cannot go over the specifics of your account over a public setting, you are welcome to reply to the email or review it for further details outlining what caused this decision. Thank you for your feedback.

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere